I denne artikel kan du blive klogere på, hvorfor det er en god idé at integrere en marketing automation-software i din virksomhed, hvordan det kan skabe et positivt afkast, og hvorfor det egentligt er så vigtigt, at det bliver en del af din virksomhedsstrategi fremadrettet.Læs Mere
Hvis video content er fremtidens indsats, så er fremtiden netop landet. Men er du en af dem, som spekulerer over hvorvidt, det nu også er værd at investere både penge og tid i video marketing, om der er nok i din målgruppe, der er interesserede, eller om det kan betale sig i sidste ende? Så er svaret JA. Vi giver...Læs Mere
Synes du nogle gange det kan være svært at bedømme, hvad du skal lægge op på de sociale medier, og hvad dine følgere gerne vil se? I denne artikel får du 8 tips til, hvad du bør inkludere, og hvad du bør undgå på dine sociale medier.Læs Mere
Har Employee Advocacy ikke været en del af organisationens tanker i endnu, så kunne 2019 måske være året, hvor det sker? I denne artikel har vi samlet 9 gode råd til, hvordan du sikrer en succesfuld opstart af jeres Employee Advocacy program. Det er med god grund, at Employee Advocacy er det helt store buzzword. Ved at aktivere medarbejderne, kan...Læs Mere
Influencers fylder på de sociale medier og kan være en effektiv måde at markedsføre et produkt eller en virksomhed. Man må dog gøre op med sig selv, hvorvidt ens brand er godt eller dårligt tjent med en influnencer. Læs med for at finde ud af hvorfor.Læs Mere
Markedsføring via videocontent på Facebook er det nye sort. Vi giver dig derfor i denne artikel 6 konkrete råd til, hvordan du kan udnytte Facebooks mange videofunktioner og opnå succes med videomarkedsføring på Facebook. Med den rette indsats og de rigtige værktøjer kan Facebook-videoer blive en afgørende del af din marketingindsats. Artiklen er opdateret 15. april 2020. Læs Mere
De sociale medier er fyldt med organisationer, virksomheder og individer, der alle ihærdigt forsøger at nå igennem til brugerne med et budskab. For brugeren kan disse mange indtryk opfattes som støj, som man må sortere i. Det betyder, at der skal ro til, hvis du og din virksomhed vil holde jer oven vande på de sociale medier. I denne artikel...Læs Mere
At udgive artikler på LinkedIn er den perfekte mulighed for at styrke dit brand og din profil – men at skrive en artikel, der skal udgives blandt professionelle, kan for mange både virke intimiderende og vække præstationsangst. Vi guider dig i denne artikel til, hvordan du skriver en vellykket LinkedIn-artikel, som selv en journalist vil lade sig imponere af.Læs Mere
Sidder du fast i den gamle SEO rutine? Ved du, hvad der sker inden for SEO i 2016? Der vil altid være brug for ny og opdateret information, hvis du vil være med på SEO bølgen. Du får derfor en SEO tjekliste anno 2016.Læs Mere