Kategori

Content marketing
05
jan

Video på LinkedIn – best practice

Video ses i større omfang, når man ruller ned igennem sit nyhedsfeed på LinkedIn. Det er gået op for de fleste virksomheder, at video ikke er til at komme udenom. I denne artikel slår vi fast, hvorfor du bør arbejde med video og giver dig gode råd til, hvordan du kan udforme dine videoer på LinkedIn.
Læs Mere
05
jan

Gratis værktøjer til visuelt content

Det visuelle univers er blevet større og har også fået større betydning, når vi skal fange brugernes opmærksomhed på SoMe. I denne artikel har vi listet en række gratis værktøjer, som du kan bruge i dit arbejde med at skabe stærkt visuelt content i din kommunikation på de sociale medier.
Læs Mere
16
sep

Tjekliste til mulige marketingtiltag i 2020

Med mindre end 4 måneder tilbage af året, sidder du muligvis og reflekterer over hvilke salgs- og marketingtiltag, som du skal prioritere inden året er omme. Vi har samlet en liste, som vi håber, kan gavne dig i dine digitale indsatser inden vi går ind i 2021.
Læs Mere
Den ultimative LinkedIn guide
20
aug

Den ultimative LinkedIn guide

Vi har samlet den ultimative LinkedIn guide til det professionelle arbejde med LinkedIn – både til den personlige profil og til din Company Page. Gå på opdagelse i vores artikler om LinkedIn, Social Selling, Employee Advocacy, annoncering og meget mere. Vi har samlet alle vores bedste artikler til dig, der ønsker at arbejde professionelt med LinkedIn. Rigtig god læselyst! Generelt...
Læs Mere
27
jul

LinkedIn: Lav den perfekte link-opdatering med billede

LinkedIn laver konstant forbedringer på deres platform, hvilket kan skabe mange frustrationer, men også glæder. I denne omgang en af de gode. I en længere periode har det ikke været muligt at udskifte eller tilføje et billede til din linkopdatering, hvis LinkedIn havde hentet et forkert eller dårligt billede fra dit website. Det er nu blevet lavet om til glæde...
Læs Mere
18
mar

Retargeting på Facebook

Facebook har mange facetter som annonceringsplatform. Som digitalt medie er den relativ billig, da der er meget data og dermed gode målretningsværktøjer. Det er samtidig også et godt sted at skabe trafik til dit website samt øge engagementet i målgruppen.
Læs Mere
06
mar

Udvælg din SoMe platform med omhu

Virksomheden Social Media Today har undersøgt det daglige medieforbrug. Konklusionen fortæller at vi hver dag i gennemsnit er 2 timer og 23 minutter på de sociale medier. Vi har aldrig nogensinde før brugt så meget tid på vores smartphones. De fleste virksomheder har fanget, at synlighed på de sociale medier er et must. Men hvordan er det lige, at man...
Læs Mere
20
feb

Værd at vide om Twitter

Siden grundlæggelsen af den sociale medieplatform i 2006, har Twitter vokset sig stort, og har nu 330 millioner månedlige aktive brugere. Twitter har vokset sig stor særligt i USA, men har endnu ikke særlig udbredt sig i Danmark, hvor der ellers kan være et stort potentiale. Fun facts Hver dag bliver der postet mere end 500 millioner tweets, hvilket svarer...
Læs Mere
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordre algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
14
feb

Udform den perfekte contentplan på LinkedIn

Har du brug for at forbedre din position på LinkedIn? Blive bedre til at markedsføre dig selv og din virksomhed? En contentplan kan være en god fremgangsmåde, da den kan fungere som et strukturerende værktøj, så du ikke mister modet undervejs. Det kan nemlig være svært at få sit indhold ud at leve, når antallet af virksomheder og personer der...
Læs Mere
1 2 3 18