White paper: Grupper på LinkedIn

Arbejdet med LinkedIn-grupper kan være utrolig værdifuldt – både virksomhedsmæssigt og fra det personlige perspektiv. Det kan både være en god kilde til indsigt i målgruppen og et godt sted for virksomheden til at profilere de interne kompetencer. Download vores White paper om grupper på LinkedIn her.

Med dette white paper i hånden bliver du guidet igennem værdien af LinkedIn-grupper fra to vinkler – virksomhedsmæssigt og fra det personlige perspektiv. Du får både konkret viden om, hvordan du driver en værdiskabende gruppe og den personlige værdi ved at være gruppemedlem.

Indholdsfortegnelse

  • Brugen af grupper
  • Værdien for virksomheden
  • Før du opretter en gruppe
  • Standard eller “unlisted” grupper
  • Navn på gruppen
  • Antal indlæg
  • Drift af en gruppe
  • Skab aktivitet i din LinkedIn-gruppe
  • 10 gode råd til arbejdet med LinkedIn-grupper
  • Dig som gruppe-medlem
  • Sådan finder du relevante grupper
  • 10 gode råd til det gode gruppe-medlem

Læs også om vores kursus annoncering på LinkedIn

Hent dit White paper om grupper på LinkedIn her

Ved at hente vores white paper tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev med nyheder og artikler om det professionelle arbejde med digitale medier samt tilbud om kompetenceudvikling. 

For at se denne tilmeldingsformular skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    [wbcr_php_snippet id=”53555″]

    Nicolai Hæggelin - Founder

    Nicolai har mere end 20 års digital erfaring med online medier, og ser frem til at guide din virksomhed mod bedre resultater.
    Mød Nicolai på

    Brug for hjælp?

    Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

    +45 7370 8555
    info@digitalworks.dk

     

    Arbejd professionelt med LinkedIn

    Mange virksomheder undlader at udnytte potentialet på LinkedIn af den ene eller anden grund. Men en professionel tilstedeværelse skaber muligheder for branding, awarenes, thought leadership og meget mere - på kurset ‘Virksomheden på LinkedIn’ kan du blive klogere.
    Læs mere her