Arbejd professionelt med LinkedIn

Dette kursus afholdes virtuelt!

Virksomhedens LinkedIn side fungerer som et udstillingsvindue, og er en kanal til at nå og interagere med målgruppen. Derfor er en professionel tilstedeværelse, hvor virksomhedens kompetencer kan bringes i spil, af stor betydning. Deltag på dette kursus i brugen af LinkedIn, og få en skarpere professionel tilstedeværelse.

Løft niveauet og skab en professionel tilstedeværelse

Hovedformålet med en Company Page er at tiltrække og interagere med dine følgere gennem berigende content. LinkedIn har 706+ mio. brugere på verdensplan, og derfor kan aktiv brug af en Company Page give god mening.

En professionel tilstedeværelse på LinkedIn kan bruges til at skabe thought leadership, trafik, leads og øget synlighed – på vores kursus bliver du sat grundigt ind i hvordan.

På dette kursus fordelt over to sessioner løfter vi niveauet og virksomhedens konkrete LinkedIn-udbytte signifikant gennem undervisning og øvelser.

Indhold på kurset

På kurset lærer du:

  • Hvordan virksomheden får det optimale ud af LinkedIn med en professionel tilstedeværelse?
    • Opsætning af en professionelle LinkedIn-side
    • Hvordan optimeres tilstedeværelsen ift. søgemaskinerne?
  • Hvordan sikres synlighed over for den rette målgruppe?
  • Hvordan arbejdes der med annoncering på LinkedIn
    • Overblik over nye de annoncetyper og målretningsmuligheder der er kommet i 2020
  • Om Showcase Pages er relevante for netop din virksomhed?
  • Har I fat i den rigtige målgruppe?
    • Hvordan analyseres eksisterende followers?
  • Hvilket indhold understøtter virksomhedens LinkedIn formål?
    • Hvordan finder man det rette indhold?
  • Hvordan laves forskellige typer opdateringer på LinkedIn?
    • Hvilket indhold virker på LinkedIn?
  • Medarbejderens rolle på LinkedIn og arbejdet med employee advocacy
  • Værktøjer til at finde og planlægge indhold til LinkedIn-side
  • Hvordan måles og optimeres indsatsen?

Sidste kursus blev evalueret til 5 ud af 5 mulige point af deltagerne.

Vigtigt: Dette kursus afvikles gennem Microsoft Teams

Målgruppen for dette kursus

Kurset henvender sig primært til marketing-, kommunikations- eller HR-medarbejderen, der til daglig arbejder med virksomhedens Company Page. Kursusdeltageren kan med fordel være vedkommende, der enten allerede er administrator på virksomhedssiden, eller som skal i gang.

Ønsker du en intern workshop til at forbedre din professionelle tilstedeværelse?

Er I flere i virksomheden som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi en skræddersyet intern workshop. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt.

Kontakt os og hør nærmere om hvilken løsning, der passer bedst til jer. 

Vi har succesfuld LinkedIn erfaring!

  • Vi har samlet mere end 20 års LinkedIn erfaring
  • Vi har udgivet adskillige bøger om professionel brug af LinkedIn både på dansk og engelsk
  • Vi rådgiver til daglig nogle af Danmarks største virksomheder og organisationer til en professionel tilstedeværelse på LinkedIn
  • De seneste år har vi uddannet mere end 12.000 mennesker i professionel brug af LinkedIn.

Praktisk information

Er du interesseret? Så tilmeld dig ventelisten, og så kontakter vi dig. Når vi afvikler kurset gennem Microsoft Teams, er antallet af deltagere begrænset til max. 5 personer. Dette er for at sikre, at denne mere intense undervisningsform giver et optimalt udbytte for den enkelte og tid til individuelle spørgsmål. 

Vigtigt! Dette kursus er fordelt over to sessioner.

Sted: Microsoft Teams.

Pris: 6.400,- ex moms.

Hør mere og reserver din plads uforpligtende til det kommende kursus i brugen af LinkedIn

Denne forespørgsel er ikke bindende, så du kan altid springe fra igen, indtil du bekræfter, at kurset og den fremtidige dato passer dig.

For at se dette videoindhold skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

Undervisere:

Nicolai Hæggelin - Founder

Nicolai har mere end 20 års digital erfaring med online medier, og ser frem til at guide din virksomhed mod bedre resultater.
Mød Nicolai på

Larisa Stangaciu - Digital Project Manager

Larisa administrerer til dagligt Digital Works’ sociale medier og digitale aktiviteter, og har derfor en dyb viden og forståelse for digitale indsatser i en professionel sammenhæng. Larisa arbejder også som projekt ansvarlig sammen med vores kunder og underleverandører.

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 7370 8555
info@digitalworks.dk