Uddannelser og kurser

02. oktober 2018

LinkedIn til HR og employee advocacy

På denne dag lærer du at udnytte potentialet med LinkedIn til HR, employer branding og employee advocacy.

Brugen af LinkedIn til rekruttering, employer branding og employee advocacy fortsætter sin eksplosive vækst i disse år, men hvad er mulighederne? Dagens fokus er på de muligheder LinkedIn stiller til rådighed med virksomhedens Company Page og de personlige LinkedIn-profil.

LÆS MERE
31. oktober 2018

Det professionelle arbejde med LinkedIn Company Pages

På denne dag lærer du at bruge LinkedIn og content marketing til at skabe trafik, leads og øget synlighed.

Mange virksomheder har efterhånden fået etableret en Company Page på LinkedIn, og arbejder måske også allerede med content marketing, men hvad er udbyttet – og er det tilfredsstillende? På dette heldagskursus løfter vi niveauet og virksomhedens konkrete LinkedIn-udbytte signifikant.

LÆS MERE
06. november 2018

Master Class: B2B Digital Marketing

På denne 2-dages Master Class sætter vi fokus på mulighederne med digital marketing – udelukkende for B2B. 

Har du svært ved at trænge igennem på B2B-markedet? På denne Master Class lærer du, hvordan du skaber solide resultater med digitale medier. Der er bl.a. fokus på sociale medier, e-mail marketing, annoncering, content marketing, employee advocacy og social selling.

LÆS MERE
08. november 2018

3-dages Master Class i Social Selling – start 8/11

På denne 3-dages Master Class lærer du at bruge LinkedIn til at skabe relationer, forretningsmuligheder og møder.

Hovedformålet for din deltagelse er at sikre, at indsatsen på LinkedIn skaber forretningsmuligheder, møder, styrkede relationer og trafik til content berigelse. Denne 3-dages Master Class i Social Selling strækker sig over 3 dage; 8. november 2018, 22. november 2018 og 9. januar 2019.

LÆS MERE
08. november 2018

Brug LinkedIn i salget (basis)

På denne dag lærer du at bruge LinkedIn som et værktøj til at skabe nye kunder, genetablere kontakten til tidligere og bearbejdning af leads.

Ved at bruge LinkedIn og dit netværk som et tids- og kosteffektivt salgsværktøj, kan du gøre kolde emner varme og i sidste ende få nye kunder og forretning ud af det. Hvis du ikke allerede har oplevet den utrolige værdi LinkedIn og social selling tilfører til dit salgsarbejde, bør du bestemt ikke vente længere!

LÆS MERE