LinkedIn har introduceret et nyt produkt kaldet Accelerate, der bruger kunstig intelligens til at automatisere processen med at skabe dine kampagner.Læs Mere
LinkedIn markerer nu AI-genererede billeder for at øge gennemsigtigheden og undgå misinformation. Dette tiltag er en del af en større trend, der følger i kølvandet på eks. TikToks initiativ, og er baseret på C2PA standarder (The Coalition for Content Provenance and Authenticity).Læs Mere
Hvis du bruger kunstig intelligens til at bidrage med indholdsproduktionen, især artikler og indhold, der er SEO-optimeret, så husk på, at eks. Google prioriterer indhold af høj kvalitet. Hvis dit AI-genererede indhold er informativt, engagerende og nyttigt, så er du godt på vej.Læs Mere
Et spørgsmål, jeg konstant får, når jeg arbejder med kunder, både fysisk og virtuelt, er: Hvordan fungerer LinkedIn-algoritmen egentlig? Der er ikke noget let svar på dette spørgsmål, surprise! I denne artikel vil jeg forsøge at give dig nogle grundlæggende retningslinjer, du skal overveje for dine fremtidige LinkedIn-indlæg. Og vigtigst af alt: Husk, at algoritmen konstant ændrer sig!Læs Mere
De sidste mange måneder har ChatGPT været “talk of the town”. Mange af diskussionerne på tværs af platforme og i medierne har i min optik været muligheder vs. frygt. Jeg vil gerne dele mine refleksioner med dig.Læs Mere
Det er næppe gået nogens næse forbi, at der er en hurtigt voksende efterspørgsel på video på B2B-markedet. Dette skyldes, at video ofte genererer langt højere engagement og visninger end andre typer indhold. Derudover er video et fantastisk “middel” til at drive mere trafik til din hjemmeside.Læs Mere
Der er sket et skift fra den traditionelle salgsmodel til en mere hybrid tilgang, hvor kundeinteraktioner nu kan ske på mange forskellige kanaler eks. brugen af video, chat, online møder, apps og sociale medier. Denne tilgang kaldes den hybride B2B-salgsmodel. Virksomheder vil blive nødt til at ændre deres mindset og tilpasse deres processer til en mere digital salgstilgang. Forholdet mellem...Læs Mere
Vidste du, at omkring 2 milliarder mennesker dagligt logger ind på Facebook? Selvom det sociale medie ikke længere betragtes som den mest trendy app blandt de “unge” brugere, er Facebook altså stadig en af de mest brugte platforme på verdensplan. Faktisk stiger antallet af brugere på Facebook fortsat, idet platformen stadig indtager nye markeder. Det ville altså være en rigtig...Læs Mere
I denne artikel stiller vi skarpt på, hvilke overvejelser du bør gøre dig, når du udarbejder en strategi for LinkedIn eller evaluerer din nuværende strategi. Med afsæt i tips og best practices fra LinkedIn selv har vi udarbejdet en guide til, hvordan du får mest ud af din tilstedeværelse på LinkedIn.Læs Mere