White papers

Employee Advocacy

I mange virksomheder (særligt B2B-virksomheder) sker salget på baggrund af personlige relationer. Det handler om kendskab, men mindst lige så meget om tillid. Derfor kan dine kollegaers engagement og aktivitet på de sociale medier hjælpe til, at udvide din virksomheds netværk og reach.

Arbejdet med Employee Advocacy kan være en værdifuld kilde til at få inddraget og motiveret dine kollegaer. I dette white paper gennemgår vi de strategiske overvejelser, som du skal tage højde for i din implementering af og arbejde med Employee Advocacy.

Sådan implementerer du
Social Selling

Kommercielle profiler, der benytter sociale medier som fx LinkedIn i salgsarbejdet, præsterer 78 % bedre. Ønsker du at implementere Social Selling i organisationen?

Med dette kapitel fra bogen ‘B2B Social Selling Execution’ får du en praktisk guide til arbejdet med Social Selling, der klæder dig på til at foretage en succesfuld eksekvering af fremtidens B2B salg på LinkedIn.

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 7370 8555
info@digitalworks.dk

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld

 

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret med de seneste nyheder om digital salg og marketing. Hver uge er vores nyhedsbrev spækket op med berigende artikler og viden om vores kommende kurser, intern træning og workshops.
Læs mere og tilmeld dig her