Videocontent bliver stadig vigtigere på LinkedIn — og med god grund. Folk ser 36% mere video på platformen end for blot et år siden, og videoindlæg skaber langt mere engagement end almindelige tekst- eller billedopslag. Vil du styrke dit brand eller vise din ekspertise? Video er en stærk måde at skabe autentisk og menneskelig kontakt på.Læs Mere
LinkedIn har for nylig introduceret nye muligheder i Campaign Manager som er værktøjer til målgruppeoptimering, resultatmåling og kampagne-effektivisering.Læs Mere
LinkedIn tester en ny funktion, der gør det muligt for brugere at skifte deres feed, så det udelukkende viser opdateringer fra deres eksisterende forbindelser.Læs Mere
LinkedIn introducerer en ny funktion, der skal hjælpe brugere med bedre at forstå effekten af deres interaktioner på platformen. Med visningsdata for LinkedIn kommentarer, som snart vil være tilgængelige for alle, kan man se hvor mange gange ens kommentarer er blevet set. Dette tilføjer endnu et lag til LinkedIns stadigt voksende udvalg af engagementsindsigt.Læs Mere
Med mere end en milliard brugere er LinkedIn blevet en uundværlig platform for mange virksomheder, der ønsker at styrke deres brand, optimere deres rekrutteringsprocesser og forbedre kommunikationen med kunderne. I 2025 er det afgørende, at virksomheder tilpasser og finjusterer deres LinkedIn-strategi for at opnå maksimalt udbytte. Her er fem væsentlige indsatsområder, som kan hjælpe din virksomhed med at udnytte LinkedIn’s...Læs Mere
Flere statistikker viser en stigende popularitet for LinkedIn. Imponerende, i betragtning af at platformen er mere end 20 år gammel. Lad os kigge på flere interessante tal:Læs Mere
Vi har skrevet os ind i 2024. Det nye år byder sikkert på kommende begivenheder og en masse aktiviteter som skal planlægges, herunder også på de sociale medier. Det kan dog godt være svært at overskue, hvis man har mange aktiviteter planlagt. Her kan et årshjul måske være løsningen. Vi giver vores bud på, hvordan et årshjul kan udformes, så...Læs Mere
Et spørgsmål, jeg konstant får, når jeg arbejder med kunder, både fysisk og virtuelt, er: Hvordan fungerer LinkedIn-algoritmen egentlig? Der er ikke noget let svar på dette spørgsmål, surprise! I denne artikel vil jeg forsøge at give dig nogle grundlæggende retningslinjer, du skal overveje for dine fremtidige LinkedIn-indlæg. Og vigtigst af alt: Husk, at algoritmen konstant ændrer sig!Læs Mere
LinkedIn blev officielt lanceret den 5. maj 2003. Det vil sige, at LinkedIn i år fylder 20 år! I anledning af platformens 20 års jubilæum har vi skrevet en artikel om udviklingen.Læs Mere
I denne artikel vil vi stille skarpt på, hvad du kan gøre for at øge din følgerskare på LinkedIn. Læs med her og lær mere om, hvordan du får flere og mere relevante følgere.Læs Mere