Kategori

Facebook
28
sep

Push og pull på Facebook

Annoncørers stigende interesse for de målrettede annoncemuligheder har det seneste år bevirket at Facebook’s totale omsætning i skrivende stund, udgør estimeret omkring 1 mia. dollars. Der er kommet fart på omsætningen det forgangne år og baggrunden er åbenlys.
Læs Mere
15
jul

Facebook introducerer panikknap

Facebook har besluttet sig for at etablere en panikknap, som skal forbedre onlinesikkerheden for yngre brugere. En række andre sociale netværker såsom MySpace har allerede installeret knappen og efter længere tids pres fra Børneudnyttelses- og Onlinebeskyttelsescentret (CEOP) har Facebook nu valgt at introducere knappen.
Læs Mere
06
jul

Facebook til Cannes Lions

I sidste uge tog vi turen til årets Cannes Lions festival, som er reklame – og kommunikationsbranchens svar på VM. Festivalen har stort fokus på de bedste globale digitale kampagner og nyeste tendenser og mere end 24.000 deltog på festivalen. I år var der bl.a. indlæg fra grundlæggeren af Facebook, den globale marketing ansvarlige fra HP og Coca Cola. Den...
Læs Mere
1 16 17 18