Kategori

Content marketing
27
jul

LinkedIn: Lav den perfekte link-opdatering med billede

LinkedIn laver konstant forbedringer på deres platform, hvilket kan skabe mange frustrationer, men også glæder. I denne omgang en af de gode. I en længere periode har det ikke været muligt at udskifte eller tilføje et billede til din linkopdatering, hvis LinkedIn havde hentet et forkert eller dårligt billede fra dit website. Det er nu blevet lavet om til glæde...
Læs Mere
18
mar

Retargeting på Facebook

Facebook har mange facetter som annonceringsplatform. Som digitalt medie er den relativ billig, da der er meget data og dermed gode målretningsværktøjer. Det er samtidig også et godt sted at skabe trafik til dit website samt øge engagementet i målgruppen.
Læs Mere
06
mar

Udvælg din SoMe platform med omhu

Virksomheden Social Media Today har undersøgt det daglige medieforbrug. Konklusionen fortæller at vi hver dag i gennemsnit er 2 timer og 23 minutter på de sociale medier. Vi har aldrig nogensinde før brugt så meget tid på vores smartphones. De fleste virksomheder har fanget, at synlighed på de sociale medier er et must. Men hvordan er det lige, at man...
Læs Mere
20
feb

Værd at vide om Twitter

Siden grundlæggelsen af den sociale medieplatform i 2006, har Twitter vokset sig stort, og har nu 330 millioner månedlige aktive brugere. Twitter har vokset sig stor særligt i USA, men har endnu ikke særlig udbredt sig i Danmark, hvor der ellers kan være et stort potentiale. Fun facts Hver dag bliver der postet mere end 500 millioner tweets, hvilket svarer...
Læs Mere
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordre algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
14
feb

Udform den perfekte contentplan på LinkedIn

Har du brug for at forbedre din position på LinkedIn? Blive bedre til at markedsføre dig selv og din virksomhed? En contentplan kan være en god fremgangsmåde, da den kan fungere som et strukturerende værktøj, så du ikke mister modet undervejs. Det kan nemlig være svært at få sit indhold ud at leve, når antallet af virksomheder og personer der...
Læs Mere
29
jan

Bliv skarp til Google Ads

Google Ads handler udelukkende om at være skarp på ét enkelt parameter: Intention. Da Google Ads er et Pull medie, bliver den gode annonce kun set af de forbrugere, hvis intention i søgningen passer til budskabet. I denne artikel bliver best practice i Google Ads gennemgået, og forhåbentligt giver det en større forståelse af mediet og dets muligheder.
Læs Mere
14
jan

Fun facts om LinkedIn

Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst, og har fået mere end 673 millioner brugere, med mere end 300 millioner aktive brugere på månedlig basis. Af disse er mere end 2,5 million danske brugere.
Læs Mere
04
dec

Mest populære artikler i 2019

Året går på hæld, og det kan være en god anledning til at se tilbage på gode stunder. Derfor har vi, i traditionen tro, samlet et udpluk af vores mest populære artikler i 2019 – du kan blive klogere på blandt andet LinkedIn opdateringer, planlægning, Instagram, den personlige LinkedIn-profil og hvad der kommer til at trende på den digitale front,...
Læs Mere
05
nov

Marketing trends i 2020

De sociale medier er i konstant udvikling, og der dukker fra tid til anden nye funktioner, knapper og platforme op. I denne artikel giver vi vores bud på, hvad du skal forberede dig på, hvis du har med content at gøre, når kalenderen skriver 2020.
Læs Mere
1 2 3 18