I denne artikel får du 8 tips til, hvordan du bliver set på LinkedIn og får skabt opmærksomhed omkring din professionelle profil overfor den rette målgruppe.Læs Mere
Selvom du har en professionel og gennemarbejdet LinkedIn-profil er det desværre ikke sådan, at de gode leads kommer helt af sig selv. De bedste resultater opnås ved at arbejde proaktivt med opbyggelsen af dit netværk og dine relationer. Læs Mere
Er du kørt træt i jagten på nye lead på de sociale medier, og har din online lead-genering brug for at blive opfrisket? Så har du god grund til at læse videre.Læs Mere
Har du, ligesom mig, ofte savnet muligheden for at vedhæfte materiale i dine beskeder til connections? Så er det endelig blevet muligt – og det er ganske gratis.Læs Mere
Social selling er et populært begreb – og ikke uden grund. De sociale medier er efterhånden blevet en væsentlig spiller i salgsarbejdet, idet de rummer værdifulde informationer samt vejen til de rette beslutningstagere og den gode relation, som for de fleste af os er helt essentiel. Men hvordan overbevises ledelsen, og hvordan får du dit team til at spille med?...Læs Mere
Hidtil har Twitter Analytics udelukkende været forbeholdt de profiler der også annoncerede på Twitter, og mange har derfor været “overladt” til diverse 3. parts værktøjer ift. måling. Men nu er der åbnet op for alle, således at vi kan få data direkte fra Twitter selv.Læs Mere
Selvom social selling umiddelbart lyder som en simpel filosofi, er vejen til succes brolagt med en del huller. Mange kommercielle profiler forventer, at marketing kan sikre, at social selling lykkes, hvilket er en stor fejl. Det er vigtigt at forstå, at hele forudsætningen for social selling er, at du som kommerciel profil selv opbygger og vedligeholder dit netværk. Læs Mere
Social selling vil for nogle muligvis være et relativt nyt begreb, men skal blot ses som en naturlig kobling mellem berigelsen og evnen til at kommercialisere. Kommercialiseringen er bl.a. at kunne finde de rigtige beslutningstagere i virksomheden både i 1. og 2. grad. Det er, at man som afsender har opbygget tillid og troværdighed i sit netværk og sine grupper...Læs Mere
En virksomheds succes på LinkedIn er høj grad afhængig af medarbejdernes engagement. Både ift. at skabe øget synlighed, netværksrekruttering, at skabe tillid, troværdighed og gode relationer, mødebooking og meget mere. Og ens kollegaer er da også hele 70 % mere tilbøjelige til at dele en virksomheds opdatering end en ikke-ansat. LinkedIn har sammen med Altimeter Group dykket lidt ned i tallene...Læs Mere