Kategori

Social Selling
04
maj

Værdien af Video Selling?

Omgivelserne og forholdene for salgspersoner er i konstant udvikling. Organisationer og deres medarbejdere er blevet mere geografisk spredte, og brugen af digitale platforme og systemer er nærmest uundgåelige, når det kommer til at løse arbejdsopgaver. Særligt video har her fået mere opmærksomhed, og vigtigheden ved formatet er blevet tydeligere. Dette inkluderer brugen af de forskellige platforme for videokonference såsom Microsoft...
Læs Mere
06
mar

Udvælg din SoMe platform med omhu

Virksomheden Social Media Today har undersøgt det daglige medieforbrug. Konklusionen fortæller at vi hver dag i gennemsnit er 2 timer og 23 minutter på de sociale medier. Vi har aldrig nogensinde før brugt så meget tid på vores smartphones. De fleste virksomheder har fanget, at synlighed på de sociale medier er et must. Men hvordan er det lige, at man...
Læs Mere
20
feb

Værd at vide om Twitter

Siden grundlæggelsen af den sociale medieplatform i 2006, har Twitter vokset sig stort, og har nu 330 millioner månedlige aktive brugere. Twitter har vokset sig stor særligt i USA, men har endnu ikke særlig udbredt sig i Danmark, hvor der ellers kan være et stort potentiale. Fun facts Hver dag bliver der postet mere end 500 millioner tweets, hvilket svarer...
Læs Mere
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordrer algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
14
feb

Udform den perfekte contentplan på LinkedIn

Har du brug for at forbedre din position på LinkedIn? Blive bedre til at markedsføre dig selv og din virksomhed? En contentplan kan være en god fremgangsmåde, da den kan fungere som et strukturerende værktøj, så du ikke mister modet undervejs. Det kan nemlig være svært at få sit indhold ud at leve, når antallet af virksomheder og personer der...
Læs Mere
23
jan

Værdien af et personligt brand

Vi vil vove at påstå, at det personlige brand bliver mere og mere vigtigt, eftersom den digitale kommunikation bevæger sig i en mere personlig relation. Vi sætter pris på, og stoler mere på den personlige behandling. I denne artikel kortlægger vi, hvorfor det personlige brand kommer til at spille en endnu større rolle i 2020, hvorfor du måske skal satse...
Læs Mere
08
okt

Ægte Social Selling kærlighed

Social Selling kræver ikke kun de ansattes dedikerede indsats, men også ledelsen. En leder skal tage teten og vise vejen for sine kolleger – kun sådan bliver det tydeligt for alle, hvorfor man bør investere sin tid i Social Selling. 
Læs Mere
02
okt

Sådan udfylder du din profil med salg for øje

Denne guide er til dig, som ønsker at blive klogere på, hvordan du udfylder din profil med salg for øje – og med henblik på hvordan du bliver skarp til at bruge LinkedIn som et søgeværktøj rettet mod nye kunder.
Læs Mere
30
aug

LinkedIn Live er en realitet

LinkedIn annoncerede tidligere på året en helt ny funktion; LinkedIn live. Det er ikke et sjældent syn fra andre sociale medier, men ikke desto mindre bliver live streaming nu en realitet på LinkedIn. De mener, at det vil samle det professionelle publikum i realtiden for at skabe et interaktivt miljø. Læs mere om, hvordan du kan bruge LinkedIn Live her.
Læs Mere
19
aug

Værdien af dine medarbejdere på SoMe

Dine kollegaer repræsenterer en styrke, der potentielt kan forvandle din digitale strategi, og øge dit reach og tilstedeværelse på de sociale medier. Bliv klogere på, hvordan dine medarbejdere og virksomheden kan styrke hinandens brand på de sociale medier her.
Læs Mere
1 2 3 8