Kategori

AI
18
okt

Introduktion til Custom GPT’er

Custom GPT’er er personlige AI-modeller designet til at assistere med specifikke opgaver. De sparer tid ved at følge forudindstillede instruktioner, der er tilpasset individuelle behov.
Læs Mere
18
sep

4 smarte AI teknikker i hverdagen

1. AI-interviews Overvej at bruge AI til at interviewe dig, når du står over for komplekse opgaver. Denne strukturerede tilgang er særligt nyttig, når du er usikker på, hvilke oplysninger du skal give fra starten. Det giver dig mulighed for at levere detaljerede viden uden at skulle tænke på alt på én gang. Denne metode er især nyttig til brainstorming,...
Læs Mere
09
sep

6 enkle måder at skabe AI-genererede videoer på

At skabe AI-genererede videoer kan være en game-changer for din indholdsstrategi. Her er 6 enkle måder at skabe videoer på ved hjælp af AI samt 6 værktøjer, der kan hjælpe dig med at komme i gang:
Læs Mere
06
sep

Øg produktiviteten med stemme-til-tekst AI-værktøjer

Stemme-til-tekst AI-værktøjer har for mange revolutioneret arbejdsgangen ved hurtigt at konvertere tale til tekst, hvilket sparer tid, der ellers ville være brugt på manuel skrivning (Ikke at der er noget galt med det 😊)
Læs Mere
30
jul

LinkedIn’s 5 nyeste funktioner

LinkedIn har igen i år fart på udviklingen. Her har du en kort gennemgang af deres 5 nyeste funktioner, så du er up to date med din LinkedIn viden.
Læs Mere
Showcase Pages på LinkedIn
30
jul

LinkedIn lancerer Accelerate, et AI-drevet værktøj til kampagneeksekvering

LinkedIn har introduceret et nyt produkt kaldet Accelerate, der bruger kunstig intelligens til at automatisere processen med at skabe dine kampagner.
Læs Mere
30
jul

Mærkning af AI-genererede billeder på LinkedIn

LinkedIn markerer nu AI-genererede billeder for at øge gennemsigtigheden og undgå misinformation. Dette tiltag er en del af en større trend, der følger i kølvandet på eks. TikToks initiativ, og er baseret på C2PA standarder (The Coalition for Content Provenance and Authenticity).
Læs Mere
02
apr

Sådan bliver dit AI genereret indhold mere menneskeligt

Hvis du bruger kunstig intelligens til at bidrage med indholdsproduktionen, især artikler og indhold, der er SEO-optimeret, så husk på, at eks. Google prioriterer indhold af høj kvalitet. Hvis dit AI-genererede indhold er informativt, engagerende og nyttigt, så er du godt på vej.
Læs Mere
14
nov

Hvad satser LinkedIn måske på i 2024?

I denne artikel vil vi dykke ned i, hvilke trends vi måske kan forvente at se mere til på LinkedIn i 2024. Det er selvfølgelig svært at forudsige, hvad fremtiden bringer, men med afsæt i vores mange års arbejde med platformen, lyder vores bud således:
Læs Mere
14
nov

Den rette balance mellem automation og menneskelig interaktion

”Er Social Selling/ Networking stadig relevant?” er ofte et spørgsmål, jeg bliver stillet af ledere som løbende skal prioritere hvilke indsatsområder organisationen skal fokusere på.  Med brugen af AI og automation er LinkedIn også blevet ramt af en tsunami af kommunikation og påvirkninger, som hurtigt kan virke forstyrrende. AI og automatisering kan bidrage til effektivisering og top-funnel aktiviteter, men følelsesmæssig...
Læs Mere
1 2

Nyhedsbrev

Få berigende artikler om digitalt salg og marketing.

Tilmeld