Alle taler om det i øjeblikket; ’Employee Advocacy’. Men hvad er det egentlig? Hvorfor skal vi bruge krudt på det? Og hvad er værdien? Det får du svar på i artiklen her.Læs Mere
Er dine medarbejdere på LinkedIn? Og deler de virksomhedens indhold? Hvis ikke, har vi her samlet nogle tips til, hvordan du kan få medarbejderne til at dele virksomhedens indhold på LinkedIn. Læs Mere
Medarbejdere og kollegaer bliver en fortsat vigtigere del af indsatsen på de sociale medier – og i særdeleshed på LinkedIn. Vi vil jo gerne have at alles profiler er opdateret, at de udstråler professionalisme samt har et godt billede. Men hvor meget kan vi egentlig kræve af vores medarbejdere?Læs Mere
Vi har hørt det før, og det er efterhånden også blevet vores mantra her hos Digital Works: Virksomhederne kan ikke længere klare sig uden kollegernes indsats på LinkedIn – vi har behov for at kollegerne spiller med ift. deling af indhold, employer branding samt til salg og relationspleje.Læs Mere
Mange firmaer har efterhånden fået øjnene op for værdien i at slå ledige stillinger op på LinkedIn – enten via egen Company Page eller via et købt jobopslag. Men hvad er forskellene egentlig på de to muligheder? Og hvordan sikres der synlighed over for både de aktive og de passive jobsøgere?Læs Mere
Flere og flere bruger LinkedIn i HR-afdelingen. Både ift. employer branding og til at skabe synlighed omkring en ledig stilling. Men mange kender endnu ikke til de mange gratis muligheder ift. at søge efter relevante kandidater på LinkedIn. I artiklen her gennemgår vi en række af mulighederne.Læs Mere
LinkedIn har taget pulsen på erhvervsfolk fra hele verden bl.a. i forhold til hvor tilfredse de er i deres nuværende job og hvad der skulle til for at få dem til at acceptere en ny stilling. Det har resulteret i rapporten Talent Trends 2014, der er baseret på undersøgelser af mere end 18.000 erhvervfolk fra 26 forskellige lande. Vi har...Læs Mere
Så er LinkedIn endnu en gang på vej med et nyt produkt – og denne gang et rigtig spændende et af slagsen. LinkedIn Elevate som det hedder, vil fremover gøre det nemmere for virksomheder at drage nytte af, at medarbejderne deler relevant indhold med deres netværk.Læs Mere
LinkedIn har analyseret en stor mængde data, som baserer sig på brugernes netværk og rekruttering af nye medarbejdere, for at konkludere på, hvilke brancher der i højest grad benytter deres medarbejderes netværk til at rekruttere nye kollegaer.Læs Mere
En del virksomheder har allerede en virksomhedsside på LinkedIn. Men mange udnytter endnu ikke det fulde potentiale med siden ift. at etablere employer branding og HR. Virksomhedssiden er nemlig et effektivt redskab til at vise virksomheden som en attraktiv arbejdsplads. Men hvad er det, der gør LinkedIn så effektivt? Hver eneste gang, at en person enten liker, deler eller kommenterer...Læs Mere