Kategori

Sociale medier
09
mar

LinkedIn nyhed: Nye funktioner på din Company Page

Med årsskiftet har LinkedIn besluttet, at du nu skal have flere muligheder på din Company Page. I et forsøg på at hjælpe organisationer og brands med at booste deres organiske aktiviteter og øge engagementet blandt medarbejderne, har LinkedIn tilføjet nye funktioner til din Company Page. Det drejer sig om tre nye funktioner i alt: ”My Company” fanen, ”Product Pages” og...
Læs Mere
11
feb

Guide til undertekster på dine LinkedIn videoer

Videoer på LinkedIn er oplagt til øget synlighed. Dog er der et lille problem med formatet, som man skal være opmærksom på. Mange af LinkedIns brugere ser videoer uden lyd. Det er derfor en god idé at tilføje undertekster på dine videoer. Vi giver dig her en guide til undertekster på dine LinkedIn videoer, så dine budskaber ikke går tabt.
Læs Mere
03
feb

Guide til annoncering på LinkedIn

LinkedIn er en platform, som konstant er i udvikling. Den digitale platform lancerer løbende nye funktioner, som giver dig bedre mulighed for at optimere din LinkedIn strategi og nå din målgruppe igennem mere målrettet annoncering. Læs mere her, hvor du får adgang til den helt store annonceguide til LinkedIn
Læs Mere
02
feb

Derfor bliver dine annoncer på LinkedIn afvist

Du har opsat din målsætning, målgruppe og budget for kampagnen. Du har været i det kreative hjørne for at lave billedmaterialer, og du har udformet en catchy teasertekst, der skal fange brugernes opmærksomhed. Alt er opsat og klar til at blive rullet ud på LinkedIn. Men…. LinkedIn godkender IKKE din kampagne, fordi dine annoncer ikke lever op til deres retningslinjer....
Læs Mere
02
feb

Gør brug af Instagram som virksomhed

Instagram er et af de største sociale medier, hvor flere millioner hver dag poster billeder og lægger stories op fra deres hverdag. Det er dermed også en attraktiv platform for mange virksomheder, hvilket har fået antallet af virksomhedsprofiler til at eksplodere. Virksomheder der gerne vil gøre brug af de såkaldte ”stories” på Instagram bør derfor afklare hvordan platformen adskiller sig...
Læs Mere
01
feb

Fun facts om LinkedIn

Siden grundlæggelsen i 2002 har LinkedIn oplevet en stor vækst. Platformen har i skrivende stund intet mindre end 760 millioner brugere fordelt på 200 lande og regioner. Af disse er der mere end 2,5 millioner danske brugere. Vil du vide mere? I denne artikel har vi samlet en masse fun facts om LinkedIn.
Læs Mere
19
jan

6 steps til vellykket Employee Advocacy

Employee Advocacy er et begreb fra den digitale verden, som bliver brugt mere og mere. Begrebet dækker over en særlig SoMe strategi, som flere virksomheder har taget til sig i løbet af de senere år. Læs mere om fænomenet her, hvor vi giver dig seks steps til, hvordan du kan skabe en vellykket Employee Advocacy strategi.
Læs Mere
05
jan

Gratis værktøjer til visuelt content

Det visuelle univers er blevet større og har også fået større betydning, når vi skal fange brugernes opmærksomhed på SoMe. I denne artikel har vi listet en række gratis værktøjer, som du kan bruge i dit arbejde med at skabe stærkt visuelt content i din kommunikation på de sociale medier.
Læs Mere
05
jan

Planlæg din indsats – contentplan og årshjul

Vi har skrevet os ind i 2021. Det nye år byder sikkert på kommende begivenheder og en masse aktiviteter som skal planlægges, herunder også på de sociale medier. Det kan dog godt være svært at overskue, hvis man har mange aktiviteter planlagt. Her kan et årshjul måske være løsningen. Vi giver vores bud på, hvordan et årshjul kan udformes, så...
Læs Mere
16
sep

Tjekliste til mulige marketingtiltag i 2020

Med mindre end 4 måneder tilbage af året, sidder du muligvis og reflekterer over hvilke salgs- og marketingtiltag, som du skal prioritere inden året er omme. Vi har samlet en liste, som vi håber, kan gavne dig i dine digitale indsatser inden vi går ind i 2021.
Læs Mere
1 2 3 46