Kategori

B2B
31
okt

Guide til annoncering på LinkedIn

LinkedIn er en platform, som konstant er i udvikling. Den digitale platform lancerer løbende nye funktioner, som giver dig bedre mulighed for at optimere din LinkedIn strategi, og nå din målgruppe igennem mere målrettet annoncering. 
Læs Mere
29
okt

5 gode grunde til at have Marketing automation

Arbejder du med marketing automation? I denne artikel finder du svar på, hvorfor marketing automation kan være et fordelagtigt værktøj for din virksomhed. Tendenser og trends indenfor den teknologiske verden er i konstant udvikling, og hvis du ikke vil overhales indenom af konkurrenterne, er det vigtigt at følge med.
Læs Mere
21
okt

Sådan får du leads på LinkedIn uden at annoncere

Har du brug for at skabe flere leads på LinkedIn, men har ikke budgettet til at annoncere? Bare rolig, det er muligt, at skabe kvalitetsleads gennem organisk content. I denne artikel giver vi dig tre steps, som du kan benytte til at få flere leads – helt uden at bruge penge.
Læs Mere
18
okt

LinkedIn lancerer nye værktøjer i kampagneadministrator

LinkedIn forbedrer hele tiden deres kampagneadministrator, og nu er de på banen igen med hele tre forbedringer til, når du skal opbygge din målgruppe. 
Læs Mere
17
okt

LinkedIn forsøger at fjerne spam i grupperne

LinkedIn-grupperne var engang et spændende, aktivt rum, hvor mange faglige diskussioner tog form og potentielt kunne føre til samarbejder. Desværre har rod og støj været toneangivende den seneste tid – men nu vil LinkedIn komme dette problem til livs med en ny opdatering.  
Læs Mere
07
okt

4 fejltagelser du måske begår i din LinkedIn annoncering

I forlængelse af LinkedIn’s algoritmer, som gør det sværere at nå ud til sit publikum organisk, har mange virksomheder allerede kastet sig over LinkedIn annoncering. Er du en af dem, og undrer du dig over om du begår nogle dyrebare fejl? I denne artikel præsenterer vi fire annonceringsfejl, og hvordan du undgår dem. 
Læs Mere
07
okt

Sådan får du flere følgere på din virksomhedsside

Det kan være svært, at få flere følgere til ens virksomhedsside. For skal du øge antallet af opslag, eller måske lave mere kvalitetsrige opslag, for at få flere til at følge med i dit arbejde? Det kan være en jungle at finde rundt i, og netop derfor kommer vi i denne artikel med flere gode råd til, hvordan du kan...
Læs Mere
02
okt

Sådan udfylder du din profil med salg for øje

Denne guide er til dig, som ønsker at blive klogere på, hvordan du udfylder din profil med salg for øje – og med henblik på hvordan du bliver skarp til at bruge LinkedIn som et søgeværktøj rettet mod nye kunder.
Læs Mere
30
sep

Hvad er Employee Advocacy?

Hvordan kan virksomheder og medarbejdere styrke hinandens brand på de sociale medier? Employee Advocacy er svaret, og det er en strategi, der bringer så mange fordele med sig. Læs mere om begrebet i denne artikel, og hvordan det kan hjælpe dig med at styrke din markedsføringsindsats. 
Læs Mere
24
sep

Sådan laver du en kreativ Instagram-story til din virksomhed

Mange virksomheder bruger, eller vil gerne bruge, Instagrams format “stories”. Formatet kan dog medføre udfordringer for virksomhederne, og i denne artikel får du inspiration og tips til, hvordan du laver fængende Instagram-stories, som potentielt kan kaste leads af sig. 
Læs Mere
1 2 3 4 10