Kategori

E-mail marketing
e-mail marketing
08
aug

Beregning af ROI for nyhedsbreve

Er dit nyhedsbrev en god forretning? Du kan måle dette ved at beregne din ROI – Return on Investment. Før du går i gang med at beregne Return on Investment for dit nyhedsbrev, skal du være opmærksom på, at resultatet i høj grad afhænger af, hvilket mål du har for dit nyhedsbrev. Er dit mål at få folk til at...
Læs Mere
08
aug

Opstil KPI’er og mål dit nyhedsbrevs performance 

Holder du øje med, hvordan dit nyhedsbrev performer? Ligesom med andre kommunikationsindsatser er det essentielt at måle din email marketing indsats. Du gør derfor klogt i at opstille en række relevante KPI’er, Key Performance Indicators, for dit nyhedsbrev. Med disse KPI’er kan du opstille mål for, hvad du forventer af dit nyhedsbrev, samt sammenligne hvilke nyhedsbreve, der performer bedre end...
Læs Mere
03
aug

Er nyhedsbreve in eller yt?

Nogle vil måske påstå, at email marketing er på vej ud. Når vi taler online marketing, taler vi ofte om sociale medier, likes, delinger osv., men det betyder ikke, at email marketing er blevet mindre værdifuldt. Faktisk peger flere undersøgelser på det modsatte. Ifølge Emarsys anvender 81% af SMV’er emails som deres primære kommunikationskanal i forbindelse med kundehvervning og 80% i forbindelse...
Læs Mere
Den ultimative LinkedIn guide
13
dec

Den ultimative LinkedIn guide

Vi har samlet den ultimative LinkedIn guide til det professionelle arbejde med LinkedIn – både til den personlige profil og til din Company Page. Gå på opdagelse i vores artikler om LinkedIn, Social Selling, Employee Advocacy, annoncering og meget mere. Vi har samlet alle vores bedste artikler til dig, der ønsker at arbejde professionelt med LinkedIn. Rigtig god læselyst! Generelt...
Læs Mere
06
dec

Værd at vide om Twitter

Siden grundlæggelsen af den sociale medieplatform i 2006, har Twitter vokset sig stort, og har nu 400 millioner månedlige aktive brugere. Fun facts Hver dag bliver der postet mere end 500 millioner tweets, hvilket svarer til 6000 tweets i sekundet707 followers er gennemsnittet for en Twitter-profilPlatformen bruges i høj grad af små og mellemstore virksomheder til kundeservice48% af Twitter brugere,...
Læs Mere
22
nov

Må du sende elektroniske julekort ud til dine kunder?

Juletiden nærmer sig, og mange virksomheder overvejer at sende julehilsner ud til kunderne – måske via mail? Men må man overhovedet det? Vi ser nærmere på lovgivningen på området og Forbrugerombudsmandens udtalelser.
Læs Mere
20
maj

E-mail marketing lever stadig godt i 2021

Har du overvejet at stoppe med at sende nyhedsbreve, da du ikke føler, at du opnår det ønskede resultat? Hvis ja, så bør du måske revurderer den beslutning. I 2021 lever nyhedsbreve stadig godt – det handler blot om at producere og udsende dem ”rigtigt”. Undersøgelser viser, at forbrugere i gennemsnit bruger hele 2,5 timer om dagen på personlige e-mails,...
Læs Mere
18
mar

Undgå at dine mails havner i spam

Oplever du, at dine mails ender i forskellige spam filtre? Det kan være frustrerende, hvis de nyhedsbreve, som du har lagt masser af tid og energi i, ikke bliver leveret direkte i modtagernes indbakke. I denne artikel præsenterer vi potentielle forklaringer på, hvorfor dine mails havner i spam, og hvordan du øger chancerne for at undgå dette.   Et spamfilter afgør...
Læs Mere
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordre algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
14
nov

Simple tips til dine nyhedsbreve inden udsendelse

I denne artikel har vi samlet brugbare tips til dine nyhedsbreve inden udsendelse. Her kan du blandet andet læse om relevante måleparametre, marketing flows samt genkendelighed. Vi fortæller dig, hvorledes god e-mail marketing kan spille en afgørende rolle i din digitale marketing strategi.
Læs Mere
1 2 3 8