Virksomhedens positionering og betydningen af Employee Advocacy i 2018

Hvad skal du som HR- eller marketingansvarlig forberede dig på, for at få succes i 2018? På morgenmødet præsenterer vi dig for de væsentligste tendenser, og hvordan du bruger ”medarbejdernes stemme” til at positionere dig bedst muligt.

CMO’ens virkelighed i 2018

CMO’en har i dag et langt større ansvar end blot virksomhedens markedsføring. I dag skal der tages ansvar for hele kundeoplevelsen – og de langt flere kontaktpunkter, der findes imellem virksomhed og kunder. Det betyder, at virksomhedens positionering skal leve og udleves i langt bredere forstand end tidligere.

Strategihuset Clay har de seneste 3 år haft ansvaret for at afdække de primære tendenser blandt landets 200 allerdygtigste marketing-profiler til M List udgivelsen, der gennemføres med rekrutteringsvirksomheden Holm Marcher & Co og Dansk Markedsføring.

Med udgangspunkt i disse resultater vil ledende partner Morten Kjær perspektivere, hvordan danske virksomheders muligheder for at positionere sig påvirkes i årene der kommer, herunder deres evne til at fremstå relevante, troværdige og tillidsvækkende på tværs af kanaler og platforme.

Implementering af employee advocacy på LinkedIn

En af de kanaler, der i stigende grad bruges til at positionere virksomhederne i dag, er virksomhedens medarbejdere på de digitale kanaler. Mange ansvarlige i HR og marketing overvejer derfor lige nu, hvordan de kan implementere en succesfuld employee advocacy-strategi den kommende tid.

Hvordan aktiveres medarbejdernes personlige LinkedIn-profiler, så både deres personlige brand og virksomhedens positionering styrkes? Hvordan måles indsatsen, og hvilke faldgruber bør man undgå?

Program:

  • Kl. 7.30 Morgenmad og networking
  • Kl. 8.00 Velkommen ved Nicolai Hæggelin
  • Kl. 8.05 CMO’ens virkelighed i 2018 v/ Morten Kjær
  • Kl. 8.55 Kort pause
  • Kl. 9.05 Implementering af employee advocacy v/ Nicolai Hæggelin
  • Kl. 10.00 Tak for i dag.

Om indlægsholderne:

Nicolai Hæggelin: Stifter af Digital Works og forfatter til flere danske og engelske bøger om professionel brug af LinkedIn.

Morten Kjær: Managing Partner hos strategihuset CLAY og ledende partner bag udgivelsen The M-List.

 

Praktiske information

Sted: Restaurant Address, Tuborg Havnepark 15, 2900 Hellerup.

Dato: 2. februar 2018.

Vigtigt: Denne invitation er personlig.

Vi forbeholder os muligheden for at afvise en tilmelding, hvis den falder udenfor målgruppen CMO’er & HR ansvarlige.

 

    Tilmeld dig her

    Navn *

    Firma *

    Titel

    E-mail *