Udfordringen med at sikre tilgangen af nye leads og bearbejdning af disse, står øverst på agendaen, når mange ledergrupper samles. Hvordan sikrer virksomheden, at kvaliteten af leads er optimal og økonomisk velfunderet? Et essentielt spørgsmål som ledelsen løbende skal stille sig selv og resten af organisationen. Den 3. juni får 30 direktører fra B2B virksomheder indsigten i hvordan lead-generering sker professionelt og med fokus på de mest økonomisk attraktive emner.
Nicolai Hæggelin er stifter af Digital Works og har siden 1998 arbejdet professionelt med digitale medier. Tidligere som adm. direktør for AOK.dk, dansk salgs- og marketing direktør for den børsnoterede IP tele-koncern Telio. Nicolai sidder i Nykredits digitale advisory board og er forfatter til både en dansk & engelsk bog om virksomheders professionelle brug af LinkedIn.
Ivan Jæger Christiansen er direktør hos analysevirksomheden NN Markedsdata, der blev grundlagt i 1997 af TDC. Tidligere annoncechef hos JP/ Politikens Hus. I dag leder Ivan NN Markedsdata, som vækster betragteligt. En væsentlig årsag til væksten er analysearbejdet for større danske virksomheder, hvor virksomhedernes egne data samt markedsdata anvendes til en mere intelligent markedstilgang.
Sted: Morgenmødet afholdes på Club Royal, Tuborg Havn Tuborg Havnepark 15, 2900 Hellerup. Der er gratis parkering lige ved døren.
Dato: 3. juni 2014
Vigtigt: Invitationen er personlig og kan derfor ikke gives videre til en kollega.
Seminaret afholdes i samarbejde med NN Markedsdata