Vi har samlet den ultimative LinkedIn guide til det professionelle arbejde med LinkedIn – både til den personlige profil og til din Company Page. Gå på opdagelse i vores artikler om LinkedIn, Social Selling, Employee Advocacy, annoncering og meget mere.

Vi har samlet alle vores bedste artikler til dig, der ønsker at arbejde professionelt med LinkedIn. Rigtig god læselyst!

Generelt om LinkedIn

Fun facts om LinkedIn
Vidste du, at ordet motiveret er det mest benyttede ord på LinkedIn? Vi har samlet en artikel med underholdende facts, der med stor garanti vil give anledning til refleksioner og måske også et lille smil på læben. 

8 Funktioner du måske ikke kender på LinkedIn
Der findes et hav af forskellige funktioner på LinkedIn, og det er de færreste der kender dem alle. Vi har samlet 8 funktioner, som du muligvis ikke kender, men som måske kan gøre dit arbejde lettere i fremtiden.

De 10 mest fulgte virksomheder – og tips til din egen
Vi har i denne artikel set på de 10 mest fulgte Company Pages på LinkedIn for at se nærmere på deres succes. Vi giver dig her en række tips, som du kan benytte på din egen side, og forhåbentlig skabe succes.

LinkedIn forbedrer nyhedsfeed
LinkedIn er ude med en række ændringer til fordel for brugerne, og det de ser i deres nyhedsfeed. Se hvad algoritme-ændringen betyder for dig, og hvordan du får et mere relevant nyhedsfeed. 

Til dig, der ønsker at opdatere din personlige profil

Hvad er værdien af din SSI score?
Hvor meget er du værd, hvis LinkedIn skulle prisfastsætte dig? Det kan du nu få svaret på ved at tjekke din SSI score. Den giver dig et billede af, hvor meget dit personlige brand er værd på LinkedIn.

Sådan bliver du set af headhunteren på LinkedIn
Vi har interviewet Henrik Brabrand, CEO for rekrutteringsvirksomheden Albright Partners for at afdække, hvad headhuntere særligt kigger efter på LinkedIn. Måske skal sommeren bruges på at forbedre din LinkedIn profil, så du fremstår fagligt stærkere. 

Hvordan udfylder du din profil på LinkedIn?
Der er mange forskellige felter, som du kan udfylde på din personlige LinkedIn profil, og det kan derfor være nemt at miste overblikket. Af den grund har vi lavet en guide til, hvordan du kan udfylde de forskellige felter – og dermed sikre dig en professionel tilstedeværelse på LinkedIn.

18 do’s and don’ts på LinkedIn
Det er ikke altid nemt at navigere på LinkedIn – dette gælder både de garvede og dem, som er nye i ”gamet”. Vi giver derfor 18 do’s and dont’s, som du kan bruge i din færd på det professionelle netværk, LinkedIn.

Til dig, der arbejder med Social Selling

Ægte Social Selling kærlighed
Hvorfor skal de ansatte prioritere deres tid på Social Selling, og hvad er udbyttet ved det? Sammen med ledelsen skal de ansatte være med til at skabe fagligt engagement, berige samt transformere relevante forbindelser til mulige kunder gennem Social Selling.

4 gode råd til din Social Selling indsats
Er dit mål at sikre flere kundeemner, bedre anbefalinger og større fortjeneste? Så bør du helt sikkert overveje at hoppe med på Social Selling vognen. I denne artikel har vi samlet 4 konkrete råd til at sikre en effektiv Social Selling-indsats.

Strategisk brug af content til Social Selling
Ved at dele fagligt relevant indhold på LinkedIn, kan du positionere dig selv. Deling af content er dermed et strategisk arbejde, som kan være til stor værdi for din Social Selling indsats.

Er 10 dit Social Selling lykketal?
Social Selling er en stærk metode til at berige dit netværk, skabe kvalitetsmøder og leads. Ønsker du at påbegynde din personlige Social Selling rejse, følger her konkrete råd til, hvordan du opnår succesfulde resultater.

Værdien af Video Selling
Brugen af digitale platforme og systemer er nærmest uundgåelige, når det kommer til at løse arbejdsopgaver. Særligt video har her fået mere opmærksomhed, og vigtigheden ved formatet er blevet tydeligere. Læs mere om brugen af Video Selling her.

Til dig, der arbejder med en Company Page

Lav den perfekte LinkedIn opdatering fra din side
Det er da meget nemt at lave en opdatering på LinkedIn, er det ikke? Jo det er det sikkert, men kender du til alle mulighederne for at tilpasse og redigere dit opslag, og hvad med begrænsningerne? Vi guider dig til, hvordan du kan lave den perfekte LinkedIn opdatering.

Sådan får du flere følgere til din side
Det kan være svært at vide, hvordan man får flere følgere på ens virksomhedsside. Skal der laves flere opslag, eller skal fokus lægges på indhold af højere kvalitet, for at få flere til at følge med? Vi giver dig gode råd til, hvordan du kan få flere følgere.

Opsættelse af en LinkedIn Company Page
Har din virksomhed ikke en Company Page på LinkedIn? Vi giver dig her den komplette guide til, hvordan du opretter en LinkedIn Company Page.

5 oversete måder at forbedre din Company Page
Hvordan vil du gerne have, at din virksomhed fremstår for dine følgere? Få 5, ofte oversete, tips til at forbedre din virksomhedsside på LinkedIn.

