Kategori

Sociale medier
31
mar

Google +1 knap

Så er Google kommet på banen med endnu en social satsning. Nemlig den nye Google +1 knap, som ser ud til at være Google’s svar på Facebook’s Like knap. Til at starte med vil den være at finde i søgeresultaterne, men senere også på diverse websites. Vi glæder os til at følge Google’s +1 knap.
Læs Mere
24
mar

Social media quick-guide – Infographic

Skal du i gang med at overveje en tilstedeværelse på de sociale medier for din virksomhed? I denne lille guide kan du se hvilke overvejelser du bør gøre dig undervejs.
Læs Mere
11
mar

Charlie Sheen – King of Twitter

Ovenpå en turbulent, men forhåbentlig, for Sheen, sjov tid har han fået stukket en fyreseddel i hånden fra Warner Bros. Den charmerende ”ladykiller” fra den voldsomt populære sitcom ’Two and a Half Men’ er derfor på udkig efter nye indtægtskilder. Efter at være hoppet på Twitter bølgen og sat ny rekord for hurtigst at nå 1 million ’followers’ har Sheen...
Læs Mere
07
mar

Danske virksomheder på sociale medier

Social Semantic har i samarbejde med mere end 60 rådgivningsvirksomheder, brancheforeninger og universiteter gennemført den største kortlægning af danske virksomheders brug af sociale medier til dato. Med 1.279 besvarelser giver undersøgelsen et nuanceret billede af et erhvervsliv, der for alvor er begyndt at tage de sociale medier som bl.a. Facebook, LinkedIn og Twitter til sig.  
Læs Mere
02
mar

Facebook introducerer nyt kommentarsystem

Den 1. marts lancerede Facebook deres nye kommentarsystem, som kan ses som det seneste lille skridt mod, hvad der kan synes som, Facebook’s forsøg på at gøre internettet 100% socialt. Kommentarsystemet indeholder en række nye features, som blandt andet skal skabe større interaktion mellem Facebook og nettets øvrige sites.
Læs Mere
22
feb

Synergi mellem nyhedsbreve og sociale medier

8 hurtige steps til at skabe synergi mellem nyhedsbreve, Twitter, Facebook og LinkedIn Nogle virksomheder har måske mistet overblikket over, hvordan der kan skabes synergi mellem de mange forskellige tilstedeværelser, der er etableret på de sociale medier og nyhedsbreve. Væsentligt er det at huske på, at virksomhedens eksisterende og potentielle kunder ikke nødvendigvis er begrænset til at kommunikere via en...
Læs Mere
11
feb

Digitale Kampagner 2011

I tirsdags afholdte vi som bekendt seminaret Digitale Kampagner 2011. Det blev til 3 intense timer hvor de 90 tilmeldte fik indsigt i den nyeste viden indenfor Facebook annoncering, e-mail marketing samt mulighederne med mobil marketing.
Læs Mere
11
feb

Nyt design til Facebook pages

Så kom den længe ventede opdatering på Facebook siderne. Allerede i december kom Facebook ved en fejl til at lancere det nye design, hvilket resulterede i at Facebook lukkede kortvarigt ned, mens de fik rettet designet tilbage til det gamle. Men hvilke ændringer er det så helt præcist der kommer?
Læs Mere
08
feb

Hvornår skal nyheder postes på Facebook?

Statusopdateringer er blevet en vigtig og integreret del af brugernes færden på Facebook, men hvad kan virksomheder egentlig bruge deres kunders statusopdateringer til? Graves der dybere ned i statusopdateringer, kommer nogle tendenser til syne – tendenser som virksomheder kan bruge i deres bestræbelser på at udnytte Facebooks potentiale.
Læs Mere
08
feb

Brand Bowl 2011 med Twitter

Natten til mandag dansk tid gik America endnu engang i stå, da der for 45. gang var Super Bowl finale. Og da de to hold Pittsburg Steelers og Green Bay Packers løb på banen i Dallas, Texas, var det ikke kun de to mandskaber som var toptunede til braget. På sidelinjen har nogle af verdens største brands i lang tid arbejdet på, at...
Læs Mere
1 43 44 45 46 47 48

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld