Kategori

LinkedIn
17
feb

Sådan udfordrer du LinkedIn’s algoritmer

Du har sikkert oplevet, at dine organiske opslag ikke får lige så mange visninger eller engagement, som du havde ønsket. Det er højst sandsynligt på grund af LinkedIn’s algoritmer. De kan nemlig være en jungle at finde rundt i. Derfor giver vi dig i denne artikel gode råd til, hvordan du kan udfordrer algoritmerne, som naturligvis hele tiden forandrer sig....
Læs Mere
14
feb

Udform den perfekte contentplan på LinkedIn

Har du brug for at forbedre din position på LinkedIn? Blive bedre til at markedsføre dig selv og din virksomhed? En contentplan kan være en god fremgangsmåde, da den kan fungere som et strukturerende værktøj, så du ikke mister modet undervejs. Det kan nemlig være svært at få sit indhold ud at leve, når antallet af virksomheder og personer der...
Læs Mere
23
jan

Værdien af et personligt brand

Vi vil vove at påstå, at det personlige brand bliver mere og mere vigtigt, eftersom den digitale kommunikation bevæger sig i en mere personlig relation. Vi sætter pris på, og stoler mere på den personlige behandling. I denne artikel kortlægger vi, hvorfor det personlige brand kommer til at spille en endnu større rolle i 2020, hvorfor du måske skal satse...
Læs Mere
14
jan

Fun facts om LinkedIn

Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst, og har fået mere end 673 millioner brugere, med mere end 300 millioner aktive brugere på månedlig basis. Af disse er mere end 2,5 million danske brugere.
Læs Mere
04
dec

Mest populære artikler i 2019

Året går på hæld, og det kan være en god anledning til at se tilbage på gode stunder. Derfor har vi, i traditionen tro, samlet et udpluk af vores mest populære artikler i 2019 – du kan blive klogere på blandt andet LinkedIn opdateringer, planlægning, Instagram, den personlige LinkedIn-profil og hvad der kommer til at trende på den digitale front,...
Læs Mere
25
nov

5 vigtige overvejelser, når du skal vælge værktøj til Employee Advocacy

Hvis du arbejder professionelt med Employee Advocacy, har du sikkert klare mål, en struktureret plan og en brugervenlig platform, der sætter Employee Advocacy på niveau med øvrige discipliner i marketing- og kommunikationsafdelingen.
Læs Mere
31
okt

Guide til annoncering på LinkedIn

LinkedIn er en platform, som konstant er i udvikling. Den digitale platform lancerer løbende nye funktioner, som giver dig bedre mulighed for at optimere din LinkedIn strategi, og nå din målgruppe igennem mere målrettet annoncering. 
Læs Mere
24
okt

LinkedIn events er tilbage

Selvom de sociale medier og en skarp online tilstedeværelse kan få dig langt, kan det at mødes ansigt til ansigt noget andet. Derfor ruller LinkedIn nu igen ’LinkedIn Events’ ud, som kan bidrage til at opbygge og styrke dine relationer og professionelle netværk. Læs mere om muligheder og fordele ved LinkedIn’s nye tiltag i denne artikel.
Læs Mere
21
okt

Sådan får du leads på LinkedIn uden at annoncere

Har du brug for at skabe flere leads på LinkedIn, men har ikke budgettet til at annoncere? Bare rolig, det er muligt, at skabe kvalitetsleads gennem organisk content. I denne artikel giver vi dig tre steps, som du kan benytte til at få flere leads – helt uden at bruge penge.
Læs Mere
18
okt

LinkedIn lancerer nye værktøjer i kampagneadministrator

LinkedIn forbedrer hele tiden deres kampagneadministrator, og nu er de på banen igen med hele tre forbedringer til, når du skal opbygge din målgruppe. 
Læs Mere
1 2 3 28