White paper: Employee Advocacy

Arbejdet med Employee Advocacy kan være en værdifuld kilde til at få inddraget og motiveret dine kollegaer. I dette White paper om Employee Advocacy gennemgår vi de strategiske overvejelser, som du skal tage højde for. Du får indsigten i hvordan løbende motivering og måling medvirker til de gode resultater.

Indholdsfortegnelse

  • Hvad er Employee Advocacy?
  • Hvorfor Employee Advocacy?
  • Få succes med Employee Advocacy
    • Respektér, at det er folks personlige profiler
    • Udarbejd guidelines for de sociale medier
  • Aktivér dine kollegaer
  • Implementering af Employee Advocacy på LinkedIn

Læs mere om vores kursus: Arbejd professionelt med Employee Advocacy

Hent dit white paper om Employee Advocacy her

Ved at hente vores White paper tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev med nyheder og artikler om det professionelle arbejde med digitale medier samt tilbud om kompetenceudvikling. 

For at se denne tilmeldingsformular skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    Nicolai Hæggelin - Founder

    Nicolai har mere end 20 års digital erfaring med online medier, og ser frem til at guide din virksomhed mod bedre resultater.
    Mød Nicolai på

    Brug for hjælp?

    Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

    +45 7370 8555
    info@digitalworks.dk

     

    LinkedIn til HR og Employee Advocacy

    Brugen af LinkedIn til rekruttering, employer branding og employee advocacy fortsætter sin eksplosive vækst i disse år, men hvad er mulighederne? Tilmeld dig vores forløb og lær hvordan du udnytter potentialet med LinkedIn til HR og employee advocacy.
    Læs mere her