Kategori

Content marketing
30
jun

Ny rapport: Content til alle købsfaser

I en ny rapport fra Nielsen, ses der nærmere på hvilken rolle content marketing spiller i de forskellige købs-processer, samt hvilke typer af content der virker bedst. I artiklen her, får du de væsentligste findings fra rapporten The Role of Content in the Consumer Decision Making Process.
Læs Mere
16
jun

Rapport: Forbrug af Content 2014

Flere og flere har fået øjnene op for værdien af content – også LinkedIn, som har udgivet rapporten The 2014 Professional Content Consumption Report. Her får du et overblik over de mest interessante tal fra rapporten.
Læs Mere
03
jun

Planlæg og styr social media-indsatsen effektivt

Man kan hurtigt blive opslugt af virksomhedens tilstedeværelse på diverse sociale medier. Men med planlægning og de rette værktøjer, kan du effektivt styre aktiviterne på Facebook, LinkedIn og Twitter.
Læs Mere
21
maj

Det periodiske system for content marketing

Content marketing er fortsat en stigende tendens blandt marketing- og kommunikationsfolk. Og senest har Econsultancy da også valgt at gøre det nemt for os, med en periodisk tabel over content marketing.
Læs Mere
06
maj

Content på LinkedIn

LinkedIn bliver i stigende grad brugt til at finde og sprede content, og særligt på B2B markedet, er LinkedIn det foretrukne sociale medier ift. content marketing. Men hvad er det for noget indhold, der virker på LinkedIn? Det ser vi nærmere på i denne artikel.
Læs Mere
11
mar

Tips til det gode content

Der er mange ting der bør overvejes når der arbejdes med indhold – eller content marketing som det jo også kaldes. Det er væsentligt at indholdet støtter op om den ønskede positionering samt understøtter virksomhedens øvrige målsætninger.  I sidste uge skrev jeg tips til en bedre planlægning af indhold, og i denne uge er fokus på indholdet,
Læs Mere
05
mar

6 tips til din content marketing plan

Mange arbejder allerede med content-planer. Enten formaliseret eller mere sporadisk.  I denne artikel får du tips til planlægning, indhold, opsætning af plan og meget mere, så du kan skabe bedre resultater med content marketing i din virksomhed. 1. Planlægning, planlægning & planlægning De gode intentioner er knap så meget værd, hvis de drukner i “business as usual”… Derfor kan planlægning...
Læs Mere
16
dec

2013 ifølge Google, LinkedIn & Facebook

Så er året ved at være gået, og traditionen tro, ser vi her tilbage på året på Facebook, YouTube, LinkedIn og Google. Hvad søgte danskerne efter? Hvilke videoer så vi? Og hvad hittede på Facebook? Få svaret her.
Læs Mere
10
dec

Digitale trends for 2014

Som altid når året er ved at være omme, ser vi tilbage men så absolut også frem. Jeg har her valgt at fremhæve et par af de digitale tendenser, vi mener bliver spændende at følge i 2014.
Læs Mere
15
okt

Fortune 500 på Instagram

Er jeres virksomhed kommet på Instagram? Gør som 123 af verdens 500 største virksomheder (Fortune 500), og inddrag Instagram i jeres strategi.  Det amerikanske analysefirma TrackMaven har udarbejdet en undersøgelse, der viser, hvordan disse Fortune 500 virksomheder benytter Instagram og giver tips til, hvordan du selv kan bruge Instagram i din markedsføring.
Læs Mere
1 15 16 17 18