Kategori

ROI & måling
04
jun

Analyser din virksomheds LinkedIn-performance

Mange famler i blinde, når det kommer til deres LinkedIn-opdateringer og generelle tilstedeværelse på mediet. Og ikke uden grund – der er nemlig ikke lige så gode muligheder for analyse og indsigter som på andre medier som fx Facebook. Dog kan LinkedIn Analytics være et nyttigt redskab til at sikre dig den rette indsigt i, hvor du står stærkt, og...
Læs Mere
15
mar

LinkedIns ændringer af “impressions”

Har du også oplevet et fald i antal visninger på dine sponsorerede opslag? Så er der måske en forklaring at hente hos LinkedIn selv. LinkedIn har nemlig ændret i den måde, hvorpå visninger af sponsoreret indhold bliver registeret.
Læs Mere
24
okt

10 fejl du bør undgå med Facebook annoncering

For mange virksomheder er arbejdet med Facebook annoncering blevet en del af det vante, og giver i dag virksomheden et hav af fordele til at nå ud til deres målgruppe på. Trods det store potentiale, kan det brede udvalg af annonceindstillinger være svært at navigere igennem. I denne artikel præsenterer vi 10 fejltagelser, som du bør undgå i arbejdet med...
Læs Mere
10
okt

5 KPI’er marketingfolk ofte overser

Det er altid rart når brugerne engagerer sig med ens indhold, men hvordan måler du lige effekten af dette engagement? I denne artikel har vi samlet 5 KPI’er, der er værd at tage i betragtning, men som ofte bliver overset i målingen af engagement på de sociale medier.
Læs Mere
19
sep

Sådan får du chefen med på SoMe-vognen

Er du ansvarlig for jeres sociale medier? Så kender du sikkert alt til frygten for at spørge din chef om lov til at øge jeres SoMe-budget – men et tilstrækkeligt budget er afgørende for at opnå succes med jeres indsats. Derfor kommer vi i denne artikel med en række tips til, hvordan du kan overbevise chefen om at investere mere...
Læs Mere
22
aug

Sådan udarbejder du en content marketing-strategi

Alle taler om content og content marketing – og næsten lige så mange har implementeret trenden i deres strategi. Det er dog ikke alle, der høster content marketing-indsatsens frugter. Succesfuldt content marketing kræver nemlig en planlægning. Derfor guider vi dig i denne artikel til, hvordan du udarbejder og definerer en effektiv content marketing-strategi.
Læs Mere
01
aug

Nyt på LinkedIn: Website Demographics

LinkedIn har lanceret endnu en ny funktion. Funktionen er blevet døbt Website Demographics og giver dig mulighed for at dykke ned og få indsigt i dit websites besøgendes professionelle adfærd.
Læs Mere
01
aug

Det bedste fra 2017 – første halvår

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail marketing eller måske Facebook og...
Læs Mere
29
maj

Sådan forbedrer du nyhedsbrevets åbningsrate

Fyldte e-mail-indbakker er noget, de fleste kan nikke genkendende til – og derfor kræver det i dag en ekstra stor indsats at få modtagerne af jeres nyhedsbrev til rent faktisk at åbne nyhedsbrevet. I denne artikel gør vi dig klogere på, hvordan jeres nyhedsbrev kan skille sig ud fra mængden og derved forbedre jeres åbningsrate.
Læs Mere
09
jan

Den hurtige guide til brug af Google Analytics data

Sidder du ligesom os med kommunikation, salg og marketing, så har du sikkert også fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at måle. For måling skal både være med til at legitimere brugte ressourcer, forbedre indsatsen osv. osv. I denne artikel kigger vi nærmere på nogle af de væsentlige muligheder, Google Analytics skaber.
Læs Mere
1 2 3 6