Custom GPT’er er personlige AI-modeller designet til at assistere med specifikke opgaver. De sparer tid ved at følge forudindstillede instruktioner, der er tilpasset individuelle behov.Læs Mere
1. AI-interviews Overvej at bruge AI til at interviewe dig, når du står over for komplekse opgaver. Denne strukturerede tilgang er særligt nyttig, når du er usikker på, hvilke oplysninger du skal give fra starten. Det giver dig mulighed for at levere detaljerede viden uden at skulle tænke på alt på én gang. Denne metode er især nyttig til brainstorming,...Læs Mere
At skabe AI-genererede videoer kan være en game-changer for din indholdsstrategi. Her er 6 enkle måder at skabe videoer på ved hjælp af AI samt 6 værktøjer, der kan hjælpe dig med at komme i gang:Læs Mere
Stemme-til-tekst AI-værktøjer har for mange revolutioneret arbejdsgangen ved hurtigt at konvertere tale til tekst, hvilket sparer tid, der ellers ville være brugt på manuel skrivning (Ikke at der er noget galt med det 😊)Læs Mere
LinkedIn har introduceret en ny mulighed for company pages, der lover en række funktioner til at øge synlighed, engagement og leadgenerering. Men er det værd at betale abonnementsprisen på 99,99 € om måneden? Indtil videre er det ikke tilgængeligt for alle virksomhedssider endnu, men hos Digital Works ser vi meget frem til at prøve det, når vi får muligheden.Læs Mere
LinkedIn har igen i år fart på udviklingen. Her har du en kort gennemgang af deres 5 nyeste funktioner, så du er up to date med din LinkedIn viden.Læs Mere
LinkedIn har introduceret et nyt produkt kaldet Accelerate, der bruger kunstig intelligens til at automatisere processen med at skabe dine kampagner.Læs Mere
LinkedIn markerer nu AI-genererede billeder for at øge gennemsigtigheden og undgå misinformation. Dette tiltag er en del af en større trend, der følger i kølvandet på eks. TikToks initiativ, og er baseret på C2PA standarder (The Coalition for Content Provenance and Authenticity).Læs Mere
Hvis du bruger kunstig intelligens til at bidrage med indholdsproduktionen, især artikler og indhold, der er SEO-optimeret, så husk på, at eks. Google prioriterer indhold af høj kvalitet. Hvis dit AI-genererede indhold er informativt, engagerende og nyttigt, så er du godt på vej.Læs Mere
Et spørgsmål, jeg konstant får, når jeg arbejder med kunder, både fysisk og virtuelt, er: Hvordan fungerer LinkedIn-algoritmen egentlig? Der er ikke noget let svar på dette spørgsmål, surprise! I denne artikel vil jeg forsøge at give dig nogle grundlæggende retningslinjer, du skal overveje for dine fremtidige LinkedIn-indlæg. Og vigtigst af alt: Husk, at algoritmen konstant ændrer sig!Læs Mere