LinkedIn har introduceret en ny mulighed for company pages, der lover en række funktioner til at øge synlighed, engagement og leadgenerering. Men er det værd at betale abonnementsprisen på 99,99 € om måneden? Indtil videre er det ikke tilgængeligt for alle virksomhedssider endnu, men hos Digital Works ser vi meget frem til at prøve det, når vi får muligheden.Læs Mere
LinkedIn har igen i år fart på udviklingen. Her har du en kort gennemgang af deres 5 nyeste funktioner, så du er up to date med din LinkedIn viden.Læs Mere
LinkedIn blev officielt lanceret den 5. maj 2003. Det vil sige, at LinkedIn i år fylder 20 år! I anledning af platformens 20 års jubilæum har vi skrevet en artikel om udviklingen.Læs Mere
Det er næppe gået nogens næse forbi, at der er en hurtigt voksende efterspørgsel på video på B2B-markedet. Dette skyldes, at video ofte genererer langt højere engagement og visninger end andre typer indhold. Derudover er video et fantastisk “middel” til at drive mere trafik til din hjemmeside.Læs Mere
I denne artikel vil vi stille skarpt på, hvad du kan gøre for at øge din følgerskare på LinkedIn. Læs med her og lær mere om, hvordan du får flere og mere relevante følgere.Læs Mere
I denne artikel stiller vi skarpt på, hvilke overvejelser du bør gøre dig, når du udarbejder en strategi for LinkedIn eller evaluerer din nuværende strategi. Med afsæt i tips og best practices fra LinkedIn selv har vi udarbejdet en guide til, hvordan du får mest ud af din tilstedeværelse på LinkedIn.Læs Mere
Succes på sociale medier handler ikke blot om, at have en masse følgere. Nøglen til succes er et højt engagement. For at opnå et højt engagement på sociale medier, er det vigtigt at forstå dine følgeres interesser og udarbejde autentisk og berigende indhold til dem. Opnår du et højt engagement på sociale medier? Læs med her og lær mere om...Læs Mere
I denne artikel vil vi dykke ned i, hvilke trends vi kan forvente at se mere til på LinkedIn i 2023. Det er selvfølgelig svært at forudsige, hvad fremtiden bringer, men med afsæt i vores mange års arbejde med platformen, lyder vores bud således:Læs Mere
Er video content en vigtig del af din SoMe-strategi? Hvis ikke, burde du genoverveje at inkludere video i din SoMe-praksis. Video content er nemlig et unikt kommunikationsmiddel uanset, om du ønsker at styrke dit brand, markedsføre et bestemt produkt eller vidensdele. Videoer er lette at afkode, delevenlige, og så kan de være billige at producere. Læs med her og få...Læs Mere