Kategori

AI
02
apr

Sådan bliver dit AI genereret indhold mere menneskeligt

Hvis du bruger kunstig intelligens til at bidrage med indholdsproduktionen, især artikler og indhold, der er SEO-optimeret, så husk på, at eks. Google prioriterer indhold af høj kvalitet. Hvis dit AI-genererede indhold er informativt, engagerende og nyttigt, så er du godt på vej.
Læs Mere
14
nov

Hvad satser LinkedIn måske på i 2024?

I denne artikel vil vi dykke ned i, hvilke trends vi måske kan forvente at se mere til på LinkedIn i 2024. Det er selvfølgelig svært at forudsige, hvad fremtiden bringer, men med afsæt i vores mange års arbejde med platformen, lyder vores bud således:
Læs Mere
14
nov

Den rette balance mellem automation og menneskelig interaktion

”Er Social Selling/ Networking stadig relevant?” er ofte et spørgsmål, jeg bliver stillet af ledere som løbende skal prioritere hvilke indsatsområder organisationen skal fokusere på.  Med brugen af AI og automation er LinkedIn også blevet ramt af en tsunami af kommunikation og påvirkninger, som hurtigt kan virke forstyrrende. AI og automatisering kan bidrage til effektivisering og top-funnel aktiviteter, men følelsesmæssig...
Læs Mere
21
apr

Skal du være bange for ChatGPT?

De sidste mange måneder har ChatGPT været “talk of the town”. Mange af diskussionerne på tværs af platforme og i medierne har i min optik været muligheder vs. frygt. Jeg vil gerne dele mine refleksioner med dig.
Læs Mere

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld