Videoer på LinkedIn er oplagt til øget synlighed. Dog er der et lille problem med formatet, som man skal være opmærksom på. Mange af LinkedIns brugere ser videoer uden lyd. Det er derfor en god idé at tilføje undertekster på dine videoer. Vi giver dig her en guide til undertekster på dine LinkedIn videoer, så dine budskaber ikke går tabt.Læs Mere
Selvom en subject-line kan virke som en lille del af din besked, er det et af de første indtryk du giver dine e-mailmodtagere. Se det som en billet til at differentiere dig selv i en overfyldt indbakke. Vi giver dig her 10 tips til gode subject-lines, som du (måske) kan bruge i fremtiden.Læs Mere
Hvis du arbejder professionelt med Employee Advocacy, har du sikkert klare mål, en struktureret plan og en brugervenlig platform, der sætter Employee Advocacy på niveau med øvrige discipliner i marketing- og kommunikationsafdelingen. Gjort rigtigt, er resultaterne af Employee Advocacy ikke til at overse. Du har en plan. Du har ledelsens opbakning. Og du har kollegaer, der vil det her. Men...Læs Mere
LinkedIn er en platform, som konstant er i udvikling. Den digitale platform lancerer løbende nye funktioner, som giver dig bedre mulighed for at optimere din LinkedIn strategi og nå din målgruppe igennem mere målrettet annoncering. Læs mere her, hvor du får adgang til den helt store annonceguide til LinkedInLæs Mere
Du har opsat din målsætning, målgruppe og budget for kampagnen. Du har været i det kreative hjørne for at lave billedmaterialer, og du har udformet en catchy teasertekst, der skal fange brugernes opmærksomhed. Alt er opsat og klar til at blive rullet ud på LinkedIn. Men…. LinkedIn godkender IKKE din kampagne, fordi dine annoncer ikke lever op til deres retningslinjer....Læs Mere
Instagram er et af de største sociale medier, hvor flere millioner hver dag poster billeder og lægger stories op fra deres hverdag. Det er dermed også en attraktiv platform for mange virksomheder, hvilket har fået antallet af virksomhedsprofiler til at eksplodere. Virksomheder der gerne vil gøre brug af de såkaldte ”stories” på Instagram bør derfor afklare hvordan platformen adskiller sig...Læs Mere
Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst. Platformen har i skrivende stund intet mindre end 760 millioner brugere fordelt på 200 lande og regioner. Af disse er der mere end 2,5 millioner danske brugere. Vil du vide mere? I denne artikel har vi samlet en masse fun facts om LinkedIn.Læs Mere
De fleste virksomheder har en Company Page på LinkedIn, hvor de jævnligt deler berigende indhold fra. Færre virksomheder gør dog brug af Showcase Pages, hvilket kan være en god idé, hvis virksomheden har flere forskellige fokusområder med hver deres målgruppe. I denne artikel har vi samlet alt det, du skal vide i arbejdet med Showcase Pages på LinkedIn.Læs Mere
Employee Advocacy er et begreb fra den digitale verden, som bliver brugt mere og mere. Begrebet dækker over en særlig SoMe strategi, som flere virksomheder har taget til sig i løbet af de senere år. Læs mere om fænomenet her, hvor vi giver dig seks steps til, hvordan du kan skabe en vellykket Employee Advocacy strategi.Læs Mere
Video ses i større omfang, når man ruller ned igennem sit nyhedsfeed på LinkedIn. Det er gået op for de fleste virksomheder, at video ikke er til at komme udenom. I denne artikel slår vi fast, hvorfor du bør arbejde med video og giver dig gode råd til, hvordan du kan udforme dine videoer på LinkedIn.Læs Mere
Hvis du interesserer dig for digital marketing og salg, kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev, som er fyldt med berigende artikler og viden om kommende kurser, intern træning og workshops.