LinkedIn har lanceret en ny fane til virksomhedssiden, som giver firmaer mulighed for at fremvise deres produkter og fremhæve relevante funktioner.
Hvordan vil din produktliste blive vist?
Som du kan se på billedet nedenfor, vil fanen ‘Produkter’ være synlig på din LinkedIn-virksomhedsside og indeholde en liste over produkter som udbydes. Fanen åbnes enten i alfabetisk rækkefølge af dine produkter (hvis du har flere sider) eller en enkelt overordnet produktside.
Hvad er en produktside?
LinkedIn-produktsider giver organisationer mulighed for at fremhæve deres produkter. Som LinkedIn administrator kan du oprette op til 35 produktsider. Fanen vises kun for medlemmer, hvis du har oprettet en eller flere produktsider.
HUSK: Ifølge LinkedIn er “Produktsider i øjeblikket kun tilgængelige for B2B-softwarefirmaer og ruller gradvist ud til andre produktområder.”
Når du har fanen ‘Produkter’ og en liste over dine tilgængelige produkter, kan du tilføje produktlogoer, beskrivelser, billeder m.m.
Du kan også tilføje en CALL TO ACTION (download, få mere at vide, prøv nu osv.) med et link for at skabe direkte trafik fra dit produktudstillingsvindue.
Når du har udfyldt alle data, vil din produktliste være klar til at gå live.
Eksempel på produktfortegnelser:
Forskellige valg
Som du måske allerede ved, har LinkedIn haft Showcase-sider i årevis, hvilket giver en anden måde at vise eks. de forskellige divisioner i din virksomhed. På billedet nedenfor kan du se forskellene mellem firma-, showcase- og produktsider:
Kilde: LinkedIn Product Pages.
Hvis du vil vide mere, læs følgende artikel Alt du skal vide om Showcase Pages på LinkedIn.