Artikler

18
sep

4 smarte AI teknikker i hverdagen

1. AI-interviews Overvej at bruge AI til at interviewe dig, når du står over for komplekse opgaver. Denne strukturerede tilgang er særligt nyttig, når du er usikker på, hvilke oplysninger du skal give fra starten. Det giver dig mulighed for at levere detaljerede viden uden at skulle tænke på alt på én gang. Denne metode er især nyttig til brainstorming,...
Læs Mere
09
sep

6 enkle måder at skabe AI-genererede videoer på

At skabe AI-genererede videoer kan være en game-changer for din indholdsstrategi. Her er 6 enkle måder at skabe videoer på ved hjælp af AI samt 6 værktøjer, der kan hjælpe dig med at komme i gang:
Læs Mere
06
sep

Øg produktiviteten med stemme-til-tekst AI-værktøjer

Stemme-til-tekst AI-værktøjer har for mange revolutioneret arbejdsgangen ved hurtigt at konvertere tale til tekst, hvilket sparer tid, der ellers ville være brugt på manuel skrivning (Ikke at der er noget galt med det 😊)
Læs Mere
29
aug

LinkedIn Premium Company Page

LinkedIn har introduceret en ny mulighed for company pages, der lover en række funktioner til at øge synlighed, engagement og leadgenerering. Men er det værd at betale abonnementsprisen på 99,99 € om måneden? Indtil videre er det ikke tilgængeligt for alle virksomhedssider endnu, men hos Digital Works ser vi meget frem til at prøve det, når vi får muligheden.
Læs Mere
30
jul

LinkedIn’s 5 nyeste funktioner

LinkedIn har igen i år fart på udviklingen. Her har du en kort gennemgang af deres 5 nyeste funktioner, så du er up to date med din LinkedIn viden.
Læs Mere
Showcase Pages på LinkedIn
30
jul

LinkedIn lancerer Accelerate, et AI-drevet værktøj til kampagneeksekvering

LinkedIn har introduceret et nyt produkt kaldet Accelerate, der bruger kunstig intelligens til at automatisere processen med at skabe dine kampagner.
Læs Mere
30
jul

Mærkning af AI-genererede billeder på LinkedIn

LinkedIn markerer nu AI-genererede billeder for at øge gennemsigtigheden og undgå misinformation. Dette tiltag er en del af en større trend, der følger i kølvandet på eks. TikToks initiativ, og er baseret på C2PA standarder (The Coalition for Content Provenance and Authenticity).
Læs Mere
02
apr

Sådan bliver dit AI genereret indhold mere menneskeligt

Hvis du bruger kunstig intelligens til at bidrage med indholdsproduktionen, især artikler og indhold, der er SEO-optimeret, så husk på, at eks. Google prioriterer indhold af høj kvalitet. Hvis dit AI-genererede indhold er informativt, engagerende og nyttigt, så er du godt på vej.
Læs Mere
02
jan

Guide til billedformater på LinkedIn

De visuelle elementer er og bliver en vigtig del af arbejdet på LinkedIn. Så er det måske på tide, at du får rettet de skæve billeder til og får tilføjet billeder i det rette format? Vi har i denne artikel lavet en guide til billedformater, som du kan komme i berøring med på LinkedIn – hvad end det er din...
Læs Mere
05
dec

Planlæg din indsats – contentplan og årshjul

Vi har skrevet os ind i 2024. Det nye år byder sikkert på kommende begivenheder og en masse aktiviteter som skal planlægges, herunder også på de sociale medier. Det kan dog godt være svært at overskue, hvis man har mange aktiviteter planlagt. Her kan et årshjul måske være løsningen. Vi giver vores bud på, hvordan et årshjul kan udformes, så...
Læs Mere

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hvis du interesserer dig for digital marketing og salg, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev, som er fyldt med berigende artikler og viden om kommende kurser, intern træning og workshops.
Tilmeld dig her