Kategori

SEO & SEM
16
jun

Tips til strategisk brug af SEO og social media

I denne artikel får du 8 gode råd til, hvordan din virksomhed kan opnå større succes med brugen af SEO og sociale medier.
Læs Mere
11
jun

Infographic: Din guide til Google+ B2B marketing

De fleste kan hurtigt blive enige om, at Google er svær at komme udenom, med efterhånden rigtig mange tjenester – nogle mere kendte end andre. Indtil videre har Google+ haft svært ved at slå helt igennem, men du bør ikke ignorere de påvirkninger Google+ har på din online tilstedeværelse. Du kan nemlig som virksomhed kan drage stor fordel af at...
Læs Mere
01
apr

Tip: Google tool – PageSpeed

Et hurtigt og optimeret website med en høj indlæsningshastighed har betydning for sitets placering i søgeresultaterne – og derudover giver det et højere engagement, fastholdelse og samtale hos de besøgende.
Læs Mere
18
mar

12 tips til on-page SEO

Vidste du, at ‘title tag’ er et af de vigtigste SEO elementer, og at keywords gerne bør være blandt de første 100-150 ord i en artikel? Bliv klogere på on-page SEO i denne infographic.
Læs Mere
26
feb

Bedre Search Ranking med Google+

Er I også på Google+, uden måske rigtigt at bruge det aktivt? I denne artikel får du nogle fif til, hvordan den måske lidt inaktive profil, med få justeringer, kan bruges til at opnå bedre search ranking. Google+ kan nemlig hjælpe med at forbedre dit websites search ranking – det kræver blot at du optimerer din side, profil og indhold. 
Læs Mere
20
aug

SEO ranking factors 2013

Search Engine Optimization (SEO) er fortsat en vigtig disciplin for de fleste annoncører, men det er ikke ligefrem blevet nemmere at følge med i udviklingen af Google’s algoritmer og ranking factors. Searchmetrics har lavet en rapport, der viser hvilke faktorer, der er de væsentligste netop nu.
Læs Mere
28
jun

Vigtigheden af SEO

De fleste af os har et ønske om at ligge nr. 1 i søgeresultatet på Google – Og det er her søgemaskineoptimering (SEO) kommer ind i billedet. Men hvor meget værdi er der egentlig i at ligge øverst i Google? Annoncenetværket Chitika har undersøgt hvad det betyder ift. trafik at ligge øverst eller på side 1, 2, 3 osv.
Læs Mere
01
maj

Mål effekten af search og social

Som beskrevet mange gange før, er det vigtigt at have en strategi for sin digitale indsats. Og med strategi mener jeg en tydelig plan for ”hvem, hvad, hvor, hvordan, hvornår og hvorfor”, samt konkrete målsætninger, så indsatsen løbende kan evalueres.
Læs Mere
05
nov

Er din online marketing klar til jul?

Julen har været over os noget tid, i hvert fald hvis man tænker på tilbudsaviser og varer i supermarkederne. Men man skal også tænke julen ind i sin online marketing, særligt hvis man sælger varer – også selv om disse ikke sælges på nettet. Igen i år har Google lavet et særligt jule-site med fokus på de nordiske lande. Her...
Læs Mere
23
okt

Hvorfor du ikke bør udelukke Google+

Rigtig mange annoncører danser stadig om den varme grød kaldet Google+. For skal vi bruge energi på endnu et socialt medie, og er der overhovedet nogen som bruger det? Vi kigger her på lidt statistik om Google+ og ser på, hvorfor du ikke bare skal udelukke mediet i din social media strategi.
Læs Mere
1 2 3 4 5 6

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld