Kategori

B2B
09
dec

Thought Leadership via LinkedIn

Thought Leadership er noget af et buzzword for tiden, og søgeudtryk som “definition thought leadership” er i kraftig vækst på Google. I artiklen her ser vi på hvordan LinkedIn kan anvendes i arbejdet mod thought leadership.
Læs Mere
14
nov

Social selling – Sådan får du dit team med

Social selling er et populært begreb – og ikke uden grund. De sociale medier er efterhånden blevet en væsentlig spiller i salgsarbejdet, idet de rummer værdifulde informationer samt vejen til de rette beslutningstagere og den gode relation, som for de fleste af os er helt essentiel. Men hvordan overbevises ledelsen, og hvordan får du dit team til at spille med?...
Læs Mere
12
aug

Social Selling med LinkedIn

Social selling vil for nogle muligvis være et relativt nyt begreb, men skal blot ses som en naturlig kobling mellem berigelsen og evnen til at kommercialisere. Kommercialiseringen er bl.a. at kunne finde de rigtige beslutningstagere i virksomheden både i 1. og 2. grad. Det er, at man som afsender har opbygget tillid og troværdighed i sit netværk og sine grupper...
Læs Mere
16
jun

Rapport: Forbrug af Content 2014

Flere og flere har fået øjnene op for værdien af content – også LinkedIn, som har udgivet rapporten The 2014 Professional Content Consumption Report. Her får du et overblik over de mest interessante tal fra rapporten.
Læs Mere
11
jun

Infographic: Din guide til Google+ B2B marketing

De fleste kan hurtigt blive enige om, at Google er svær at komme udenom, med efterhånden rigtig mange tjenester – nogle mere kendte end andre. Indtil videre har Google+ haft svært ved at slå helt igennem, men du bør ikke ignorere de påvirkninger Google+ har på din online tilstedeværelse. Du kan nemlig som virksomhed kan drage stor fordel af at...
Læs Mere
05
mar

Lead-generering på B2B markedet [infographic]

Lead-generering er for mange B2B virksomheder øverst på dagsordenen. Ifølge ny undersøgelse er det den største udfordring for hele 78% af de adspurgte virksomheder. Men hvad kan så være den bedste metode til at sikre flere leads? Få inspiration i denne infographic.
Læs Mere
02
dec

Hvorfor B2B virksomheder bør være på LinkedIn

For B2B-virksomheder giver det efterhånden mere og mere mening, at bevæge sig i retningen af det sociale netværk LinkedIn. Det er stedet, hvor businessfolk og beslutningstagere samles og netværker på kryds og tværs. Undersøgelser viser, at brugerne bliver mere og mere engageret i LinkedIn, i det der i Q1 af 2013 blev vist 63 % flere sider i forhold til...
Læs Mere
04
nov

LinkedIn giver mest trafik til jeres hjemmeside

Den internationale virksomhed Investis IQ har i en ny Audience Insight Report fundet ud af, at LinkedIn er det sociale medie, der genererer klart mest trafik til virksomhedernes hjemmeside.  Investis IQ har de seneste 2 år tracket besøgende  til 60 virksomheders hjemmeside fra forskellige sociale medie platforme. Virksomhederne, som var en god blanding af forskellige størrelser og brancher i Europa,  havde tilsammen  ca. 7 mio....
Læs Mere
30
okt

Brug Pinterest til at nå B2B markeder

Case: Hvordan bruger en virksomhed, som ikke er detailhandler, og som heller ikke i udgangspunktet er en visuel virksomhed Pinterest til at nå B2B markedet? Læs her hvordan virksomheden Constant Contact har gjort. 
Læs Mere
25
sep

Content Marketing giver flere leads

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.
Læs Mere
1 5 6 7 8