Master Class i sociale medier

Vi tilbyder en Master Class til dig, der allerede arbejder med de sociale medier, og som ønsker at skabe endnu bedre resultater. Programmet er fordelt på 2 dage, og er en kombination af undervisning, øvelser og cases.

Har du også oplevet, at den organiske reach er faldet markant, og at udviklingen på tværs af de sociale platforme går ekstremt hurtigt? Algoritmerne ændres, funktioner forsvinder og nye kommer til.
Arbejdet med jeres tilstedeværelse kræver derfor en større indsats, da de sociale medier stadig er uundværlige kommunikations- og markedsføringskanaler.

På denne Master Class vil vi hovedsageligt fokusere på følgende platforme: Facebook, Instagram, LinkedIn og Twitter, men vi vil ligeledes komme ind på mulighederne med Snapchat og YouTube.

Indhold

  • Platforme – De sociale platformes kvaliteter, muligheder, styrker og begrænsninger sat i relation til virksomhedstype og mål. Hvilke platforme bør du have en holdning til?
  • Content marketing – Hvilket indhold giver mening ift. din ønskede positionering, SEO, dine målsætninger og din målgruppe? Hvordan benytter du de forskellige kanaler til at kommunikere effektivt med jeres målgruppe?
  • Annoncering og lead-generering – Hvordan du arbejder professionelt og målrettet med din annoncering
  • Marketing Automation Hvordan automation kan hjælpe dine marketingaktiviteter
  • Social media strategi – Arbejdet med strategi for de sociale medier er et must for professionelle virksomheder, men hvilke kriterier skal den baseres på, og hvad bør indgå?
  • Social media policy – Hvilke overvejelser skal lægges til grund for politikken, og hvordan implementeres den i virksomheden?
  • Praktisk tilgang – Vi ser på cases fra den virkelige verden, for at få indsigt i mulighederne for succes, men også de største udfordringer og faldgruber
  • Employee advocacy – Medarbejderne spiller en stor rolle i spredningen af indhold på de sociale medier, men hvordan aktiverer vi dem bedst muligt? Vi klæder dig på til arbejdet med employee advocacy
  • Måling – En stor indsats på de sociale medier er i sig selv ikke nok. Der bør tages stilling til, hvad og hvordan der skal måles, følges op på resultatet og optimeres i forhold til målsætninger. Vi ser på hvilke metrics, der skal monitoreres, hvad de forskellige metrics betyder, og hvordan du forbedrer dine resultater signifikant
  • Integration  Mulighederne for integration mellem nyhedsbreve, website og de sociale medier er fortsat stigende. Vi ser på de forskellige muligheder for deling af indhold på tværs af digitale kanaler og på, hvordan de sociale medier også kan bruges til opsamling af permissions og syndikering mellem de forskellige platforme.

Målgruppen for denne Master Class

Virksomheder eller organisationer, der allerede har en tilstedeværelse på de sociale medier. Deltagerne vil få en langtidsholdbar viden i det kontinuerlige og professionelle arbejde med sociale medier, der vil skabe værdi og styrke bundlinjen, både på kort og lang sigt.

Ønsker du en intern workshop?

Er I flere, som ønsker et markant kompetenceløft, tilbyder vi også skræddersyet, intern uddannelse. Undervisningsmaterialet tilpasses jeres specifikke situation og behov, således at udbyttet bliver optimalt. Kontakt os og hør nærmere om, hvilken løsning der passer bedst til jer.

Praktisk information

Denne Master Class forløber over 2 fulde dage. For at sikre god mulighed for dialog og uddannelse med udgangspunkt i egne udfordringer, har vi sat et max på 8 deltagere.

Tid: kl. 9.00-16.00

Sted: Tuborgvej 5, 2900 Hellerup

Pris: DKK 10.995,- ex. moms. (Prisen inkluderer forplejning samt undervisningsmateriale). Faktura fremsendes kort efter tilmelding, for at sikre din plads.

Kommende kurser:

  • 28. januar 2020 - 29. januar 2020 – Master Class i sociale medier
  • Ønsker du at få besked, når der kommer en ny dato, kan du skrive til os her.

    Brug for hjælp?

    Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

    +45 7370 8555
    info@digitalworks.dk

     

    Annoncering på LinkedIn

    På dette halvdags-kursus lærer du, at arbejde professionelt og målrettet med din annoncering på LinkedIn. Vi gennemgår step-by-step, hvordan du opsætter en betalt annonce og giver dig konkret viden om, hvordan du får mest muligt ud af din annoncering fra din virksomhedsside.
    Læs mere her