White paper: Employee Advocacy

Arbejdet med Employee Advocacy kan være en værdifuld kilde til at få inddraget og motiveret dine kollegaer. I dette white paper gennemgår vi de strategiske overvejelser, som du skal tage højde for. Du får indsigten i hvordan løbende motivering og måling medvirker til de gode resultater.

Indholdsfortegnelse

  • Hvad er Employee Advocacy?
  • Hvorfor Employee Advocacy?
  • Få succes med Employee Advocacy
    • Respektér, at det er folks personlige profiler
    • Udarbejd guidelines for de sociale medier
  • Aktivér dine kollegaer
  • Implementering af Employee Advocacy på LinkedIn

Hent dit white paper her

Ved at hente vores white paper tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev med nyheder og artikler om det professionelle arbejde med digitale medier samt tilbud om kompetenceudvikling. 

 

LinkedIn til HR og Employee Advocacy

Brugen af LinkedIn til rekruttering, employer branding og employee advocacy fortsætter sin eksplosive vækst i disse år, men hvad er mulighederne? Tilmeld dig vores forløb og lær hvordan du udnytter potentialet med LinkedIn til HR og employee advocacy.
Læs mere her