Kategori

Digital Works
Showcase Pages på LinkedIn
30
jul

LinkedIn lancerer Accelerate, et AI-drevet værktøj til kampagneeksekvering

LinkedIn har introduceret et nyt produkt kaldet Accelerate, der bruger kunstig intelligens til at automatisere processen med at skabe dine kampagner.
Læs Mere
30
jul

Mærkning af AI-genererede billeder på LinkedIn

LinkedIn markerer nu AI-genererede billeder for at øge gennemsigtigheden og undgå misinformation. Dette tiltag er en del af en større trend, der følger i kølvandet på eks. TikToks initiativ, og er baseret på C2PA standarder (The Coalition for Content Provenance and Authenticity).
Læs Mere
02
apr

Sådan bliver dit AI genereret indhold mere menneskeligt

Hvis du bruger kunstig intelligens til at bidrage med indholdsproduktionen, især artikler og indhold, der er SEO-optimeret, så husk på, at eks. Google prioriterer indhold af høj kvalitet. Hvis dit AI-genererede indhold er informativt, engagerende og nyttigt, så er du godt på vej.
Læs Mere
09
sep

LinkedIn-algoritmen – hvordan fungerer den?

Et spørgsmål, jeg konstant får, når jeg arbejder med kunder, både fysisk og virtuelt, er: Hvordan fungerer LinkedIn-algoritmen egentlig? Der er ikke noget let svar på dette spørgsmål, surprise! I denne artikel vil jeg forsøge at give dig nogle grundlæggende retningslinjer, du skal overveje for dine fremtidige LinkedIn-indlæg. Og vigtigst af alt: Husk, at algoritmen konstant ændrer sig!
Læs Mere
10
aug

To nye væsentlige ændringer i LinkedIns algoritme

LinkedIn har igen foretaget ændringer i algoritmen, hvilket kan påvirke den potentielle synlighed af dine opslag.
Læs Mere
21
apr

Skal du være bange for ChatGPT?

De sidste mange måneder har ChatGPT været “talk of the town”. Mange af diskussionerne på tværs af platforme og i medierne har i min optik været muligheder vs. frygt. Jeg vil gerne dele mine refleksioner med dig.
Læs Mere
13
mar

Brugen af videoindhold på B2B-markedet

Det er næppe gået nogens næse forbi, at der er en hurtigt voksende efterspørgsel på video på B2B-markedet. Dette skyldes, at video ofte genererer langt højere engagement og visninger end andre typer indhold. Derudover er video et fantastisk “middel” til at drive mere trafik til din hjemmeside.
Læs Mere
28
feb

Den hybride B2B-salgsmodel 

Der er sket et skift fra den traditionelle salgsmodel til en mere hybrid tilgang, hvor kundeinteraktioner nu kan ske på mange forskellige kanaler eks. brugen af video, chat, online møder, apps og sociale medier. Denne tilgang kaldes den hybride B2B-salgsmodel. Virksomheder vil blive nødt til at ændre deres mindset og tilpasse deres processer til en mere digital salgstilgang. Forholdet mellem...
Læs Mere
31
jan

Facebooks algoritme 2023

Vidste du, at omkring 2 milliarder mennesker dagligt logger ind på Facebook? Selvom det sociale medie ikke længere betragtes som den mest trendy app blandt de “unge” brugere, er Facebook altså stadig en af de mest brugte platforme på verdensplan. Faktisk stiger antallet af brugere på Facebook fortsat, idet platformen stadig indtager nye markeder. Det ville altså være en rigtig...
Læs Mere
15
dec

Har du styr på din LinkedIn content strategi? 

I denne artikel stiller vi skarpt på, hvilke overvejelser du bør gøre dig, når du udarbejder en strategi for LinkedIn eller evaluerer din nuværende strategi. Med afsæt i tips og best practices fra LinkedIn selv har vi udarbejdet en guide til, hvordan du får mest ud af din tilstedeværelse på LinkedIn.
Læs Mere
1 2 3 4 5

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld