Er dit nyhedsbrev en god forretning? Du kan måle dette ved at beregne din ROI – Return on Investment. Før du går i gang med at beregne Return on Investment for dit nyhedsbrev, skal du være opmærksom på, at resultatet i høj grad afhænger af, hvilket mål du har for dit nyhedsbrev. Er dit mål at få folk til at...Læs Mere
Holder du øje med, hvordan dit nyhedsbrev performer? Ligesom med andre kommunikationsindsatser er det essentielt at måle din email marketing indsats. Du gør derfor klogt i at opstille en række relevante KPI’er, Key Performance Indicators, for dit nyhedsbrev. Med disse KPI’er kan du opstille mål for, hvad du forventer af dit nyhedsbrev, samt sammenligne hvilke nyhedsbreve, der performer bedre end...Læs Mere
Vi har samlet den ultimative guide til det professionelle arbejde med LinkedIn – både til den personlige profil og din virksomheds LinkedIn-side. Gå på opdagelse i vores artikler om LinkedIn til social selling, rekruttering, annoncering og meget mere.Læs Mere
Mange famler i blinde, når det kommer til deres LinkedIn-opdateringer og generelle tilstedeværelse på mediet. Dette er ikke uden grund. Der er nemlig ikke lige så gode muligheder for analyse og indsigter som på andre medier som fx Facebook. Dog kan LinkedIn Analytics være et nyttigt redskab til at sikre dig den rette indsigt i, hvor du står stærkt, og...Læs Mere
Har du også oplevet et fald i antal visninger på dine sponsorerede opslag? Så er der måske en forklaring at hente hos LinkedIn selv. LinkedIn har nemlig ændret i den måde, hvorpå visninger af sponsoreret indhold bliver registeret.Læs Mere
For mange virksomheder er arbejdet med Facebook annoncering blevet en del af det vante, og giver i dag virksomheden et hav af fordele til at nå ud til deres målgruppe på. Trods det store potentiale, kan det brede udvalg af annonceindstillinger være svært at navigere igennem. I denne artikel præsenterer vi 10 fejltagelser, som du bør undgå i arbejdet med...Læs Mere
Det er altid rart når brugerne engagerer sig med ens indhold, men hvordan måler du lige effekten af dette engagement? I denne artikel har vi samlet 5 KPI’er, der er værd at tage i betragtning, men som ofte bliver overset i målingen af engagement på de sociale medier.Læs Mere
Er du ansvarlig for jeres sociale medier? Så kender du sikkert alt til frygten for at spørge din chef om lov til at øge jeres SoMe-budget – men et tilstrækkeligt budget er afgørende for at opnå succes med jeres indsats. Derfor kommer vi i denne artikel med en række tips til, hvordan du kan overbevise chefen om at investere mere...Læs Mere
Alle taler om content og content marketing – og næsten lige så mange har implementeret trenden i deres strategi. Det er dog ikke alle, der høster content marketing-indsatsens frugter. Succesfuldt content marketing kræver nemlig en planlægning. Derfor guider vi dig i denne artikel til, hvordan du udarbejder og definerer en effektiv content marketing-strategi.Læs Mere
LinkedIn har lanceret endnu en ny funktion. Funktionen er blevet døbt Website Demographics og giver dig mulighed for at dykke ned og få indsigt i dit websites besøgendes professionelle adfærd.Læs Mere