Master Class i Social Selling

Hovedformålet for din deltagelse er at sikre, at indsatsen på LinkedIn skaber forretningsmuligheder, møder, styrkede relationer og trafik til content berigelse.

Denne 3- dags Social Selling Master Class er den stærkeste kombination af teori, praktisk træning på dagen og cases, som viser udbyttet ved at arbejde struktureret og målrettet med din Social Selling indsats. 95% af undervisningen tager udgangspunkt i mulighederne med en gratis profil.

Indhold

  • Opbygningen af den professionelle personlige LinkedIn-profil
  • Gennemgang af dit netværk. Det sikres, at der er styr på dit netværk, så der målrettet og effektivt kan deles indhold med relevante målgrupper med fokus på positionering, berigelse og lead-generering
  • Hvordan kommunikeres der med modtagerne? Det sikres, at kommunikationen i udsendelserne og de personlige beskeder bliver professionel og konkret
  • Brugen af shared connections – vi konkretiserer, hvordan man gennem fælles connections
    gør kolde leads lune og kvalificerer dialogen
  • Mødebooking eller berigelse – du har udvalgt minimum 10 leads eller kunder, som du er
    connected med, og som du ønsker at berige eller booke et møde med. Der arbejdes med den
    konkrete kommunikation, og beskederne sendes på dagene
  • Løbende opfølgning på status på leads, møder, berigelse og SSI score
  • Lead-generering gennem grupper – vi arbejder med dine konkrete grupper, men afdækker
    også markedet for nye grupper, og hvordan disse bruges til Social Selling
  • Lead-generering – du har til første dag udvalgt minimum 5 virksomheder, som du gerne vil i
    dialog med. Der arbejdes i løbet af forløbet med at finde den helt rigtige indgang til hver
    enkelt virksomhed, og der planlægges konkrete handlinger til at starte dialogen
  • Berigelse på LinkedIn. Vi arbejder med målrettet kommunikation ift. berigelse af netværket
    og i grupper
  • Brugen af de avancerede værktøjer til nye leads
  • Vi udsender målrettet kommunikation til udvalgte gruppemedlemmer med henblik på
    berigelse
  • Introduktion til Sales Navigator og muligheden med en betalt profil
  • Cases fra arbejdet med Microsoft, forsikrings- & pensionsbranchen og hospitality industrien
  • Fortsatte målsætninger for LinkedIn-rejsen i 2018.

Deltagerne fra sidste hold evaluerede Master Class’en til 5 ud af 5 mulige points. Seneste NPS: 75.

Udbytte

  • Værktøjer til lead-generering & møder ift. virksomhedssegmenter
  • Kompetencen til brugen af platformen til berigelse
  • En pulje af relevante connections/leads, som løbende kan og skal bearbejdes
  • Øget SSI score
  • Værktøjer til arbejdet med langsigtet udbytte af Social Selling indsatsen
  • Content berigelse både til eksisterende kunder, potentielle og tidligere.

Kommende kurser – kontakt os for nærmere information

Ønsker du information om, hvornår næste hold starter, kan du kontakte os her

    Ingen Events

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 3221 7998
info@digitalworks.dk