Kategori

B2B
19
jan

6 steps til vellykket Employee Advocacy

Employee Advocacy er et begreb fra den digitale verden, som bliver brugt mere og mere. Begrebet dækker over en særlig SoMe strategi, som flere virksomheder har taget til sig i løbet af de senere år. Læs mere om fænomenet her, hvor vi giver dig seks steps til, hvordan du kan skabe en vellykket Employee Advocacy strategi.
Læs Mere
05
jan

Video på LinkedIn – best practice

Video ses i større omfang, når man ruller ned igennem sit nyhedsfeed på LinkedIn. Det er gået op for de fleste virksomheder, at video ikke er til at komme udenom. I denne artikel slår vi fast, hvorfor du bør arbejde med video og giver dig gode råd til, hvordan du kan udforme dine videoer på LinkedIn.
Læs Mere
05
jan

Planlæg din indsats – contentplan og årshjul

Vi har skrevet os ind i 2021. Det nye år byder sikkert på kommende begivenheder og en masse aktiviteter som skal planlægges, herunder også på de sociale medier. Det kan dog godt være svært at overskue, hvis man har mange aktiviteter planlagt. Her kan et årshjul måske være løsningen. Vi giver vores bud på, hvordan et årshjul kan udformes, så...
Læs Mere
25
nov

De bedste artikler fra 2020 – del 2

Året går på hæld, og vi skriver os snart ind i 2021. Hvis du er gået glip af værdifuld og berigende viden i årets løb, har vi i traditionen tro samlet et udpluk af vores bedste artikler fra 2020. De sidste måneder har budt på mange digitale nyheder, som fx LinkedIns nye design og de nye funktioner på LinkedIn. Så...
Læs Mere
Den ultimative LinkedIn guide
20
aug

Den ultimative LinkedIn guide

Vi har samlet den ultimative LinkedIn guide til det professionelle arbejde med LinkedIn – både til den personlige profil og til din Company Page. Gå på opdagelse i vores artikler om LinkedIn, Social Selling, Employee Advocacy, annoncering og meget mere. Vi har samlet alle vores bedste artikler til dig, der ønsker at arbejde professionelt med LinkedIn. Rigtig god læselyst! Generelt...
Læs Mere
04
maj

Værdien af Video Selling?

Omgivelserne og forholdene for salgspersoner er i konstant udvikling. Organisationer og deres medarbejdere er blevet mere geografisk spredte, og brugen af digitale platforme og systemer er nærmest uundgåelige, når det kommer til at løse arbejdsopgaver. Særligt video har her fået mere opmærksomhed, og vigtigheden ved formatet er blevet tydeligere. Dette inkluderer brugen af de forskellige platforme for videokonference såsom Microsoft...
Læs Mere
09
mar

Få succes med LinkedIn grupper

Selvom LinkedIn er mere end 16 år gammel, stiger antallet af brugere og virksomheder stadig hvert sekund. Det samme gør antallet af grupper. Gør I brug af det store potentiale, der ligger i arbejdet med LinkedIn grupper? Vi præsenterer i denne artikel fordelene og mulighederne med grupper på LinkedIn.
Læs Mere
06
mar

Udvælg din SoMe platform med omhu

Virksomheden Social Media Today har undersøgt det daglige medieforbrug. Konklusionen fortæller at vi hver dag i gennemsnit er 2 timer og 23 minutter på de sociale medier. Vi har aldrig nogensinde før brugt så meget tid på vores smartphones. De fleste virksomheder har fanget, at synlighed på de sociale medier er et must. Men hvordan er det lige, at man...
Læs Mere
20
feb

Værd at vide om Twitter

Siden grundlæggelsen af den sociale medieplatform i 2006, har Twitter vokset sig stort, og har nu 330 millioner månedlige aktive brugere. Twitter har vokset sig stor særligt i USA, men har endnu ikke særlig udbredt sig i Danmark, hvor der ellers kan være et stort potentiale. Fun facts Hver dag bliver der postet mere end 500 millioner tweets, hvilket svarer...
Læs Mere
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordre algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
1 2 3 11