En af de store fordele ved at arbejde med de digitale kanaler er, at alt kan måles. Det er dog efterhånden også blevet kilden til megen frustration, for vi drukner i data. I artiklen giver vi et bud på relevante metrics ift. at måle indsatsen særligt på B2B-markedet.Læs Mere
Arbejder du med B2B digital marketing, er du måske allerede stødt på begrebet ‘Account-based marketing’. Et begreb der tidligere har dækket over en indsats hos få store virksomheder, som baserede deres marketingtiltag på få konkrete, udvalgte leads. Nu er det efterhånden blevet lidt af et buzzword i B2B marketing-verdenen, og du skal derfor ikke snydes for et indblik i, hvad...Læs Mere
Frygter du kold kanvas? Bare rolig, du er helt sikkert ikke alene, men endnu vigtigere – der er råd for, hvordan du undgår det. Svaret er LinkedIn, som med sine mange muligheder sikrer, at du kan bearbejde leads allerede inden første telefonsamtale. Vi sætter her fokus på, hvordan du kan bruge LinkedIn i dit indledende salgsarbejde.Læs Mere
87 % af B2B virksomheder bruger sociale medier som en del af deres marketingstrategi, og 85 % af disse bruger Twitter hertil skriver Social Times. Twitter ligger lige i hælene på LinkedIn, når det kommer til B2B virksomhedernes foretrukne markedsføringsplatform.Læs Mere
Sociale medier er ikke overraskende mere brugt blandt B2C virksomheder sammenlignet med B2B – men ifølge undersøgelsen bruger hele 88% af de adspurgte B2B virksomheder sociale medier. Se her hvilke.Læs Mere
Vi har hørt det før, og det er efterhånden også blevet vores mantra her hos Digital Works: Virksomhederne kan ikke længere klare sig uden kollegernes indsats på LinkedIn – vi har behov for at kollegerne spiller med ift. deling af indhold, employer branding samt til salg og relationspleje.Læs Mere
Sociale medier bliver mere og mere vigtige for mange B2B virksomheder – både i forhold til lead-generering, salg og positionering. Ifølge MarketingProfs bruger 84 % af B2B executives de sociale medier som led i købsprocessen. Læs Mere
Content marketing er en essentiel faktor i alle salgsprocessens faser, og det derfor en fordel at beskæftige sig med content marketing som aktør på B2B markedet.Læs Mere
Selvom du har en professionel og gennemarbejdet LinkedIn-profil er det desværre ikke sådan, at de gode leads kommer helt af sig selv. De bedste resultater opnås ved at arbejde proaktivt med opbyggelsen af dit netværk og dine relationer. Læs Mere