Kategori

B2B
11
jun

Infographic: Din guide til Google+ B2B marketing

De fleste kan hurtigt blive enige om, at Google er svær at komme udenom, med efterhånden rigtig mange tjenester – nogle mere kendte end andre. Indtil videre har Google+ haft svært ved at slå helt igennem, men du bør ikke ignorere de påvirkninger Google+ har på din online tilstedeværelse. Du kan nemlig som virksomhed kan drage stor fordel af at...
Læs Mere
05
mar

Lead-generering på B2B markedet [infographic]

Lead-generering er for mange B2B virksomheder øverst på dagsordenen. Ifølge ny undersøgelse er det den største udfordring for hele 78% af de adspurgte virksomheder. Men hvad kan så være den bedste metode til at sikre flere leads? Få inspiration i denne infographic.
Læs Mere
02
dec

Hvorfor B2B virksomheder bør være på LinkedIn

For B2B-virksomheder giver det efterhånden mere og mere mening, at bevæge sig i retningen af det sociale netværk LinkedIn. Det er stedet, hvor businessfolk og beslutningstagere samles og netværker på kryds og tværs. Undersøgelser viser, at brugerne bliver mere og mere engageret i LinkedIn, i det der i Q1 af 2013 blev vist 63 % flere sider i forhold til...
Læs Mere
04
nov

LinkedIn giver mest trafik til jeres hjemmeside

Den internationale virksomhed Investis IQ har i en ny Audience Insight Report fundet ud af, at LinkedIn er det sociale medie, der genererer klart mest trafik til virksomhedernes hjemmeside.  Investis IQ har de seneste 2 år tracket besøgende  til 60 virksomheders hjemmeside fra forskellige sociale medie platforme. Virksomhederne, som var en god blanding af forskellige størrelser og brancher i Europa,  havde tilsammen  ca. 7 mio....
Læs Mere
30
okt

Brug Pinterest til at nå B2B markeder

Case: Hvordan bruger en virksomhed, som ikke er detailhandler, og som heller ikke i udgangspunktet er en visuel virksomhed Pinterest til at nå B2B markedet? Læs her hvordan virksomheden Constant Contact har gjort. 
Læs Mere
25
sep

Content Marketing giver flere leads

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.
Læs Mere
17
sep

Content marketing

Flere og flere virksomheder, særligt på B2B markedet, allokerer større dele af marketingbudgettet til indholdsmarketing, men hvordan måler vi på det? Og hvordan sikrer vi at vores indhold hænger sammen med vores øvrige strategi?
Læs Mere
27
maj

B2B på sociale medier i 2013

Flere og flere B2B virksomheder er blevet opmærksomme på fordelene ved de sociale medier, også selvom de befinder sig på et B2B marked, og måske nogle gange betragter sine produkter en anelse “usexede”. Men over de seneste par år har vi set adskillige succesfulde cases fra bl.a. Maersk Line, hvilket måske kan give andre B2B virksomheder blod på tanden.
Læs Mere
10
apr

Highlights fra det store B2B seminar

Tirsdag formiddag var små 100 B2B folk samlet i Hellerup til seminaret Digital Marketing for B2B virksomheder. I løbet af formiddagen præsenterede FLSmidth og Maersk Line egne cases om brugen af bannerannoncer, re-targeting og sociale medier. Derudover præsenterede vi tendenser og trends inden for e-mail marketing og nyhedsbreve, og LinkedIn løftede sløret for hvor de er på vej hen.
Læs Mere
27
feb

Next step for Maersk Line på sociale medier

Mere end 760.000 fans på Facebook, en solid tilstedeværelse på 10 sociale medier og adskillige awards for bedste brug af social media. Men hvad så nu? Hvad skal alt dette bruges til og hvordan værdiansættes sociale medier i en af verdens største B2B virksomheder?
Læs Mere
1 5 6 7