Så er LinkedIn endnu en gang på vej med et nyt produkt – og denne gang et rigtig spændende et af slagsen. LinkedIn Elevate som det hedder, vil fremover gøre det nemmere for virksomheder at drage nytte af, at medarbejderne deler relevant indhold med deres netværk.Læs Mere
Thought leadership bliver for flere og flere virksomheder en vigtig del af deres kommunikationsstrategi. Det handler om at positionere virksomheden som kompetent og berigende – som en ekspert indenfor et bestemt felt.Læs Mere
Igen i år var vi afsted på South by Southwest konferencen i Austin, Texas. SXSW afholdes hvert år i marts måned og fokuserer på musik, film og interactive, hvor små 100.000 branchefolk samles for at blive inspireret, netværke og høre nyt. Vi deltog på interactive-delen, og deler her en række af de tendenser, der var gennemgående for en stor del af...Læs Mere
Marketingfolk nævner ofte Content Marketing og dét at skabe nok og relevant indhold som en af de største udfordringer i marketingarbejdet. Content Marketing kan også være en tidskrævende disciplin, men er til gengæld bevist effektiv og udbytterig. Der findes dog stadig en del myter omkring Content Marketing. I artiklen her, sætter vi myter op imod fakta, og gennemgår de fem...Læs Mere
Flere og flere af os bruger stigende mængder både tid og ressourcer på godt content. Indhold der skal støtte op om vores ønskede positionering, uddanne markedet, brande os osv. Men indsatsen taber værdi, hvis den ikke samtidig er optimeret ift. søgemaskinerne. For det er én af de mange fordele ved content marketing frem for fx traditionel annoncering – at det...Læs Mere
Flere af os har efterhånden fået øget fokus på mulighederne med content marketing. Det er blevet en effektiv kilde til at skabe kendskab, præference, trafik, leads og meget mere. Men hvilke typer af indhold virker bedst og hvornår? Bliv klogere her.Læs Mere
På nuværende tidspunkt findes der allerede utallige artikler og blogindlæg om de tendenser, der kommer til at præge udviklingen af content marketing i 2015. I artiklen her, ser vi nærmere på de trends, vi tror mest på.Læs Mere
Thought Leadership er noget af et buzzword for tiden, og søgeudtryk som “definition thought leadership” er i kraftig vækst på Google. I artiklen her ser vi på hvordan LinkedIn kan anvendes i arbejdet mod thought leadership.Læs Mere
New York Times udgav for nylig rapporten The Psychology of Sharing, der undersøger, hvad der får folk til at dele content online og på de sociale medier. I artiklen her gennemgår vi de vigtigste pointer fra rapporten.Læs Mere