Kategori

Digital Works
21
apr

Skal du være bange for ChatGPT?

De sidste mange måneder har ChatGPT været “talk of the town”. Mange af diskussionerne på tværs af platforme og i medierne har i min optik været muligheder vs. frygt. Jeg vil gerne dele mine refleksioner med dig.
Læs Mere
13
mar

Brugen af videoindhold på B2B-markedet

Det er næppe gået nogens næse forbi, at der er en hurtigt voksende efterspørgsel på video på B2B-markedet. Dette skyldes, at video ofte genererer langt højere engagement og visninger end andre typer indhold. Derudover er video et fantastisk “middel” til at drive mere trafik til din hjemmeside.
Læs Mere
28
feb

Den hybride B2B-salgsmodel 

Der er sket et skift fra den traditionelle salgsmodel til en mere hybrid tilgang, hvor kundeinteraktioner nu kan ske på mange forskellige kanaler eks. brugen af video, chat, online møder, apps og sociale medier. Denne tilgang kaldes den hybride B2B-salgsmodel. Virksomheder vil blive nødt til at ændre deres mindset og tilpasse deres processer til en mere digital salgstilgang. Forholdet mellem...
Læs Mere
31
jan

Facebooks algoritme 2023

Vidste du, at omkring 2 milliarder mennesker dagligt logger ind på Facebook? Selvom det sociale medie ikke længere betragtes som den mest trendy app blandt de “unge” brugere, er Facebook altså stadig en af de mest brugte platforme på verdensplan. Faktisk stiger antallet af brugere på Facebook fortsat, idet platformen stadig indtager nye markeder. Det ville altså være en rigtig...
Læs Mere
15
dec

Har du styr på din LinkedIn content strategi? 

I denne artikel stiller vi skarpt på, hvilke overvejelser du bør gøre dig, når du udarbejder en strategi for LinkedIn eller evaluerer din nuværende strategi. Med afsæt i tips og best practices fra LinkedIn selv har vi udarbejdet en guide til, hvordan du får mest ud af din tilstedeværelse på LinkedIn.
Læs Mere
15
dec

Tips og tricks til at opnå mere engagement på sociale medier

Succes på sociale medier handler ikke blot om, at have en masse følgere. Nøglen til succes er et højt engagement. For at opnå et højt engagement på sociale medier, er det vigtigt at forstå dine følgeres interesser og udarbejde autentisk og berigende indhold til dem.  Opnår du et højt engagement på sociale medier? Læs med her og lær mere om...
Læs Mere
14
dec

Hvad satser LinkedIn måske på i 2023?

I denne artikel vil vi dykke ned i, hvilke trends vi kan forvente at se mere til på LinkedIn i 2023. Det er selvfølgelig svært at forudsige, hvad fremtiden bringer, men med afsæt i vores mange års arbejde med platformen, lyder vores bud således:
Læs Mere
14
dec

Ny funktion på LinkedIn: Nu kan du endelig planlægge dine opslag 

Arbejder du til dagligt med LinkedIn? Så har vi gode nyheder til dig. LinkedIn har de sidste par måneder testet den længe ventet “planlæg opslag”-funktion, som snart introduceres. Ja, du læste rigtigt – nu kan du endelig planlægge opslag fra din personlige profil og virksomhedssiden direkte i LinkedIns eget interface. Førhen har det ikke muligt at planlægge opslag direkte i...
Læs Mere
Virtuel Video Selling
01
nov

Nå ud til dine kunder med video content

Er video content en vigtig del af din SoMe-strategi? Hvis ikke, burde du genoverveje at inkludere video i din SoMe-praksis. Video content er nemlig et unikt kommunikationsmiddel uanset, om du ønsker at styrke dit brand, markedsføre et bestemt produkt eller vidensdele. Videoer er lette at afkode, delevenlige, og så kan de være billige at producere. Læs med her og få...
Læs Mere
25
okt

Tjekliste til dig, der gerne vil lave en gruppe på LinkedIn

Går du med overvejelser om at oprette en gruppe på LinkedIn? Så læs med her. Vi har nemlig lavet en tjekliste omkring, hvilke overvejelser du bør gøre dig for at opnå succes med LinkedIn grupper.
Læs Mere
1 2 3 4 5

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld