Arbejd professionelt med Employee Advocacy

Professionel Employee Advocacy indsats på LinkedIn 

Brugen af LinkedIn til rekruttering, Employer Branding og Employee Advocacy fortsætter sin eksplosive vækst i disse år, men hvad er mulighederne? Og hvordan sikres optimal udnyttelse af potentialet samt en berigende eksponering over for den rette målgruppe? Deltag på vores kursus i Employee Advocacy og bliv skarpere på det professionelle arbejde på LinkedIn.

Om kurset

På kurset vil du lære mere om, hvordan du udnytter potentialet på LinkedIn, hvordan du kan brande jeres virksomhed som en attraktiv arbejdsplads, finde de rette kandidater og sikre den ønskede virksomheds positionering. Dagens fokus er på de muligheder LinkedIn stiller til rådighed med virksomhedens Company Page og en gratis LinkedIn-profil. Her stilles skarpt på arbejdet med Employee Advocacy, der handler om at bringe medarbejdernes personlige LinkedIn profiler aktivt i spil.

Øget aktivitet fra medarbejderne på sociale medier kan have en positiv indvirkning, grundet troværdighed og større netværk – ikke kun på deres personlige brand, men også på virksomhedens positionering.

Der er to helt centrale grunde til, at du skal overveje at implementere Employee Advocacy, hvis du sidder med et HR eller marketing ansvar.

  • Medarbejderne kan have et mere relevant netværk end din Company Page
  • Opdateringer fra medarbejderne har høj troværdighed.

Indhold på dette kursus i Employee Advocacy 

  • Hvordan sikrer du, at virksomheden fremstår som en attraktiv arbejdsplads?
  • Hvordan kan platformen bruges til rekruttering?
  • Hvordan finder du de rette kandidater på LinkedIn?
    • Både de aktive og passive ansøgere
  • Hvilket indhold understøtter virksomhedens formål?
    • Gode råd til udarbejdelse af en LinkedIn content plan
  • Hvordan sikres synlighed over for den rette målgruppe?
  • Hvad er medarbejdernes rolle?
  • Hvordan skaber du succes med Employee Advocacy?
    • Hvordan motiveres medarbejderne til at gøre en indsats?
    • Netværksrekruttering, synlighed og troværdighed
  • Hvordan måles indsatsen?
  • Mulighederne med LinkedIn-annoncering
  • Interne overvejelser og intern policy ift. LinkedIn.

Praktisk information

Er du interesseret? Så tilmeld dig ventelisten, og så kontakter vi dig.  

Kan du ikke vente på et fysisk kursus? Så kontakt os gerne for en dialog om mulighederne med virtuel træning.  

Dato: Ny dato på vej.

Tid: kl. 9.00-16.00.

Sted: Tuborgvej 5, 2900 Hellerup.

Pris: 6.900,- ex moms. Prisen inkluderer fuld forplejning og materialet fra dagen.

Vigtigt: Medbring gerne din computer på kurset så du kan arbejde og afprøve nogle af funktionaliteterne undervejs.

Ønsker du en intern workshop?

Er I flere i virksomheden som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi et skræddersyet intern træning forløb. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt.

Kontakt os og hør nærmere om hvilken løsning der passer bedst til jer her.

Reserver din plads til det kommende kursus. Denne forespørgsel er ikke bindende.

For at se denne tilmeldingsformular skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    For at se dette videoindhold skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    Underviser:

    Nicolai Hæggelin - Founder

    Nicolai Hæggelin har mere end
    20 års digital erfaring med online
    medier, og ser frem til at guide
    din virksomhed mod bedre resultater.
    Mød Nicolai på

    Brug for hjælp?

    Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

    +45 7370 8555
    info@digitalworks.dk