Master Class i B2B Digital Marketing

På denne 2-dages Master Class sætter vi fokus på mulighederne med digital marketing – udelukkende for B2B virksomheder.  

Har du svært ved at trænge igennem på B2B-markedet? På denne 2-dages Master Class lærer du at udnytte mulighederne med digital marketing til lead generering, relations-opbyggelse, Social Selling, thought leadership, employer branding og content marketing.

Indhold

  • Digital marketing – Vi gennemgår styrker og svagheder ved de mest anvendte digitale kanaler således, at der skabes en solid forståelse for mediernes anvendelsesområder, samt grundlaget for bedre beslutninger i fremtiden.
  • Nyhedsbreve – E-mail marketing er stadig en af de bedste ROI kilder. Vi ser på, hvad dit system skal kunne, hvordan der indhentes de rigtige permissions, hvordan der måles og optimeres på indsatsen samt hvordan der produceres indhold som der skaber leads.
  • Sociale medier & Content marketing – Brugen af content til at sikre positionering samt til at øge kendskabsgraden. Vi ser desuden på, hvordan de sociale medier, primært LinkedIn, med fordel kan benyttes til at understøtte forretningen. Kort indblik i brugen af øvrige sociale medier på B2B markedet, samt strategiske overvejelser, måling, monitorering, SEO og indholdsstrategi.
  • Bannerannoncering – Hvordan sikres det at trafikken på websitet optimeres, så besøgende ikke glemmer, at de har besøgt din hjemmeside? Bannerannoncering er nemlig stadig et stærkt redskab ift. øget kendskab og involvering.
  • Relationer og social selling – Det vigtige arbejde med personlige relationer samt brugen af LinkedIn til at højne kendskabsgraden, sikre relevant synlighed samt til mødebooking, invitationer og salg.
  • Lovgivning – Vi har en advokat på til at gennemgå de væsentligste områder af markedsføringsloven man som virksomhed skal holde sig for øje, når man markedsfører sine ydelser på nettet. Herunder fokus på e-mail marketing, nyhedsbreve, sociale medier og cookies.

Deltagerne fra sidste hold evaluerede Master Class’en til 4,8 ud af 5 mulige points. Seneste NPS: 100.

Målgruppen for denne Master Class

B2B-virksomheder der beskæftiger sig med leads, markedsføring og branding via de digitale kanaler, og som ønsker et skarpere overblik samt indsigten til at skabe solide resultater!

Ønsker du en intern workshop?

Er I flere i virksomheden, som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi skræddersyet, intern uddannelse. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt.

Kontakt os og hør nærmere om hvilken løsning, der passer bedst til jer.

Kommende kurser:

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 3221 7998
info@digitalworks.dk