Hovedformålet med en Company Page er at tiltrække og interagere med dine følgere gennem berigende content. LinkedIn har 1 milliard + brugere på verdensplan, og derfor kan aktiv brug af en Company Page give god mening.
En professionel tilstedeværelse på LinkedIn kan bruges til at skabe thought leadership, Employer Branding, trafik til hjemmesiden, Employee Advocacy, leads og øget synlighed – på vores kursus bliver du sat grundigt ind i hvordan.
På dette kursus løfter vi niveauet og virksomhedens konkrete LinkedIn-udbytte signifikant gennem undervisning og øvelser.
På kurset lærer du:
Seneste kursus den 31. Januar blev evalueret til 5 ud af 5 mulige point af deltagerne.
Dato: Ny dato på vej.
Tid: kl. 9.00 – 16.00.
Sted: Samsøvej 21 – 23, 8382 Hinnerup, Århus.
Pris: 6.900- kr. ex moms. Prisen inkluderer fuld forplejning og materialet fra dagen. Faktura fremsendes kort tid efter tilmelding, for at sikre din plads.
For at sikre maksimalt udbytte for deltagerne, afholder vi kurset i små hold på max. 6 personer.
Er du interesseret? Så tilmeld dig ventelisten, og så kontakter vi dig.
Kommende kursus afholdes fysisk, men hvis du er interesseret i et virtuelt kursus, så blot kontakt os.
Kurset henvender sig primært til marketing-, kommunikations- eller HR-medarbejderen, der til daglig arbejder med virksomhedens Company Page. Kursusdeltageren kan med fordel være vedkommende, der enten allerede er administrator på virksomhedssiden, eller som skal i gang.
Er I flere i virksomheden som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi en skræddersyet intern workshop. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt.
Kontakt os og hør nærmere om hvilken løsning, der passer bedst til jer.
Larisa administrerer til dagligt Digital Works’ sociale medier og digitale aktiviteter, og har derfor en dyb viden og forståelse for digitale indsatser i en professionel sammenhæng. Larisa arbejder også som projekt ansvarlig sammen med vores kunder og underleverandører.
Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.