Whitepaper: Grupper på LinkedIn

Arbejdet med LinkedIn-grupper kan være utrolig værdifuldt – både virksomhedsmæssigt og fra det personlige perspektiv. Det kan både være en god kilde til indsigt i målgruppen og et godt sted for virksomheden til at profilere de interne kompetencer.

Med dette whitepaper i hånden bliver du guidet igennem værdien af LinkedIn-grupper fra to vinkler – virksomhedsmæssigt og fra det personlige perspektiv. Du får både konkret viden om, hvordan du driver en værdiskabende gruppe og den personlige værdi ved at være gruppemedlem.

Indholdsfortegnelse

  • Brugen af grupper
  • Værdien for virksomheden
  • Før du opretter en gruppe
  • Standard eller “unlisted” grupper
  • Navn på gruppen
  • Antal indlæg
  • Drift af en gruppe
  • Skab aktivitet i din LinkedIn-gruppe
  • 10 gode råd til arbejdet med LinkedIn-grupper
  • Dig som gruppe-medlem
  • Sådan finder du relevante grupper
  • 10 gode råd til det gode gruppe-medlem

Hent dit whitepaper her

Ved at hente vores whitepaper tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev med nyheder og artikler om det professionelle arbejde med digitale medier samt tilbud om kompetenceudvikling.



 

 

Brug for hjælp?

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

+45 3221 7998
info@digitalworks.dk