Master Class i B2B Digital Marketing

På denne 2-dages Master Class i B2B Digital Marketing sætter vi fokus på mulighederne med digital marketing – udelukkende for B2B virksomheder.  

Har du svært ved at trænge igennem på B2B-markedet? På denne 2-dages Master Class lærer du at udnytte mulighederne med digital marketing til lead generering, relations-opbyggelse, Social Selling, thought leadership, employer branding og content marketing.

Indhold

  • Digital marketing – Vi gennemgår styrker og svagheder ved de mest anvendte digitale kanaler. Det skaber en solid forståelse for mediernes anvendelsesområder, samt hvordan du genererer kvalitetsleads.
  • Nyhedsbreve & Automation – Vi ser på, hvad dit automationsystem skal kunne, hvordan der indhentes de rigtige permissions, leads-score, opbygning, samt hvordan der produceres indhold, som der skaber leads.
  • Sociale medier & Content marketing – Brugen af content til at sikre positionering samt til at øge kendskabsgraden. Vi ser desuden på, hvordan de sociale medier, primært LinkedIn med 706+ mio. brugere, med fordel kan benyttes til at understøtte forretningen. Kort indblik i brugen af øvrige sociale medier på B2B markedet, samt strategiske overvejelser, måling, monitorering, SEO og indholdsstrategi.
  • Bannerannoncering & LinkedIn annoncering – Vi gennemgår hvordan du afvikler kampagner med succes.
  • Relationer og Social Selling – Det vigtige arbejde med personlige relationer samt brugen af LinkedIn til at højne kendskabsgraden, sikre relevant synlighed samt til mødebooking, invitationer og salg.
  • Lovgivning – Vi har en advokat på til at gennemgå de væsentligste områder af markedsføringsloven man som virksomhed skal holde sig for øje, når man markedsfører sine ydelser på nettet. Herunder fokus på e-mail marketing, nyhedsbreve, sociale medier og cookies.

Deltagerne fra sidste hold evaluerede denne Master Class i B2B Digital Marketing til 4,8 ud af 5 mulige points. Seneste NPS: 100.

Du kan hente programmet for vores B2B Master Class Digital Marketing her

Målgruppen for denne Master Class i B2B Digital Marketing

B2B-virksomheder der beskæftiger sig med leads, markedsføring og branding via de digitale kanaler, og som ønsker et skarpere overblik samt indsigten til at skabe solide resultater!

Ønsker du en intern workshop?

Er I flere i virksomheden, som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi skræddersyet, intern uddannelse. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt.

Kontakt os og hør nærmere om hvilken løsning, der passer bedst til jer.

Praktisk information

Denne Master Class i B2B Digital Marketing forløber fra kl. 9-16 over 2 fulde dage. For at sikre god mulighed for dialog og uddannelse med udgangspunkt i egne udfordringer, har vi sat et max på 10 deltagere.

Tilmeldingen foregår via venteliste, og der er ikke på nuværende tidspunkt nogen fastsat dato. For at sikre dynamik på vores forløb, fastsættes datoer løbende på baggrund af behov, ønsker og fokusområder for dem som har skrevet sig på ventelisten. Er du interesseret? Så tilmeld dig ventelisten, og så kontakter vi dig.  

Kan du ikke vente på et fysisk kursus? Så kontakt os gerne for en dialog om mulighederne med virtuel træning.

Dato: Tilmeld dig ventelisten og hør mere

Tid: kl. 9.00-16.00

Sted: Tuborgvej 5, 2900 Hellerup

Pris: DKK 10.995,- ex. moms. (Prisen inkluderer forplejning samt undervisningsmateriale). Faktura fremsendes kort efter tilmelding, for at sikre din plads.

Hør mere og reserver din plads uforpligtende til den kommende Master Class i B2B Digital Marketing

Denne forespørgsel er ikke bindende, så du kan altid springe fra igen, indtil du bekræfter, at kurset og den fremtidige dato passer dig.

Undervisere:

Nicolai Hæggelin - Founder

Nicolai Hæggelin har mere end 20 års digtial erfaring med online medier, og ser frem til at guide din virksomhed mod bedre resultater.
Mød mig på

Nikoline Grube - Marketingkoordinator

Nikoline sidder til daglig med annoncering, den digitale tilstedeværelse på de sociale medier, content marketing og marketing automation.
Mød mig på

Emma McNulty - Marketingkoordinator

Emma sidder til daglig med annoncering, den digitale tilstedeværelse på de sociale medier, content marketing og marketing automation.
Mød mig på

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 7370 8555
info@digitalworks.dk