Få styr på, hvordan du tilpasser din virksomheds salgsmetode til den hybride udvikling i jeres marked.
Mange virksomheder undervurderer desværre vigtigheden i at tilpasse deres kommercielle arbejdsgange, samt den underliggende operationsmodel for salget i relation til den digitale markedsudvikling hos kunderne, hvilket i sidste ende kan blive en dyr lærestreg.
Som leder kan du sikkert genkende flere af disse indsigter:
Daniel Jørgensen fra Norlys og Nicolai Hæggelin fra Digital Works vil på dette morgenmøde dele deres dybdegående indblik i udviklingen indenfor hybridt salg, og give dig konkrete værktøjer til at omfavne udviklingen og styrke indsatsen.
Daniel Jørgensen er Senior Sales Manager i Norlys. Daniel har omfattende erfaring med B2B salg og markedsføring, og har i mere end 10 år haft kommercielle lederstillinger i Ørsted og Norlys.
Hans fokus de sidste mange år har været implementeringen af en succesfuld hybrid ledelsestilgang og salgseksekvering i et volatilt marked.
Nicolai Hæggelin er stifter af Digital Works og har en dyb erfaring med at hjælpe store virksomheder med at opnå en hybrid B2B salgstilgang. Han har mere end 20 års erfaring med digitalt B2B salg og marketing.
Han er forfatter til flere danske og engelske bøger om professionel brug af LinkedIn. Den seneste udgave er B2B Social Selling Execution.
Sted: Strandvejen 125, 2900 Hellerup.
Dato: 24. august 2023, kl. 7.30-9.45.
Kun for ledere: Tilmelding kun ved invitation.
Vi forbeholder os muligheden for at afvise en tilmelding, hvis den falder udenfor målgruppen, som er direktører inden for B2B salg- og marketing.
Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.