Kategori

Content marketing
23
feb

Hvilke typer content virker bedst?

Flere af os har efterhånden fået øget fokus på mulighederne med content marketing. Det er blevet en effektiv kilde til at skabe kendskab, præference, trafik, leads og meget mere. Men hvilke typer af indhold virker bedst og hvornår? Bliv klogere her.
Læs Mere
06
jan

Content marketing tendenser for 2015

På nuværende tidspunkt findes der allerede utallige artikler og blogindlæg om de tendenser, der kommer til at præge udviklingen af content marketing i 2015. I artiklen her, ser vi nærmere på de trends, vi tror mest på.
Læs Mere
09
dec

Thought Leadership via LinkedIn

Thought Leadership er noget af et buzzword for tiden, og søgeudtryk som “definition thought leadership” er i kraftig vækst på Google. I artiklen her ser vi på hvordan LinkedIn kan anvendes i arbejdet mod thought leadership.
Læs Mere
09
dec

5 grunde til at folk deler content

New York Times udgav for nylig rapporten The Psychology of Sharing, der undersøger, hvad der får folk til at dele content online og på de sociale medier. I artiklen her gennemgår vi de vigtigste pointer fra rapporten.
Læs Mere
04
nov

Social Sharing – hvor ofte skal du poste content?

Når det kommer til at dele content på sociale medier, er der en fin balancegang i forhold til, hvor ofte du skal poste, hvornår og hvad. Læs med og bliver klogere på spillereglerne.
Læs Mere
24
sep

Undgå de værste content marketing fejl

De fleste har efterhånden forstået vigtigheden af content marketing og arbejder dagligt med at producere indhold til virksomhedens forskellige platforme. Men, bestemte typer fejl bliver begået igen og igen. Se de hyppigste content marketing fejl her – og hvordan du undgår dem.
Læs Mere
10
sep

Content til de 5 største platforme

Deler du content på de forskellige sociale netværk? Og har du en strategi for hvilket content, du deler på de forskellige sociale platforme? I denne artikel får du inspiration til hvordan du kan dele det rette content på de fem største sociale medier; Twitter, Facebook, LinkedIn, Google+ og Instagram.
Læs Mere
30
jun

Ny rapport: Content til alle købsfaser

I en ny rapport fra Nielsen, ses der nærmere på hvilken rolle content marketing spiller i de forskellige købs-processer, samt hvilke typer af content der virker bedst. I artiklen her, får du de væsentligste findings fra rapporten The Role of Content in the Consumer Decision Making Process.
Læs Mere
16
jun

Rapport: Forbrug af Content 2014

Flere og flere har fået øjnene op for værdien af content – også LinkedIn, som har udgivet rapporten The 2014 Professional Content Consumption Report. Her får du et overblik over de mest interessante tal fra rapporten.
Læs Mere
03
jun

Planlæg og styr social media-indsatsen effektivt

Man kan hurtigt blive opslugt af virksomhedens tilstedeværelse på diverse sociale medier. Men med planlægning og de rette værktøjer, kan du effektivt styre aktiviterne på Facebook, LinkedIn og Twitter.
Læs Mere
1 15 16 17 18 19