White papers

Employee Advocacy

I mange virksomheder (særligt B2B-virksomheder) sker salget på baggrund af personlige relationer. Det handler om kendskab, men mindst lige så meget om tillid. Derfor kan dine kollegaers engagement og aktivitet på de sociale medier hjælpe til, at udvide din virksomheds netværk og reach.

Arbejdet med Employee Advocacy kan være en værdifuld kilde til at få inddraget og motiveret dine kollegaer. I dette white paper gennemgår vi de strategiske overvejelser, som du skal tage højde for i din implementering af og arbejde med Employee Advocacy.

B2B Digital Marketing 

Digital marketing i en B2B-virksomhed er langt mere kompleks end i en B2C-virksomhed. Købsrejsen er ofte længere, produkterne er komplekse og der er ofte flere beslutningstagere i processen. Det betyder, at der er mange udfordringer at tage højde for i din digitale marketing.

I dette white paper gennemgår vi de strategiske overvejelser, som du skal tage højde for i din B2B digital marketing, og hjælper dig i arbejdet med at få defineret et formål og retning for din indsats.

Arbejd professionelt med
LinkedIn Company og
Showcase Pages

Virksomhedssiden kan ses som et udstillingsvindue – og ikke mindst en kanal, der gør det muligt at interagere med målgruppen.

I dette white paper guider vi dig igennem alt lige fra, hvordan du udfylder felterne på din Company Page, til annonceringsmulighederne, godt content og optimal udnyttelse af potentialet med LinkedIn Company Pages.

Arbejd professionelt med
LinkedIn-grupper

Arbejdet med LinkedIn-grupper kan være utrolig værdifuldt – både virksomhedsmæssigt og fra det personlige perspektiv. Det kan både være en god kilde til indsigt i målgruppen og et godt sted for virksomheden til at profilere de interne kompetencer.

Med dette white paper i hånden bliver du guidet igennem værdien af LinkedIn-grupper. Du får konkret viden om, hvordan du driver en værdiskabende gruppe som virksomhed, og gode råd til hvordan du får personlig værdi ved at være gruppemedlem.

Sådan implementerer du
Social Selling

Kommercielle profiler, der benytter sociale medier som fx LinkedIn i salgsarbejdet, præsterer 78 % bedre. Ønsker du at implementere Social Selling i organisationen?

Med dette kapitel fra bogen ‘B2B Social Selling Execution’ får du en praktisk guide til arbejdet med Social Selling, der klæder dig på til at foretage en succesfuld eksekvering af fremtidens B2B salg på LinkedIn.

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 7370 8555
info@digitalworks.dk

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret med de seneste nyheder om digital salg og marketing. Hver uge er vores nyhedsbrev spækket op med berigende artikler og viden om vores kommende kurser, intern træning og workshops.
Læs mere og tilmeld dig her