Kategori

LinkedIn
24
apr

Tips til at skabe engagement som B2B

Engagement er nøglen til den digitale marketings lås, og er, med de algoritmer der eksisterer i dag, en særlig essentiel del af arbejdet med at markedsføre både B2B og B2C. Få tips til, hvordan du kan trænge igennem algoritmerne og skabe engagement som B2B i denne artikel.
Læs Mere
12
apr

Nyhed: LinkedIn Reactions

LinkedIn bliver ved med at udvikle sig, og begynder pr. dags dato, at udrulle den nye funktion ”LinkedIn Reactions”. Funktionen giver brugerne nye muligheder for at reagere på opslag med andet end et ”Like”. Se hvad den nye funktion kommer til at indeholde, og få gode tips til, hvordan du bruger den.   
Læs Mere
29
mar

Guide til undertekster på LinkedIn videoer

Videoer på LinkedIn er oplagt til øget synlighed. Dog ser mange videoer uden lyd, så det er en god ide, altid at tekste dine videoer på LinkedIn. Vi giver tips til, hvordan du laver undertekster på dine videoer, så dine budskaber ikke går tabt. 
Læs Mere
18
mar

5 (oversete) måder at forbedre din Company Page

Din Company Page er det sted, hvor folk virkelig kan lære dit brand og stemmen bag at kende. Hvordan vil du gerne have, din virksomhed fremstår for dine følgere? Få 5, ofte oversete, tips til at forbedre din virksomhedsside på LinkedIn her.
Læs Mere
18
mar

Forårsrengøring af dine sociale medier

Der er forår i luften, og det er måske på tide med en forårsrengøring af dine sociale medier. Der er meget, der løbende ændrer sig på de sociale medier. Det betyder, at nye funktioner kommer til, og hvorfor ikke udnytte dem? Vi giver tips til at få ryddet op i dine sociale medier.
Læs Mere
27
feb

Live-videoer og stories på LinkedIn?

LinkedIn har længe haft stort fokus på video-formatet, og som noget nyt testes nu “LinkedIn Live”, der gør det muligt at streame til udvalgte segementer eller Linkedin som helhed. Vi giver dig konkret viden om, hvordan du kan bruge live-video i din virksomhed.
Læs Mere
18
feb

Nye funktioner i LinkedIn-grupperne

Det er ikke noget nyt, at LinkedIn arbejder på at forbedre oplevelsen på platformen, og turen er igen kommet til grupperne, hvor der muligvis er 5 funktioner nye på vej. Få viden om de 5 opdateringer, der skal fremme engagement og relevant indhold her.
Læs Mere
11
feb

Målret LinkedIn-annoncer mod interesser

Forstil dig at kunne målrette dine LinkedIn-annoncer mod personer med specifikke titler, og kombinere det med, hvad de rent faktisk interesserer sig for. Det er nu muligt! I denne artikel giver vi dig indsigt i den nye værdifulde målretningsfunktion ’Interest Targeting’.
Læs Mere
05
feb

Content kalender til LinkedIn

Planlægger du det indhold, som kommer på din virksomheds LinkedIn-side? Hvis ikke, så kan en content plan skabe stor værdi og overblik i dit arbejde. Vi har samlet en liste med fordelene ved en content plan og en step-by-step guide til, hvordan du laver din egen – specielt til LinkedIn.
Læs Mere
05
feb

4 gode råd til din Social Selling indsats

Skal der fokus på din Social Selling indsats i 2019? Brugt rigtigt kan LinkedIn skabe stor værdi til dit salgsarbejde, men brugt forkert kan det modsat have negative konsekvenser. Vi giver dig her 4 skarpe råd til, hvordan du får succes med Social Selling på LinkedIn.
Læs Mere
1 2 3 25