B2B Hybrid Salgsmetode

Hvorfor fokusere på en B2B Hybrid salgsmetode i din virksomhed?

Ifølge en undersøgelse foretaget af McKinsey forventer 85 % af B2B-organisationer, at en hybrid tilgang vil være den mest almindelige salgsmetode i løbet af de næste tre år. Af denne grund er organisationer nødt til at skifte fra den traditionelle salgsmodel til en hybridmetode. De første interaktioner (eller måske hele salgsprocessen) foregår gennem forskellige digitale kanaler.

Digital Works har en dyb erfaring med at hjælpe store virksomheder med at opnå en hybrid B2B-salgstilgang.

Vores tilgang til en B2B Hybrid salgsmetode:

Hvordan kan vi hjælpe din organisation?

  • Udvikle din hybride salgsstrategi
  • Udvikle en omnichannel strategi
  • Styrke det hybride lederskabet
  • Styrke inside sales 
  • LinkedIn & Video selling træning.

Hold et virtuelt møde med os, hvor vi præsenterer en af vores cases og drøfter dine refleksioner.

Denne forespørgsel er ikke bindende, så du kan altid springe fra igen, inden vi tager det virtuelle møde, som blot kræver et kamera og en mikrofon. Invitationen fra os er platforms-uafhængig.

For at se denne tilmeldingsformular skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    Mød holdet:

    Nicolai Haeggelin - Founder of Digital Works

    Nicolai har mere end 20 års erfaring med digitalt salg og marketing, og ser frem til at hjælpe din virksomhed mod bedre resultater.

    Mød Nicolai på

    Jacob Petz - Sales Leadership Expert

    Jacob Petz har opbygget en stærk kommerciel track record gennem mere end 15 år. Bl.a. som CCO og medlem af det executive leadership team i Maersk Training – en afdeling af A. P. Møller – Maersk.

    Mød Jacob på

    Brug for hjælp?

    Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

    +45 7370 8555
    info@digitalworks.dk