White paper: B2B Digital Marketing

I dette white paper om B2B Digital Marketing gennemgår vi de strategiske overvejelser, som du skal tage højde for, og hjælper dig i arbejdet med at få defineret et formål og retning for din indsats.

Indholdsfortegnelse

  • Strategiske overvejelser i din B2B digital marketing
  • Formålet med indsatsen
  • Lead-generering – skaf nye kunder
  • Din målgruppe – Hvem skal du have fat i?
    • Målgruppe fokus hos B2B vs. B2C
    • Arbejdet med personaer
  • Content marketing – del ud af jeres viden
    • Content til lead-generering
  • Kanal strategi
    • Hvor skal du nå målgruppen?
  • Sociale medier
  • Nyhedsbreve og e-mail marketing
  • Medarbejdernes rolle
  • Måling og optimering

Læs også mere om vores Master Class i B2B Digital Marketing

Hent dit White paper om B2B digital marketing her

Ved at hente vores White paper tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev med nyheder og artikler om det professionelle arbejde med digitale medier samt tilbud om kompetenceudvikling.

For at se denne tilmeldingsformular skal du acceptere Alle cookies. Det gør du her.

    [wbcr_php_snippet id=”53555″]

    Nicolai Hæggelin - Founder

    Nicolai har mere end 20 års digital erfaring med online medier, og ser frem til at guide din virksomhed mod bedre resultater.
    Mød Nicolai på

    Brug for hjælp?

    Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

    +45 7370 8555
    info@digitalworks.dk

     

    Master Class i B2B marketing

    Det digitale felt er i konstant udvikling, og det kan være svært at holde sig opdateret på de strategiske potentialer heri. På vores Master Class sætter vi fokus på mulighederne med digital marketing for din virksomhed.
    Læs mere