Master Class i Sociale Medier

Vi tilbyder en Master Class i sociale medier til dig, der allerede arbejder med de sociale platforme, og som ønsker at skabe endnu bedre resultater. Programmet er fordelt på 2 dage, og er en kombination af undervisning, øvelser og cases.

Har du også oplevet, at den organiske reach er faldet markant, og at udviklingen på tværs af de sociale platforme går ekstremt hurtigt? Algoritmerne ændres, funktioner forsvinder og nye kommer til. Arbejdet med jeres tilstedeværelse kræver derfor en større indsats, da de sociale medier stadig er uundværlige kommunikations- og markedsføringskanaler.

På denne Master Class i sociale medier vil vi hovedsageligt fokusere på følgende platforme: Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter, men vi vil ligeledes komme ind på mulighederne med Snapchat og YouTube.

Indhold på Master Class

  • Platforme – De sociale platformes kvaliteter, muligheder, styrker og begrænsninger sat i relation til virksomhedstype og mål. Hvilke platforme bør du have en holdning til?
  • Content marketing – Hvilket indhold giver mening ift. din ønskede positionering, SEO, dine målsætninger og din målgruppe? Hvordan benytter du de forskellige kanaler til at kommunikere effektivt med jeres målgruppe?
  • Annoncering og leadgenerering – Hvordan du arbejder professionelt og målrettet med din annoncering
  • Marketing Automation Hvordan automation kan hjælpe dine marketingaktiviteter
  • Social media strategi – Arbejdet med strategi for de sociale medier er et must for professionelle virksomheder, men hvilke kriterier skal den baseres på, og hvad bør indgå?
  • Social media policy – Hvilke overvejelser skal lægges til grund for politikken, og hvordan implementeres den i virksomheden?
  • Praktisk tilgang – Vi ser på cases fra den virkelige verden, for at få indsigt i mulighederne for succes, men også de største udfordringer og faldgruber
  • Employee advocacy – Medarbejderne spiller en stor rolle i spredningen af indhold på de sociale medier, men hvordan aktiverer vi dem bedst muligt? Vi klæder dig på til arbejdet med employee advocacy
  • Måling – En stor indsats på de sociale medier er i sig selv ikke nok. Der bør tages stilling til, hvad og hvordan der skal måles, følges op på resultatet og optimeres i forhold til målsætninger. Vi ser på hvilke metrics, der skal monitoreres, hvad de forskellige metrics betyder, og hvordan du forbedrer dine resultater signifikant
  • Integration  Mulighederne for integration mellem nyhedsbreve, website og de sociale medier er fortsat stigende. Vi ser på de forskellige muligheder for deling af indhold på tværs af digitale kanaler og på, hvordan de sociale medier også kan bruges til opsamling af permissions og syndikering mellem de forskellige platforme.

Praktisk information

Vores Master Class i sociale medier forløber fra kl. 9-16 over 2 fulde dage. For at sikre god mulighed for dialog og uddannelse med udgangspunkt i egne udfordringer, har vi sat et max på 8 deltagere.

Tilmeldingen foregår via venteliste, og der er ikke på nuværende tidspunkt nogen fastsat dato. For at sikre dynamik på vores forløb, fastsættes datoer løbende på baggrund af behov, ønsker og fokusområder for dem som har skrevet sig på ventelisten. Er du interesseret? Så tilmeld dig ventelisten, og så kontakter vi dig.  

Kan du ikke vente på et fysisk kursus? Så kontakt os gerne for en dialog om mulighederne med virtuel træning.  

Dato: Tilmeld dig ventelisten og hør mere

Tid: kl. 9.00-16.00

Sted: Tuborgvej 5, 2900 Hellerup

Pris: DKK 11.995,- ex. moms. (Prisen inkluderer forplejning samt undervisningsmateriale). Faktura fremsendes kort efter tilmelding, for at sikre din plads.

Målgruppen for Master Class i sociale medier

Virksomheder eller organisationer, der allerede har en tilstedeværelse på de sociale medier. Deltagerne vil få en langtidsholdbar viden i det kontinuerlige og professionelle arbejde med sociale medier, der vil skabe værdi og styrke bundlinjen, både på kort og lang sigt.

Ønsker du en intern workshop?

Er I flere, som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi også skræddersyet, intern uddannelse. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt. Kontakt os og hør nærmere om, hvilken løsning der passer bedst til jer.

Hør mere og reserver din plads uforpligtende til det kommende kursus

Denne forespørgsel er ikke bindende, så du kan altid springe fra igen, indtil du bekræfter, at kurset og den fremtidige dato passer dig.

For at se denne tilmeldingsformular skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    Undervisere:

    Nicolai Hæggelin - Founder

    Nicolai har mere end 20 års digital erfaring med online medier, og ser frem til at guide din virksomhed mod bedre resultater.
    Mød Nicolai på

    Larisa Stangaciu - Digital Project Manager

    Larisa administrerer til dagligt Digital Works’ sociale medier og digitale aktiviteter, og har derfor en dyb viden og forståelse for digitale indsatser i en professionel sammenhæng. Larisa arbejder også som projekt ansvarlig sammen med vores kunder og underleverandører.

    Brug for hjælp?

    Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

    +45 7370 8555
    info@digitalworks.dk