Det skal ikke være nogen hemmelighed, at vi hos Digital Works producerer en hel del artikler. Vi har i denne samlet de absolut mest populære for første halvår af 2017, så du kan få vigtige input og konkret viden til at styrke din digitale indsats for næste halvår – uanset om du arbejder med LinkedIn, e-mail marketing eller måske Facebook og...Læs Mere
Fyldte e-mail-indbakker er noget, de fleste kan nikke genkendende til – og derfor kræver det i dag en ekstra stor indsats at få modtagerne af jeres nyhedsbrev til rent faktisk at åbne nyhedsbrevet. I denne artikel gør vi dig klogere på, hvordan jeres nyhedsbrev kan skille sig ud fra mængden og derved forbedre jeres åbningsrate.Læs Mere
Sidder du ligesom os med kommunikation, salg og marketing, så har du sikkert også fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at måle. For måling skal både være med til at legitimere brugte ressourcer, forbedre indsatsen osv. I denne artikel kigger vi nærmere på nogle af de væsentlige muligheder, Google Analytics skaber. Artiklen er opdateret 7. april 2020.Læs Mere
Selvom sociale medier er effektive redskaber til at øge opmærksomheden omkring din virksomhed, så handler det frem for alt om at forstå din målgruppe, hvis du vil opleve succes med tilstedeværelsen.Læs Mere
Det er ikke mange uger siden, at vi for første gang stødte på LinkedIn’s nye funktion, Conversion Tracking, som LinkedIn nu selv har meldt officielt ud omkring. Vi har kigget nærmere på den nye funktion og hjælper dig på vej med relevant indsigt og overvejelser.Læs Mere
Arbejdet med sociale medier bliver fortsat mere vigtigt. Vi har samlet en række stats og facts omkring arbejdet med sociale medier samt gode råd, så du kan arbejde professionelt med de sociale platforme. Læs Mere
En af de store fordele ved at arbejde med de digitale kanaler er, at alt kan måles. Det er dog efterhånden også blevet kilden til megen frustration, for vi drukner i data. I artiklen giver vi et bud på relevante metrics ift. at måle indsatsen særligt på B2B-markedet.Læs Mere
Er du én af dem, der har kastet sig over Instagram, men som reelt set ikke ved, hvordan dine opslag klarer sig? Modsat mange af de andre sociale medier har Instagram nemlig (endnu?) ikke sit eget analyse-værktøj. Der er heldigvis hjælp at hente med disse 3 værktøjer til at analysere din Instagram-tilstedeværelse – Som tilmed ikke koster noget.Læs Mere
Rigtig mange er efterhånden begyndt at arbejde med Content Marketing, og dem, der allerede gør det, ved også, at det er tidskrævende at udarbejde godt content. Men hvordan finder vi ud af, om det er tiden værd? Og hvordan måler vi på hvilket af vores eksisterende indhold, der har “virket bedst”? Vi har her samlet en liste over en række...Læs Mere
Hvordan måler du virksomhedens ROI på de sociale medier? I artiklen her har vi samlet et par metrics, som det ikke er alle der kender. Måske det kunne være noget for dig? Læs Mere