Kategori

B2B
04
maj

Værdien af Video Selling?

Omgivelserne og forholdene for salgspersoner er i konstant udvikling. Organisationer og deres medarbejdere er blevet mere geografisk spredte, og brugen af digitale platforme og systemer er nærmest uundgåelige, når det kommer til at løse arbejdsopgaver. Særligt video har her fået mere opmærksomhed, og vigtigheden ved formatet er blevet tydeligere. Dette inkluderer brugen af de forskellige platforme for videokonference såsom Microsoft...
Læs Mere
09
mar

Få succes med LinkedIn grupper

Selvom LinkedIn er mere end 16 år gammel, stiger antallet af brugere og virksomheder stadig hvert sekund. Det samme gør antallet af grupper. Gør I brug af det store potentiale, der ligger i arbejdet med LinkedIn grupper? Vi præsenterer i denne artikel fordelene og mulighederne med grupper på LinkedIn.
Læs Mere
06
mar

Udvælg din SoMe platform med omhu

Virksomheden Social Media Today har undersøgt det daglige medieforbrug. Konklusionen fortæller at vi hver dag i gennemsnit er 2 timer og 23 minutter på de sociale medier. Vi har aldrig nogensinde før brugt så meget tid på vores smartphones. De fleste virksomheder har fanget, at synlighed på de sociale medier er et must. Men hvordan er det lige, at man...
Læs Mere
20
feb

Værd at vide om Twitter

Siden grundlæggelsen af den sociale medieplatform i 2006, har Twitter vokset sig stort, og har nu 330 millioner månedlige aktive brugere. Twitter har vokset sig stor særligt i USA, men har endnu ikke særlig udbredt sig i Danmark, hvor der ellers kan være et stort potentiale. Fun facts Hver dag bliver der postet mere end 500 millioner tweets, hvilket svarer...
Læs Mere
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordre algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
14
feb

Udform den perfekte contentplan på LinkedIn

Har du brug for at forbedre din position på LinkedIn? Blive bedre til at markedsføre dig selv og din virksomhed? En contentplan kan være en god fremgangsmåde, da den kan fungere som et strukturerende værktøj, så du ikke mister modet undervejs. Det kan nemlig være svært at få sit indhold ud at leve, når antallet af virksomheder og personer der...
Læs Mere
29
jan

Bliv skarp til Google Ads

Google Ads handler udelukkende om at være skarp på ét enkelt parameter: Intention. Da Google Ads er et Pull medie, bliver den gode annonce kun set af de forbrugere, hvis intention i søgningen passer til budskabet. I denne artikel bliver best practice i Google Ads gennemgået, og forhåbentligt giver det en større forståelse af mediet og dets muligheder.
Læs Mere
23
jan

Værdien af et personligt brand

Vi vil vove at påstå, at det personlige brand bliver mere og mere vigtigt, eftersom den digitale kommunikation bevæger sig i en mere personlig relation. Vi sætter pris på, og stoler mere på den personlige behandling. I denne artikel kortlægger vi, hvorfor det personlige brand kommer til at spille en endnu større rolle i 2020, hvorfor du måske skal satse...
Læs Mere
14
jan

Fun facts om LinkedIn

Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst, og har fået mere end 673 millioner brugere, med mere end 300 millioner aktive brugere på månedlig basis. Af disse er mere end 2,5 million danske brugere.
Læs Mere
04
dec

Mest populære artikler i 2019

Året går på hæld, og det kan være en god anledning til at se tilbage på gode stunder. Derfor har vi, i traditionen tro, samlet et udpluk af vores mest populære artikler i 2019 – du kan blive klogere på blandt andet LinkedIn opdateringer, planlægning, Instagram, den personlige LinkedIn-profil og hvad der kommer til at trende på den digitale front,...
Læs Mere
1 2 3 11