Veo 2 er et avanceret AI værktøj udviklet af Google, som omdanner skriftlige beskrivelser til videoer i høj kvalitet. Denne teknologi giver brugere mulighed for at skabe realistiske og detaljerede videoer ved at skrive, hvad de forestiller sig. Læs Mere
I 2024 var der måske ikke noget inden for kunstig intelligens, der virkelig kunne få folk til at spærre øjnene op, som da man første gang eksempelvis prøvede ChatGPT. Men hurtige forbedringer af den bagvedliggende teknologi og lancering af SORA (fra OpenAI og Veo 2 (fra Google) til fantastisk videoproduktion fascinerede nok mange af os.Læs Mere
Custom GPT’er er personlige AI-modeller designet til at assistere med specifikke opgaver. De sparer tid ved at følge forudindstillede instruktioner, der er tilpasset individuelle behov.Læs Mere
1. AI-interviews Overvej at bruge AI til at interviewe dig, når du står over for komplekse opgaver. Denne strukturerede tilgang er særligt nyttig, når du er usikker på, hvilke oplysninger du skal give fra starten. Det giver dig mulighed for at levere detaljerede viden uden at skulle tænke på alt på én gang. Denne metode er især nyttig til brainstorming,...Læs Mere
At skabe AI-genererede videoer kan være en game-changer for din indholdsstrategi. Her er 6 enkle måder at skabe videoer på ved hjælp af AI samt 6 værktøjer, der kan hjælpe dig med at komme i gang:Læs Mere
Stemme-til-tekst AI-værktøjer har for mange revolutioneret arbejdsgangen ved hurtigt at konvertere tale til tekst, hvilket sparer tid, der ellers ville være brugt på manuel skrivning (Ikke at der er noget galt med det 😊)Læs Mere
LinkedIn har igen i år fart på udviklingen. Her har du en kort gennemgang af deres 5 nyeste funktioner, så du er up to date med din LinkedIn viden.Læs Mere
LinkedIn har introduceret et nyt produkt kaldet Accelerate, der bruger kunstig intelligens til at automatisere processen med at skabe dine kampagner.Læs Mere
LinkedIn markerer nu AI-genererede billeder for at øge gennemsigtigheden og undgå misinformation. Dette tiltag er en del af en større trend, der følger i kølvandet på eks. TikToks initiativ, og er baseret på C2PA standarder (The Coalition for Content Provenance and Authenticity).Læs Mere
Hvis du bruger kunstig intelligens til at bidrage med indholdsproduktionen, især artikler og indhold, der er SEO-optimeret, så husk på, at eks. Google prioriterer indhold af høj kvalitet. Hvis dit AI-genererede indhold er informativt, engagerende og nyttigt, så er du godt på vej.Læs Mere