Artikler

23
mar

Hvad er værdien af din SSI score?

En af de oftest stillede spørgsmål jeg får fra kunder er, ”hvad er den reelle værdi af ens LinkedIn SSI score?”. Svaret på spørgsmålet er bestemt ikke simpelt, men derimod meget komplekst, hvilket denne artikel vil prøve at give dig svaret på.
Læs Mere
18
mar

Retargeting på Facebook

Facebook har mange facetter som annonceringsplatform. Som digitalt medie er den relativ billig, da der er meget data og dermed gode målretningsværktøjer. Det er samtidig også et godt sted at skabe trafik til dit website samt øge engagementet i målgruppen.
Læs Mere
16
mar

3 tips til SoMe på distance

I disse tider, hvor flere og flere af os arbejder hjemmefra, er det vigtigt at have styr på planlægningen af de sociale medier. Vi giver dig i denne artikel gode råd til, hvordan du gør din tilstedeværelse på de sociale medier klar i disse tider. 
Læs Mere
09
mar

Få succes med LinkedIn grupper

Selvom LinkedIn er mere end 16 år gammel, stiger antallet af brugere og virksomheder stadig hvert sekund. Det samme gør antallet af grupper. Gør I brug af det store potentiale, der ligger i arbejdet med LinkedIn grupper? Vi præsenterer i denne artikel fordelene og mulighederne med grupper på LinkedIn.
Læs Mere
06
mar

Udvælg din SoMe platform med omhu

Virksomheden Social Media Today har undersøgt det daglige medieforbrug. Konklusionen fortæller at vi hver dag i gennemsnit er 2 timer og 23 minutter på de sociale medier. Vi har aldrig nogensinde før brugt så meget tid på vores smartphones. De fleste virksomheder har fanget, at synlighed på de sociale medier er et must. Men hvordan er det lige, at man...
Læs Mere
20
feb

Værd at vide om Twitter

Siden grundlæggelsen af den sociale medieplatform i 2006, har Twitter vokset sig stort, og har nu 330 millioner månedlige aktive brugere. Twitter har vokset sig stor særligt i USA, men har endnu ikke særlig udbredt sig i Danmark, hvor der ellers kan være et stort potentiale. Fun facts Hver dag bliver der postet mere end 500 millioner tweets, hvilket svarer...
Læs Mere
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordrer algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
14
feb

Udform den perfekte contentplan på LinkedIn

Har du brug for at forbedre din position på LinkedIn? Blive bedre til at markedsføre dig selv og din virksomhed? En contentplan kan være en god fremgangsmåde, da den kan fungere som et strukturerende værktøj, så du ikke mister modet undervejs. Det kan nemlig være svært at få sit indhold ud at leve, når antallet af virksomheder og personer der...
Læs Mere
29
jan

Bliv skarp til Google Ads

Google Ads handler udelukkende om at være skarp på ét enkelt parameter: Intention. Da Google Ads er et Pull medie, bliver den gode annonce kun set af de forbrugere, hvis intention i søgningen passer til budskabet. I denne artikel bliver best practice i Google Ads gennemgået, og forhåbentligt giver det en større forståelse af mediet og dets muligheder.
Læs Mere
23
jan

Værdien af et personligt brand

Vi vil vove at påstå, at det personlige brand bliver mere og mere vigtigt, eftersom den digitale kommunikation bevæger sig i en mere personlig relation. Vi sætter pris på, og stoler mere på den personlige behandling. I denne artikel kortlægger vi, hvorfor det personlige brand kommer til at spille en endnu større rolle i 2020, hvorfor du måske skal satse...
Læs Mere

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvis du interesserer dig for digital marketing og salg, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev, som er fyldt med berigende artikler og viden om kommende kurser, intern træning og workshops.
Tilmeld dig her