Facebook tilføjer hele tiden nye features, der konstant gør universet mere omfangsrigt. Som noget nyt, tester Facebook nu muligheden for at uploade et virtuelt CV – ligesom vi kender det fra LinkedIn. Et gennemgående træk for stort set alle features, som Facebook har lanceret gennem årene, har været et forsøg på at sikre, at brugerne forbliver i Facebook-universet, for dermed...Læs Mere
For mange virksomheder er arbejdet med Facebook annoncering blevet en del af det vante, og giver i dag virksomheden et hav af fordele til at nå ud til deres målgruppe på. Trods det store potentiale, kan det brede udvalg af annonceindstillinger være svært at navigere igennem. I denne artikel præsenterer vi 10 fejltagelser, som du bør undgå i arbejdet med...Læs Mere
Når dine opslag på Facebook ikke ud til ligeså mange, som du havde forestillet dig? Så er du ikke alene. Med Facebooks nye algoritme kræver det en stor indsats at blive set i din målgruppes feed. I denne artikel forklarer vi i hovedtræk, hvordan den berygtede algoritme virker – og ikke mindst, hvordan du kan optimere dit content på Facebook,...Læs Mere
De sociale medier har åbnet op for en hel ny verden af muligheder for marketing-folk, men med de muligheder hører sig desværre også visse faldgruber, du som marketing-ansvarlig bør forsøge at undgå. I denne artikel gør vi dig klogere på de typiske fejl, der spænder ben for, at du kan opnå succes med social media marketing.Læs Mere
Succesfuld kommunikation kræver planlægning og en strategi – det gælder også kommunikation på de sociale medier. Så læs med her, hvor vi guider dig skridt for skridt til en effektiv SoMe-strategi.Læs Mere
For mange er lead-generering en vigtig del af marketing-arbejdet, som skal sikre et overblik over potentielle og interesserede kunder. Men hvordan griber man processen bedst an, hvis ens kunder primært figurerer på Facebook? I denne artikel har vi samlet 7 steps til, hvordan du kan arbejde med Facebook til lead-generering.Læs Mere
Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail marketing eller måske Facebook og...Læs Mere
Genbrug er det nye sort – også på de sociale medier. Er du blandt de mange, der er udfordret af kravet om at opfinde den dybe tallerken hver gang, der skal postes indhold på de mange sociale medie platforme? Så læs med her og find ud af, hvordan du kan genbruge dit bedste indhold på tværs af de sociale medier....Læs Mere
Et spørgsmål vi ofte hører, når vi er ude hos kunder, er: “Hvornår skal vi poste indhold på Facebook?” (og på alle andre sociale medier for den sags skyld). Et spørgsmål, der (desværre) ikke findes ét entydigt svar på. I denne artikel forklarer vi hvorfor, og vigtigst af alt sætter vi fokus på, hvilke taktikker du kan afprøve i din...Læs Mere
De visuelle elementer er ekstremt vigtige for at skabe opmærksomhed og skille sig ud på de sociale medier. Men hvad er egentlig det bedste format på tværs af de sociale platforme? Hubspot har lavet denne infographic med formater og andre gode råd til det visuelle på sociale medier.Læs Mere