Kategori

B2B
29
jan

Bliv skarp til Google Ads

Google Ads handler udelukkende om at være skarp på ét enkelt parameter: Intention. Da Google Ads er et Pull medie, bliver den gode annonce kun set af de forbrugere, hvis intention i søgningen passer til budskabet. I denne artikel bliver best practice i Google Ads gennemgået, og forhåbentligt giver det en større forståelse af mediet og dets muligheder.
Læs Mere
23
jan

Værdien af et personligt brand

Vi vil vove at påstå, at det personlige brand bliver mere og mere vigtigt, eftersom den digitale kommunikation bevæger sig i en mere personlig relation. Vi sætter pris på, og stoler mere på den personlige behandling. I denne artikel kortlægger vi, hvorfor det personlige brand kommer til at spille en endnu større rolle i 2020, hvorfor du måske skal satse...
Læs Mere
14
jan

Fun facts om LinkedIn

Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst, og har fået mere end 673 millioner brugere, med mere end 300 millioner aktive brugere på månedlig basis. Af disse er mere end 2,5 million danske brugere.
Læs Mere
04
dec

Mest populære artikler i 2019

Året går på hæld, og det kan være en god anledning til at se tilbage på gode stunder. Derfor har vi, i traditionen tro, samlet et udpluk af vores mest populære artikler i 2019 – du kan blive klogere på blandt andet LinkedIn opdateringer, planlægning, Instagram, den personlige LinkedIn-profil og hvad der kommer til at trende på den digitale front,...
Læs Mere
25
nov

5 vigtige overvejelser, når du skal vælge værktøj til Employee Advocacy

Hvis du arbejder professionelt med Employee Advocacy, har du sikkert klare mål, en struktureret plan og en brugervenlig platform, der sætter Employee Advocacy på niveau med øvrige discipliner i marketing- og kommunikationsafdelingen.
Læs Mere
14
nov

Simple tips til dine nyhedsbreve inden udsendelse

I denne artikel har vi samlet brugbare tips til dine nyhedsbreve inden udsendelse. Her kan du blandet andet læse om relevante måleparametre, marketing flows samt genkendelighed. Vi fortæller dig, hvorledes god e-mail marketing kan spille en afgørende rolle i din digitale marketing strategi.
Læs Mere
05
nov

Marketing trends i 2020

De sociale medier er i konstant udvikling, og der dukker fra tid til anden nye funktioner, knapper og platforme op. I denne artikel giver vi vores bud på, hvad du skal forberede dig på, hvis du har med content at gøre, når kalenderen skriver 2020.
Læs Mere
31
okt

Guide til annoncering på LinkedIn

LinkedIn er en platform, som konstant er i udvikling. Den digitale platform lancerer løbende nye funktioner, som giver dig bedre mulighed for at optimere din LinkedIn strategi, og nå din målgruppe igennem mere målrettet annoncering. 
Læs Mere
29
okt

5 gode grunde til at have Marketing automation

Arbejder du med marketing automation? I denne artikel finder du svar på, hvorfor marketing automation kan være et fordelagtigt værktøj for din virksomhed. Tendenser og trends indenfor den teknologiske verden er i konstant udvikling, og hvis du ikke vil overhales indenom af konkurrenterne, er det vigtigt at følge med.
Læs Mere
21
okt

Sådan får du leads på LinkedIn uden at annoncere

Har du brug for at skabe flere leads på LinkedIn, men har ikke budgettet til at annoncere? Bare rolig, det er muligt, at skabe kvalitetsleads gennem organisk content. I denne artikel giver vi dig tre steps, som du kan benytte til at få flere leads – helt uden at bruge penge.
Læs Mere
1 2 3 4 11