Få succes med LinkedIn grupper
Antallet af grupper på LinkedIn stiger hvert sekund, men gør I brug af det store potentiale, der ligger i arbejdet med LinkedIn grupper? Vi præsenterer i denne artikel fordelene og mulighederne med grupper på LinkedIn.

Hvad skal man poste på LinkedIn?

Udform den perfekte contentplan på LinkedIn
En contentplan kan være en god fremgangsmåde, da den kan fungere som et strukturerende værktøj, så du ikke mister modet undervejs. I artiklen giver vi dig nogle tips til en effektiv contentplan, så du kan komme i gang. 

Video er det nye sort
Er video både pengene og tiden værd? Svaret er JA! Video er fremtidens indsats på de sociale medier, og er det medie som performer bedst. I denne artikel giver vi dig flere gode grunde til, hvorfor du bør satse på video i din markedsføring. 

10 ideer til indhold på Company Pagen
Vi giver 10 tips til, hvilken slags content du kan dele fra din virksomhedsside.

Content kalender til LinkedIn
Vi har samlet en liste med fordelene ved en contentplan og en step-by-step guide til, hvordan du laver din egen – specielt til LinkedIn.

6 tips til dine opslag på LinkedIn
I denne artikel får du 6 konkrete tips til, hvordan du får succes med dine opslag på din Company Page på LinkedIn.

Guide til billedformater på LinkedIn
Er det på tide at få rettet de skæve billeder til og få tilføjet billeder i det rette format? Så læs med her, hvor vi giver dig den ultimative guide til billedformater på LinkedIn.

Sådan udfordrer du LinkedIns algoritmer
Oplever du, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du måske havde ønsket? Det kan meget vel være på grund af LinkedIns algoritmer. Læs med i denne artikel, hvor vi giver dig gode råd til, hvordan du kan udfordre algoritmerne – og måske overvinde dem.

Hvordan annoncerer man på LinkedIn?

Guide til annoncering på LinkedIn
Vil du nå din målgruppe igennem mere målrettet annoncering, men er du usikker på, hvordan du gør? Vi giver dig her, den ultimative guide til annoncering på LinkedIn. 

Sådan får du leads på LinkedIn uden at annoncere
Du behøver ikke betale dyre domme for annoncering på LinkedIn for at skabe leads. Vær aktiv, skab personlig kontakt og oprethold relationen. Vi har samlet en række af tips til dig, der har brug for at skabe flere leads. 

LinkedIn lancerer nye værktøjer i kampagneadministratoren
LinkedIns platform er værdifuld for annoncører, og kampagneadministratoren er nu blevet endnu bedre. Vi præsenterer i denne artikel tre nye forbedringer i LinkedIns kampagneadministrator, og forklarer hvad det har af betydning for dig og dit fremtidige arbejde med annoncering.

4 fejltagelser du måske begår i din LinkedIn annoncering
Det er blevet sværere at nå sit publikum, og bevare det høje organiske reach på LinkedIn. Derfor har mange virksomheder kastet sig over LinkedIn annoncering. I denne artikel præsenterer vi dig for 4 fejltagelser, som du bør undgå i dit annonceringsarbejde.  

Tips til annonceudformning
Vil du skille dig ud fra din målgruppes nyhedsfeed? Skab bevægelse i dine annoncer, afkort din tekst og afprøv video. Læs med her og få 5 tips til, hvordan du effektiviserer dit indhold og fanger dine følgers opmærksomhed. 

Hvordan lykkedes man med Employee Advocacy?

Værdien af at være en Visible Expert i din branche
Vil du blive endnu bedre til at dyrke dit personlige brand og fremstå professionelt på LinkedIn? Så skal du måske arbejde hen imod at blive en Visible Expert. Læs mere om dette her.

Værdien af et personligt brand
Det personlige brand spiller en større og større rolle, og det kan derfor være en god idé at satse på. Læs med her og bliv klogere på, hvad et personligt brand er, og få råd til hvordan du opbygger dit eget. 

5 vigtige overvejelser, når du skal vælge værktøj til Employee Advocacy
Hvordan inddrager og motiverer du dine kollegaer på de sociale medier? I denne artikel deler vi 5 vigtige overvejelser, som du bør gøre dig i din implementering af Employee Advocacy. 

Hvad er Employee Advocacy?
Ved du godt, at content når ud til 561% flere brugere, når opslaget er delt gennem en ansat, sammenlignet med, hvis opslaget er delt gennem den officielle virksomhedsside? Læs mere om Employee Advocacy, og hvilke fordele det kan skabe at inkludere dine medarbejdere.

Værdien af dine medarbejdere på SoMe
Læs med her og bliv klogere på, hvordan dine medarbejdere og virksomheden kan styrke hinandens brand på de sociale medier, samt opnå flere leads og øget trafik.

Hold dig opdateret

Hold dig opdateret på nyheder og modtag berigende tips og tricks til arbejdet med LinkedIn, ved at følge med på vores LinkedIn Company Page, Digital Works, eller modtage vores nyhedsbrev.

Skriv en Kommentar

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 7370 8555
info@digitalworks.dk

 

Arbejd professionelt med LinkedIn

Gennem professionel brug af LinkedIn og content marketing kan du skabe thought leadership, trafik, leads og øget synlighed. På dette heldags-kursus løfter vi niveauet og virksomhedens konkrete LinkedIn-udbytte signifikant gennem intens undervisning.
Læs mere her