HYBRID SALGSEKSEKVERING

Direktør morgenmøde

Sådan eksekveres en effektiv ”Hybrid B2B Salgsmetode”

Få styr på, hvordan du tilpasser din virksomheds salgsmetode til den hybride udvikling i jeres marked.

Mange virksomheder undervurderer desværre vigtigheden i at tilpasse deres kommercielle arbejdsgange, samt den underliggende operationsmodel for salget i relation til den digitale markedsudvikling hos kunderne, hvilket i sidste ende kan blive en dyr lærestreg.

Som leder kan du sikkert genkende flere af disse indsigter:

  • 70 % af B2B beslutningstagere siger, at de er åbne overfor at foretage nye indkøb virtuelt
  • Virtuelle møder forandrer salgsprocessen og udfordrer din virksomheds evne til at skabe tillid
  • 75 % af B2B indkøbere bruger sociale medier til at få indsigt om potentielle leverandører 
  • 50 % af salg sker efter 5. opfølgning – hvilke platforme er bedst egnet til opfølgning?
  • Det tager gennemsnitligt 18 opkald at komme igennem til en B2B beslutningstager. Lægges en telefonbesked, ringer emnet tilbage i 1% af tilfældene. Hvilke metoder bruger I, til at skabe kontakt til nye kunder?

Daniel Jørgensen fra Norlys og Nicolai Hæggelin fra Digital Works vil på dette morgenmøde dele deres dybdegående indblik i udviklingen indenfor hybridt salg, og give dig konkrete værktøjer til at omfavne udviklingen og styrke indsatsen.

Programmet:

  • Kl. 7.30 Morgenmad og networking
  • Kl. 8.00 Velkommen ved Digital Works
  • Kl. 8.05 Implementering af den hybride B2B-salgsmodel v. Nicolai Hæggelin
  • Kl. 8.45 Kort pause 
  • Kl. 9.00 Den hybride salgsmetode i praksis v. Daniel Jørgensen 
  • Kl. 9.45 Morgenmødet afsluttes.

Om indlægsholderne:

Daniel Jørgensen er Senior Sales Manager i Norlys. Daniel har omfattende erfaring med B2B salg og markedsføring, og har i mere end 10 år haft kommercielle lederstillinger i Ørsted og Norlys.

Hans fokus de sidste mange år har været implementeringen af en succesfuld hybrid ledelsestilgang og salgseksekvering i et volatilt marked.

Nicolai Hæggelin er stifter af Digital Works og har en dyb erfaring med at hjælpe store virksomheder med at opnå en hybrid B2B salgstilgang. Han har mere end 20 års erfaring med digitalt B2B salg og marketing.

Han er forfatter til flere danske og engelske bøger om professionel brug af LinkedIn. Den seneste udgave er B2B Social Selling Execution.

 

Praktiske informationer

Sted: Strandvejen 125, 2900 Hellerup.

Dato: 24. august 2023, kl. 7.30-9.45.

Kun for ledere: Tilmelding kun ved invitation.

Vi forbeholder os muligheden for at afvise en tilmelding, hvis den falder udenfor målgruppen, som er direktører inden for B2B salg- og marketing.

For at se denne tilmeldingsformular skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    Tidligere direktør morgenmøde:

    For at se dette videoindhold skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    Om indlægsholderne:

    Daniel Jørgensen

    Senior Sales Manager i Norlys

    Mød Daniel på

    Nicolai Hæggelin

    Stifter af Digital Works

    Mød Nicolai på

    Brug for hjælp?

    Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

    +45 7370 8555
    info@digitalworks.dk