Succesfuld SEO-optimering kræver et godt ”partnerskab” med Google. Men hvordan bygger du et godt partnerskab med Google? Selvom Google opdaterer og ændrer deres algoritmer løbende, er der nogle grundlæggende elementer, som du bør have styr på for at forbedre din SEO. I denne artikel præsenterer vi dig for de vigtige elementer, så du kan komme godt i gang med din...Læs Mere
Google Ads handler udelukkende om at være skarp på ét enkelt parameter: Intention. Da Google Ads er et Pull medie, bliver den gode annonce kun set af de forbrugere, hvis intention i søgningen passer til budskabet. I denne artikel bliver best practice i Google Ads gennemgået, og forhåbentligt giver det en større forståelse af mediet og dets muligheder.Læs Mere
Det er måske på din dagsorden, at du både skal optimere din virksomhedsside på LinkedIn op til flere gange om ugen, og at du skal sørge for, at contentplanen står skarpt og er opdateret – og selvfølgelig ved du lige præcis hvem din målgruppe er. Denne artikel fortæller dig kort og præcist, hvorfor du bør gå i gang med SEO-arbejdet...Læs Mere
Du har sikkert hørt om Google Adwords før, men er lidt usikker på, hvad det er for en størrelse. Det kan nemlig være svært at finde ud af, hvad du skal gøre med din Google annoncering, for at få dine annoncer øverst på de mange googlesøgninger.Læs Mere
På Digital Works er vi glade for at dele vores viden, og vi har nu samlet en række værktøjer som du kan bruge – hvad end du skal optimere din indsats på de sociale medier, lave bedre billeder og grafikker, få styr på content-planen og planlægningen eller måske finde ud af, hvilket billede algoritmerne foretrækker. Læs Mere
Vi har samlet den ultimative guide til det professionelle arbejde med LinkedIn – både til den personlige profil og din virksomheds LinkedIn-side. Gå på opdagelse i vores artikler om LinkedIn til social selling, rekruttering, annoncering og meget mere.Læs Mere
Når du udfylder din LinkedIn-profil, tænker du så på, at andre brugere nemt skal kunne finde dig? Hvis ikke – så burde du. Vi giver dig konkrete tips til, hvordan du søgeoptimerer din personlige LinkedIn-profil, så eksisterende kunder, potentielle kunder og samarbejdspartnere nemmere kan finde dig på LinkedIn.Læs Mere
Sidder du ligesom os med kommunikation, salg og marketing, så har du sikkert også fået tudet ørerne fulde om, hvor vigtigt det er at måle. For måling skal både være med til at legitimere brugte ressourcer, forbedre indsatsen osv. I denne artikel kigger vi nærmere på nogle af de væsentlige muligheder, Google Analytics skaber. Artiklen er opdateret 7. april 2020.Læs Mere
Sidder du fast i den gamle SEO rutine? Ved du, hvad der sker inden for SEO i 2016? Der vil altid være brug for ny og opdateret information, hvis du vil være med på SEO bølgen. Du får derfor en SEO tjekliste anno 2016.Læs Mere
De fleste af os ved det allerede godt; sociale medier og SEO er tæt forbundet. Men er du også klar over, hvor stor effekt arbejdet med sociale medier kan have på din virksomheds ranking i søgemaskinerne? Du får her 5 tips til, hvordan du kan optimere på SEO-indsatsen. Læs Mere