LinkedIn blev officielt lanceret den 5. maj 2003. Det vil sige, at LinkedIn i år fylder 20 år! I anledning af platformens 20 års jubilæum har vi skrevet en artikel om udviklingen.Læs Mere
Det er næppe gået nogens næse forbi, at der er en hurtigt voksende efterspørgsel på video på B2B-markedet. Dette skyldes, at video ofte genererer langt højere engagement og visninger end andre typer indhold. Derudover er video et fantastisk “middel” til at drive mere trafik til din hjemmeside.Læs Mere
I denne artikel vil vi stille skarpt på, hvad du kan gøre for at øge din følgerskare på LinkedIn. Læs med her og lær mere om, hvordan du får flere og mere relevante følgere.Læs Mere
I denne artikel stiller vi skarpt på, hvilke overvejelser du bør gøre dig, når du udarbejder en strategi for LinkedIn eller evaluerer din nuværende strategi. Med afsæt i tips og best practices fra LinkedIn selv har vi udarbejdet en guide til, hvordan du får mest ud af din tilstedeværelse på LinkedIn.Læs Mere
Succes på sociale medier handler ikke blot om, at have en masse følgere. Nøglen til succes er et højt engagement. For at opnå et højt engagement på sociale medier, er det vigtigt at forstå dine følgeres interesser og udarbejde autentisk og berigende indhold til dem. Opnår du et højt engagement på sociale medier? Læs med her og lær mere om...Læs Mere
I denne artikel vil vi dykke ned i, hvilke trends vi kan forvente at se mere til på LinkedIn i 2023. Det er selvfølgelig svært at forudsige, hvad fremtiden bringer, men med afsæt i vores mange års arbejde med platformen, lyder vores bud således:Læs Mere
Er video content en vigtig del af din SoMe-strategi? Hvis ikke, burde du genoverveje at inkludere video i din SoMe-praksis. Video content er nemlig et unikt kommunikationsmiddel uanset, om du ønsker at styrke dit brand, markedsføre et bestemt produkt eller vidensdele. Videoer er lette at afkode, delevenlige, og så kan de være billige at producere. Læs med her og få...Læs Mere
Er dit nyhedsbrev en god forretning? Du kan måle dette ved at beregne din ROI – Return on Investment. Før du går i gang med at beregne Return on Investment for dit nyhedsbrev, skal du være opmærksom på, at resultatet i høj grad afhænger af, hvilket mål du har for dit nyhedsbrev. Er dit mål at få folk til at...Læs Mere
Nogle vil måske påstå, at email marketing er på vej ud. Når vi taler online marketing, taler vi ofte om sociale medier, likes, delinger osv., men det betyder ikke, at email marketing er blevet mindre værdifuldt. Faktisk peger flere undersøgelser på det modsatte. Ifølge Emarsys anvender 81% af SMV’er emails som deres primære kommunikationskanal i forbindelse med kundehvervning og 80% i forbindelse...Læs Mere