Kategori

B2B
04
nov

LinkedIn giver mest trafik til jeres hjemmeside

Den internationale virksomhed Investis IQ har i en ny Audience Insight Report fundet ud af, at LinkedIn er det sociale medie, der genererer klart mest trafik til virksomhedernes hjemmeside.  Investis IQ har de seneste 2 år tracket besøgende  til 60 virksomheders hjemmeside fra forskellige sociale medie platforme. Virksomhederne, som var en god blanding af forskellige størrelser og brancher i Europa,  havde tilsammen  ca. 7 mio....
Læs Mere
30
okt

Brug Pinterest til at nå B2B markeder

Case: Hvordan bruger en virksomhed, som ikke er detailhandler, og som heller ikke i udgangspunktet er en visuel virksomhed Pinterest til at nå B2B markedet? Læs her hvordan virksomheden Constant Contact har gjort. 
Læs Mere
25
sep

Content Marketing giver flere leads

Det amerikanske konsulentfirma InsideOut har oplevet en stigning på hele 388 % flere leads, efter de begyndte at arbejde med content marketing. Få her indsigt i deres content strategi og deres 4 trin til succes.
Læs Mere
17
sep

Content marketing

Flere og flere virksomheder, særligt på B2B markedet, allokerer større dele af marketingbudgettet til indholdsmarketing, men hvordan måler vi på det? Og hvordan sikrer vi at vores indhold hænger sammen med vores øvrige strategi?
Læs Mere
27
maj

B2B på sociale medier i 2013

Flere og flere B2B virksomheder er blevet opmærksomme på fordelene ved de sociale medier, også selvom de befinder sig på et B2B marked, og måske nogle gange betragter sine produkter en anelse “usexede”. Men over de seneste par år har vi set adskillige succesfulde cases fra bl.a. Maersk Line, hvilket måske kan give andre B2B virksomheder blod på tanden.
Læs Mere
10
apr

Highlights fra det store B2B seminar

Tirsdag formiddag var små 100 B2B folk samlet i Hellerup til seminaret Digital Marketing for B2B virksomheder. I løbet af formiddagen præsenterede FLSmidth og Maersk Line egne cases om brugen af bannerannoncer, re-targeting og sociale medier. Derudover præsenterede vi tendenser og trends inden for e-mail marketing og nyhedsbreve, og LinkedIn løftede sløret for hvor de er på vej hen.
Læs Mere
27
feb

Next step for Maersk Line på sociale medier

Mere end 760.000 fans på Facebook, en solid tilstedeværelse på 10 sociale medier og adskillige awards for bedste brug af social media. Men hvad så nu? Hvad skal alt dette bruges til og hvordan værdiansættes sociale medier i en af verdens største B2B virksomheder?
Læs Mere
1 5 6 7