Kategori

Social Selling
14
nov

Social selling – Sådan får du dit team med

Social selling er et populært begreb – og ikke uden grund. De sociale medier er efterhånden blevet en væsentlig spiller i salgsarbejdet, idet de rummer værdifulde informationer samt vejen til de rette beslutningstagere og den gode relation, som for de fleste af os er helt essentiel. Men hvordan overbevises ledelsen, og hvordan får du dit team til at spille med?...
Læs Mere
02
sep

Twitter Analytics – Nu åbent for alle

Hidtil har Twitter Analytics udelukkende været forbeholdt de profiler der også annoncerede på Twitter, og mange har derfor været “overladt” til diverse 3. parts værktøjer ift. måling. Men nu er der åbnet op for alle, således at vi kan få data direkte fra Twitter selv.
Læs Mere
19
aug

Udfordringerne med Social Selling

Selvom social selling umiddelbart lyder som en simpel filosofi, er vejen til succes brolagt med en del huller. Mange kommercielle profiler forventer, at marketing kan sikre, at social selling lykkes, hvilket er en stor fejl. Det er vigtigt at forstå, at hele forudsætningen for social selling er, at du som kommerciel profil selv opbygger og vedligeholder dit netværk. 
Læs Mere
12
aug

Social Selling med LinkedIn

Social selling vil for nogle muligvis være et relativt nyt begreb, men skal blot ses som en naturlig kobling mellem berigelsen og evnen til at kommercialisere. Kommercialiseringen er bl.a. at kunne finde de rigtige beslutningstagere i virksomheden både i 1. og 2. grad. Det er, at man som afsender har opbygget tillid og troværdighed i sit netværk og sine grupper...
Læs Mere
11
jul

Relationship Economics på LinkedIn – Top 25

En virksomheds succes på LinkedIn er høj grad afhængig af medarbejdernes engagement. Både ift. at skabe øget synlighed, netværksrekruttering, at skabe tillid, troværdighed og gode relationer, mødebooking og meget mere. Og ens kollegaer er da også hele 70 % mere tilbøjelige til at dele en virksomheds opdatering end en ikke-ansat.  LinkedIn har sammen med Altimeter Group dykket lidt ned i tallene...
Læs Mere
30
maj

Lead jagten starter på LinkedIn

LinkedIn er et overflødighedshorn af informationer, og med en skarp kommerciel tilgang kan platformen være guld værd i jagten på nye leads.
Læs Mere
03
mar

LinkedIn spiller en hovedrolle på dine møder

I dag er kravene til de professionelle møder på B2B markedet under kraftig udvikling. Tiden som både potentielle og eksisterende kunder har, er yderst begrænset. Jeg beregner at mine møder skal holdes på 45 minutter (ofte er der afsat 60 minutter) men inden kaffe og høflighedsfraserne er klaret, er tiden knap.
Læs Mere
08
jan

Find din næste kunde via LinkedIn

Bruger du LinkedIn som en aktiv del af din forretning, og har du tænkt over, hvordan du kan bruge LinkedIn til at finde din næste kunde?
Læs Mere
08
okt

Øg salget via sociale medier

Kunne du og din virksomhed tænke jer at omdanne followers/fans til betalende kunder? I denne artikel giver vi 5 gode råd til, hvordan du kan øge salget gennem forskellige tiltag på de sociale medier. Af Katrine Ansbøl
Læs Mere
03
jun

Brug LinkedIn i salget

Hvis du ikke allerede har oplevet den utrolige værdi LinkedIn tilfører dit salgsarbejde, bør du bestemt ikke vente længere! Få 6 simple og effektive råd som styrker dit salgsarbejde. Alle forslag kan benytte uden en betalt profil.
Læs Mere
1 5 6 7