Kategori

Content marketing
29
jan

Bliv skarp til Google Ads

Google Ads handler udelukkende om at være skarp på ét enkelt parameter: Intention. Da Google Ads er et Pull medie, bliver den gode annonce kun set af de forbrugere, hvis intention i søgningen passer til budskabet. I denne artikel bliver best practice i Google Ads gennemgået, og forhåbentligt giver det en større forståelse af mediet og dets muligheder.
Læs Mere
04
dec

Mest populære artikler i 2019

Året går på hæld, og det kan være en god anledning til at se tilbage på gode stunder. Derfor har vi, i traditionen tro, samlet et udpluk af vores mest populære artikler i 2019 – du kan blive klogere på blandt andet LinkedIn opdateringer, planlægning, Instagram, den personlige LinkedIn-profil og hvad der kommer til at trende på den digitale front,...
Læs Mere
05
nov

Marketing trends i 2020

De sociale medier er i konstant udvikling, og der dukker fra tid til anden nye funktioner, knapper og platforme op. I denne artikel giver vi vores bud på, hvad du skal forberede dig på, hvis du har med content at gøre, når kalenderen skriver 2020.
Læs Mere
29
okt

5 gode grunde til at have Marketing automation

Arbejder du med marketing automation? I denne artikel finder du svar på, hvorfor marketing automation kan være et fordelagtigt værktøj for din virksomhed. Tendenser og trends indenfor den teknologiske verden er i konstant udvikling, og hvis du ikke vil overhales indenom af konkurrenterne, er det vigtigt at følge med.
Læs Mere
18
okt

LinkedIn lancerer nye værktøjer i kampagneadministratoren

LinkedIn forbedrer hele tiden deres kampagneadministrator, og nu er de på banen igen med hele tre forbedringer til, når du skal opbygge din målgruppe. 
Læs Mere
07
okt

4 fejltagelser du måske begår i din LinkedIn annoncering

I forlængelse af LinkedIn’s algoritmer, som gør det sværere at nå ud til sit publikum organisk, har mange virksomheder allerede kastet sig over LinkedIn annoncering. Er du en af dem, og undrer du dig over om du begår nogle dyrebare fejl? I denne artikel præsenterer vi fire annonceringsfejl, og hvordan du undgår dem. 
Læs Mere
07
okt

Sådan får du flere følgere på din virksomhedsside

Det kan være svært, at få flere følgere til ens virksomhedsside. For skal du øge antallet af opslag, eller måske lave mere kvalitetsrige opslag, for at få flere til at følge med i dit arbejde? Det kan være en jungle at finde rundt i, og netop derfor kommer vi i denne artikel med flere gode råd til, hvordan du kan...
Læs Mere
30
sep

Hvad er Employee Advocacy?

Hvordan kan virksomheder og medarbejdere styrke hinandens brand på de sociale medier? Employee Advocacy er svaret, og det er en strategi, der bringer så mange fordele med sig. Læs mere om begrebet i denne artikel, og hvordan det kan hjælpe dig med at styrke din markedsføringsindsats. 
Læs Mere
23
sep

5 fejltagelser du bør undgå i dit arbejde med marketing automation

Flere og flere virksomheder drager efterhånden fordel af marketing automation. Ganske simpelt er marketing automation en teknisk platform, der hjælper din virksomhed med at få leveret det rigtige indhold, på det rigtige tidspunkt, til den rigtige målgruppe. I artiklen giver vi dig 5 fejltagelser, som du bør undgå, når du arbejder med marketing automation.
Læs Mere
17
sep

Snapchat lancerer forsimplet annonceformat

Snapchat vækster fortsat, og har for nylig lavet en ny og forbedret måde at annoncere på. Frem til nu, har det været en mere kompliceret proces, som har holdt nogle fra at give sig i kast med annonceringen, men nu skal du blot igennem 3 simple steps. Læs om ændringen her– måske det kan give dig skubbet til at komme...
Læs Mere
1 2 3 4 5 19