Uddannelser og kurser

02. april 2019

Brug LinkedIn i salget

På denne dag lærer du at bruge LinkedIn til at skabe forretningsmuligheder og styrkede relationer.

Hvis du ikke allerede har oplevet den utrolige værdi social selling tilfører til dit salgsarbejde, bør du bestemt ikke vente længere! Ved at bruge LinkedIn og dit netværk som et tids- og kosteffektivt salgsværktøj, kan du gøre kolde emner varme og i sidste ende få nye kunder og forretning ud af det.

LÆS MERE
09. maj 2019

Virksomheden på LinkedIn

På denne dag lærer du at bruge LinkedIn og content marketing til at skabe trafik, leads og øget synlighed.

Mange virksomheder har efterhånden fået etableret en Company Page på LinkedIn, og arbejder måske også allerede med content marketing, men hvad er udbyttet – og er det tilfredsstillende? På dette heldagskursus løfter vi niveauet og virksomhedens konkrete LinkedIn-udbytte signifikant.

LÆS MERE
22. maj 2019

Annoncering på LinkedIn

Vil du lære at opsætte en LinkedIn-annonce? Eller har du brug for at løfte niveauet og resultaterne for dit nuværende arbejde med annoncering?

På dette halvdagskursus lærer du at arbejde professionelt og målrettet med din annoncering på LinkedIn. Vi gennemgår step-by-step, hvordan du opsætter en betalt annonce, og giver dig konkret viden om, hvordan du får mest ud af din annoncering fra virksomhedssiden.

LÆS MERE
28. maj 2019

LinkedIn til HR og employee advocacy

På denne dag lærer du at udnytte potentialet med LinkedIn til HR, employer branding og employee advocacy.

Brugen af LinkedIn til rekruttering, employer branding og employee advocacy fortsætter sin eksplosive vækst i disse år, men hvad er mulighederne? Dagens fokus er på de muligheder LinkedIn stiller til rådighed med virksomhedens Company Page og de personlige LinkedIn-profil.

LÆS MERE
27. august 2019

Master Class: B2B Digital Marketing

På denne 2-dages Master Class sætter vi fokus på mulighederne med digital marketing – udelukkende for B2B. 

Har du svært ved at trænge igennem på B2B-markedet? På denne Master Class lærer du, hvordan du skaber solide resultater med digitale medier. Der er bl.a. fokus på sociale medier, e-mail marketing, annoncering, content marketing, employee advocacy og social selling.

LÆS MERE