Kategori

E-mail marketing
31
jan

Undgå spamfilteret!

SPAM – Den evige invasion af vores mailbokse… eller hvad? Det sker desværre alt for ofte, at legitime kommercielle e-mails fejlagtigt bliver opfattet som spam, og derfor fjernet fra den indbakke, de ellers burde ligge i. Det betyder, at de kommercielle budskaber ikke når deres publikum, og at marketingresultaterne ser ud derefter. For at minimere risikoen for, at dine kommercielle...
Læs Mere
10
jan

Vækst din permission database

Ofte når jeg underviser stilles spørgsmålet: ” Hvordan får vi flere permissions, som vi kan sende nyhedsbreve og DM’s til?” Spørgsmålet er yderst aktuelt, fordi øvelsen med at få tilladelse til at sende e-mails bliver mere og mere udfordrende. Vi oplever ofte, at B2B markedet har et forbehold overfor aktører mod at give tilladelse til at sende nyhedsbreve og DM’s....
Læs Mere
06
dec

Test din e-mail kvalitet

Denne artikel er blevet opdateret den 20. september, 2017. Det professionelle arbejde med udsendelse af e-mails og nyhedsbreve stiller stigende krav til de virksomheder, som vil lykkes i forhold til målsætninger og ambitioner. Baggrunden er simpel, vi modtager 61 % flere e-mails end for blot 3 år siden viser en analyse fra Mailer Mailer. Flere og flere virksomheder har fået...
Læs Mere
03
okt

Digitale begreber: E-mail marketing & nyhedsbreve

E-mail marketing og nyhedsbreve er blandt de ældste digitale discipliner og det professionelle arbejde med dem kræver større og større indsats, hvis du vil skabe gode resultater. Men har du styr på de grundlæggende begreber?
Læs Mere
24
aug

E-mail marketing & nyhedsbreve 4ever

Så er der atter udkommet en ny rapport fra amerikanske MailerMailer; E-mail Marketing Metrics. Og igen i år er der brugbar viden og tendenser at hente, for dem som arbejder med nyhedsbreve og e-mail marketing. Læs et par af hovedpointerne her:
Læs Mere
17
aug

Få bedre konverteringsrater på nyhedsbrevet

Et spørgsmål som ofte bliver stillet, når samtalen falder på hvor udfordrende det kan være at få folk til at tilmelde sig virksomhedens nyhedsbrev fra websitet, er: ”Hvad er en god konverteringsprocent og hvordan kan vi øge den”? Bliv klogere på svaret her:
Læs Mere
22
jul

5 tips til din e-mail marketing

Denne artikel er blevet opdateret den 20. september, 2017. At e-mail marketing og nyhedsbreve er en af de ældste digitale discipliner vil for mange læsere sikkert ikke være den store overraskelse. Men det professionelle arbejde med både email marketing og nyhedsbreve kræver at man hele tiden har styr på data og content. Vi har nedenfor samlet 5 tips, som vi...
Læs Mere
06
jul

Frekvensen på nyhedsbreve

Sender vi for mange nyhedsbreve? Det spørgsmål stiller mange virksomheder sikkert sig selv med jævne mellemrum. Svaret på det spørgsmål er bestemt ikke entydigt. Lad os starte jagten på svaret sammen!
Læs Mere
17
jun

Det er ikke (kun) størrelsen…

E-mail marketing og nyhedsbreve er en af de ældste digitale discipliner, og (heldigvis) en disciplin som stadig leverer flot ROI for langt de fleste aktører. Men en (for mig) tilbagevendende frustration er det evige fokus på størrelse.
Læs Mere
14
jun

Minimumskrav til dit nyhedsbrevs-system

Det professionelle arbejde med nyhedsbrevet og e-mail marketing står højt på listen hos mange annoncører, ifølge årets trendanalyse 2011. Derfor ønsker jeg med denne artikel, at give et hurtigt overblik over, hvilke ting som er væsentlige i valget af system til udsendelse af nyhedsbreve og e-mail marketing.
Læs Mere
1 5 6 7 8

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld