På denne 2-dages Master Class i B2B Digital Marketing sætter vi fokus på mulighederne med digital marketing – udelukkende for B2B-virksomheder.
Har du svært ved at trænge igennem på B2B-markedet? På denne 2-dages Master Class lærer du at udnytte mulighederne med digital marketing til lead generering, relations-opbyggelse, Social Selling, thought leadership, employer branding og content marketing.
Deltagerne fra sidste hold evaluerede denne Master Class i B2B Digital Marketing til 4,8 ud af 5 mulige points. Seneste NPS: 100.
Denne Master Class i B2B Digital Marketing forløber fra kl. 9-16 over 2 fulde dage. For at sikre god mulighed for dialog og uddannelse med udgangspunkt i egne udfordringer, har vi sat et max på 6 deltagere.
Tilmeldingen foregår via venteliste, og der er ikke på nuværende tidspunkt nogen fastsat dato. For at sikre dynamik på vores forløb, fastsættes datoer løbende på baggrund af behov, ønsker og fokusområder for dem som har skrevet sig på ventelisten. Er du interesseret? Så tilmeld dig ventelisten, og så kontakter vi dig.
Kan du ikke vente på et fysisk kursus? Så kontakt os gerne for en dialog om mulighederne med virtuel træning.
Dato: Tilmeld dig ventelisten og hør mere
Tid: kl. 9.00-16.00
Sted: Tuborgvej 5, 2900 Hellerup
Pris: DKK 11.995,- ex. moms. (Prisen inkluderer forplejning samt undervisningsmateriale). Faktura fremsendes kort efter tilmelding, for at sikre din plads.
B2B-virksomheder der beskæftiger sig med leads, markedsføring og branding via de digitale kanaler, og som ønsker et skarpere overblik samt indsigten til at skabe solide resultater!
Er I flere i virksomheden, som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi skræddersyet, intern uddannelse. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt.
Kontakt os og hør nærmere om hvilken løsning, der passer bedst til jer.
Denne forespørgsel er ikke bindende, så du kan altid springe fra igen, indtil du bekræfter, at kurset og den fremtidige dato passer dig.
Larisa administrerer til dagligt Digital Works’ sociale medier og digitale aktiviteter, og har derfor en dyb viden og forståelse for digitale indsatser i en professionel sammenhæng. Larisa arbejder også som projekt ansvarlig sammen med vores kunder og underleverandører.
Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.