Whitepapers

Arbejd professionelt med
LinkedIn-grupper

Arbejdet med LinkedIn-grupper kan være utrolig værdifuldt – både virksomhedsmæssigt og fra det personlige perspektiv. Det kan både være en god kilde til indsigt i målgruppen og et godt sted for virksomheden til at profilere de interne kompetencer.

Med dette whitepaper i hånden bliver du guidet igennem værdien af LinkedIn-grupper. Du får konkret viden om, hvordan du driver en værdiskabende gruppe som virksomhed, og gode råd til hvordan du får personlig værdi ved at være gruppemedlem.

Hent det her

 

Arbejd professionelt med
LinkedIn Company og
Showcase Pages

Virksomhedssiden kan ses som et udstillingsvindue – og ikke mindst en kanal, der gør det muligt at interagere med målgruppen.

I dette whitepaper guider vi dig igennem alt lige fra, hvordan du udfylder felterne på din Company Page, til annonceringsmulighederne, godt content og optimal udnyttelse af potentialet med LinkedIn Company Pages.

Hent det her

 

 

Sådan implementerer du
Social Selling

Kommercielle profiler, der benytter sociale medier som fx LinkedIn i salgsarbejdet, præsetere 78 % bedre. Ønsker du at implementere Social Selling i organisationen?

Med dette kapitel fra bogen ‘B2B Social Selling Execution’ får du en praktisk guide til arbejdet med Social Selling, der klæder dig på til at foretage en succesfuld eksekvering af fremtidens B2B salg på LinkedIn.

Hent kapitel af bogen

 

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 3221 7998
info@digitalworks.dk

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld