Et hav af online tilbudssites er som bekendt blomstret op på den danske webscene i løbet af de seneste par år. I skrivende stund tælles over 20 individuelle websites, og nu skal der gøres plads til én mere – og denne ene er ikke hvem som helst.Læs Mere
Det har gennem længere tid være diskuteret om man kan dokumentere ROI på de sociale medier, men det afholder ikke flere af de store danske virksomheder fra, at kunne se klare afkast af deres tilstedeværelse på de sociale medier. Selvom det kan være svært at aflæse direkte på bundlinjen, er de ikke tvivl om, at den tætte kontakt til kunderne...Læs Mere
Online gruppekøb er blevet en forretningsmodel med stor succes, for forbrugerne. I Danmark har sites som fx sweatdeal.dk og downtown.dk formået at vække både den danske forbrugers men også virksomheders interesse. Ved dagligt at eksponere en stor del af den danske befolkning med et tilbud de færreste kan sige nej til, har disse sites formået at gøre gruppekøb til en succes. Men...Læs Mere
Det er efterhånden mange år siden, at bannerreklamen gjorde sit indtog på internettet, men den kæmper stadig en brav kamp for at blive lagt mærke til og ikke mindst klikket på. Bannerets klikrate ligger ifølge Google på beskedne 0,1 %, et tal der dog får skyld for at være noget misvisende. Ikke desto mindre arbejdes der med forskellige idéer til,...Læs Mere
Internettet har i 2010 ifølge amerikanske eMarketer overhalet de traditionelle avisreklamer og er nu efter TV’et det andet største reklamemedie. Udviklingen har været undervejs længe og kommer derfor ikke som den store overraskelse, men ikke desto mindre er det en betydelig milepæl for internettet! Med en stigning på 14% forudses det at annoncører ved udgangen af 2010 vil have brugt...Læs Mere
For at sikre at du ikke går glip af den bedste indsigt og alle de gode tips har vi samlet 2 lister til dig. Den ene med de 5 mest læste artikler fra 2010, og den anden med de 5 artikler vi ikke mener du må gå glip af fra året der er ved at være gået.Læs Mere
Det er blevet december og frem mod den store aften intensiveres julehandlen i landets online butikker. Som det gør sig gældende på landets handelsgader, vil handlende også gerne ’ose’ og se hvad der er på hylderne når de handler på internettet. For at ”holde folk i butikken” er det derfor vigtigt, at ens hjemmeside ser indbydende ud og ikke skræmmer...Læs Mere
Med få og enkle virkemidler har du mulighed for at konvertere nogle af de mange ”online-osere”, og sikre dig, at de ikke forlader din webshop med tom indkøbskurv. Det er hørt før, men i det store hele handler det om at tage kundens briller på og gøre handelsprocessen så tryg og nem som muligt. Læs Mere