I dag er kravene til de professionelle møder på B2B markedet under kraftig udvikling. Tiden som både potentielle og eksisterende kunder har, er yderst begrænset. Jeg beregner at mine møder skal holdes på 45 minutter (ofte er der afsat 60 minutter) men inden kaffe og høflighedsfraserne er klaret, er tiden knap.Læs Mere
Ny feature på LinkedIn gør det nu muligt at blokere og evt. rapportere andre medlemmer, således at de ikke længere kan se din profil, sende dig mails via LinkedIn osv. Se her hvordan det virker.Læs Mere
Vi kender det allesammen… Én i vores LinkedIn netværk opdaterer sin profil helt vildt, og man sidder tilbage med tanken om, vedkommende mon enten er på vej væk eller mærker jorden brænde under sig. De færreste ved at du faktisk kan slå din aktivitet fra, således at du ikke underholder hele dit netværk, hver gang du flytter et komma på...Læs Mere
I sidste uge skrev jeg om en række af de funktionaliteter, LinkedIn har lukket ned. Men LinkedIn tilføjer jo også en række nye ting, og over de seneste par uger er der lavet en række mindre forbedringer til virksomhedssiderne. Få overblikket her. Læs Mere
LinkedIn rydder løbende op i diverse features og nye kommer til. Men ind imellem lukker de funktionaliteter ned som vi er glade for. I artiklen her gennemgår jeg et par af de ting LinkedIn har lukket ned for, og hvor du i visse tilfælde kan finde informationerne i stedet for.Læs Mere
Medarbejdere og kollegaer spiller en stor rolle i arbejdet med at få succes på LinkedIn som virksomhed. Men det medfører ofte også en række usikkerheder, tanker og nye udfordringer.Læs Mere
Så er året ved at være gået, og traditionen tro, ser vi her tilbage på året på Facebook, YouTube, LinkedIn og Google. Hvad søgte danskerne efter? Hvilke videoer så vi? Og hvad hittede på Facebook? Få svaret her.Læs Mere
For B2B-virksomheder giver det efterhånden mere og mere mening, at bevæge sig i retningen af det sociale netværk LinkedIn. Det er stedet, hvor businessfolk og beslutningstagere samles og netværker på kryds og tværs. Undersøgelser viser, at brugerne bliver mere og mere engageret i LinkedIn, i det der i Q1 af 2013 blev vist 63 % flere sider i forhold til...Læs Mere
Så har LinkedIn endnu engang lanceret en ny mulighed for virksomheder; nemlig Showcase Pages. Eller “Fremvisningssider” hvis du kører LinkedIn på dansk. Dette giver virksomheden mulighed for at sætte øget fokus på udvalgte produktområder, indsatsområder eller lign. med en “underside” på LinkedIn, der er forbundet til virksomhedens Company Page.Læs Mere