Kategori

B2B
09
dec

Video på LinkedIn – best practice

Video ses i større omfang, når man ruller ned igennem sit nyhedsfeed på LinkedIn. Det er gået op for de fleste virksomheder, at video ikke er til at komme udenom. I denne artikel slår vi fast, hvorfor du bør arbejde med video og giver dig gode råd til, hvordan du kan udforme dine videoer på LinkedIn. Men hvordan får du...
Læs Mere
07
dec

4 gode råd til din Social Selling indsats

Skal der fokus på din Social Selling indsats i 2022? Brugt rigtigt kan LinkedIn skabe stor værdi til dit salgsarbejde, men brugt forkert kan det modsat have negative konsekvenser. Vi giver dig her 4 skarpe råd til, hvordan du får succes med Social Selling på LinkedIn.
Læs Mere
06
dec

Værd at vide om Twitter

Siden grundlæggelsen af den sociale medieplatform i 2006, har Twitter vokset sig stort, og har nu 400 millioner månedlige aktive brugere. Fun facts Hver dag bliver der postet mere end 500 millioner tweets, hvilket svarer til 6000 tweets i sekundet707 followers er gennemsnittet for en Twitter-profilPlatformen bruges i høj grad af små og mellemstore virksomheder til kundeservice48% af Twitter brugere,...
Læs Mere
20
maj

E-mail marketing lever stadig godt i 2021

Har du overvejet at stoppe med at sende nyhedsbreve, da du ikke føler, at du opnår det ønskede resultat? Hvis ja, så bør du måske revurderer den beslutning. I 2021 lever nyhedsbreve stadig godt – det handler blot om at producere og udsende dem ”rigtigt”. Undersøgelser viser, at forbrugere i gennemsnit bruger hele 2,5 timer om dagen på personlige e-mails,...
Læs Mere
09
mar

LinkedIn nyhed: Nye funktioner på din Company Page

Med årsskiftet har LinkedIn besluttet, at du nu skal have flere muligheder på din Company Page. I et forsøg på at hjælpe organisationer og brands med at booste deres organiske aktiviteter og øge engagementet blandt medarbejderne, har LinkedIn tilføjet nye funktioner til din Company Page. Det drejer sig om tre nye funktioner i alt: ”My Company” fanen, ”Product Pages” og...
Læs Mere
08
feb

5 vigtige overvejelser, når du skal vælge værktøj til Employee Advocacy

Hvis du arbejder professionelt med Employee Advocacy, har du sikkert klare mål, en struktureret plan og en brugervenlig platform, der sætter Employee Advocacy på niveau med øvrige discipliner i marketing- og kommunikationsafdelingen. Gjort rigtigt, er resultaterne af Employee Advocacy ikke til at overse. Du har en plan. Du har ledelsens opbakning. Og du har kollegaer, der vil det her. Men...
Læs Mere
03
feb

Guide til annoncering på LinkedIn

LinkedIn er en platform, som konstant er i udvikling. Den digitale platform lancerer løbende nye funktioner, som giver dig bedre mulighed for at optimere din LinkedIn strategi og nå din målgruppe igennem mere målrettet annoncering. Læs mere her, hvor du får adgang til den helt store annonceguide til LinkedIn
Læs Mere
02
feb

Gør brug af Instagram som virksomhed

Instagram er et af de største sociale medier, hvor flere millioner hver dag poster billeder og lægger stories op fra deres hverdag. Det er dermed også en attraktiv platform for mange virksomheder, hvilket har fået antallet af virksomhedsprofiler til at eksplodere. Virksomheder der gerne vil gøre brug af de såkaldte ”stories” på Instagram bør derfor afklare hvordan platformen adskiller sig...
Læs Mere
01
feb

Fun facts om LinkedIn

Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst. Platformen har i skrivende stund intet mindre end 760 millioner brugere fordelt på 200 lande og regioner. Af disse er der mere end 2,5 millioner danske brugere. Vil du vide mere? I denne artikel har vi samlet en masse fun facts om LinkedIn.
Læs Mere
19
jan

6 steps til vellykket Employee Advocacy

Employee Advocacy er et begreb fra den digitale verden, som bliver brugt mere og mere. Begrebet dækker over en særlig SoMe strategi, som flere virksomheder har taget til sig i løbet af de senere år. Læs mere om fænomenet her, hvor vi giver dig seks steps til, hvordan du kan skabe en vellykket Employee Advocacy strategi.
Læs Mere
1 2 3 11