Et af de seminarer som virkelig trak mange tilskuere på årets Cannes Lions festival var Hill & Knowlton’s seminar. De havde inviteret Peter Vesterbacka, “mighty eagle” fra Rovio, til at fortælle historien om spillet om de små sure fugle og de grønne grise. Nærmere bestemt var temaet; hvad kan brands lære af Angry Birds?Læs Mere
Husker du Mukhtar’s fødselsdag? Den virale film som gik verden rundt… Har du endnu ikke set den eller ønsker du at gense den kan du se Mukhtars fødselsdag her. Nu har Kadaver som stod bag Mukhtar videoen lanceret efterfølgeren”Natbussen”.Læs Mere
Så kom der allerede en case hvor både Facebook Places og Twitter indgår i kampagnen. Nike Sportswear har sammen med Koi Fusion (en kendt madbod i Portland, US) lavet en lille event for at promovere en ny jakke fra Nike.Læs Mere
Vi har bedt nogle dygtige folk fra branchen komme med deres bud på den bedste digitale kampagne. Denne gang er det Troels Smit, MD Nordics fra Mediamind der fortæller om sin favoritkampagne som i dette tilfælde er en kampagne fra Danske Bank. Nævn din favoritkampagne Danske Bank – Hvad er dit næste skridt (klik for at se kampagnen)Læs Mere
Modernisering af det traditionelle jule-postkort I 2009 fik det svenske postvæsen en rigtig god ide. De ville styrke værdien i det traditionelle postkort og få de unge til at indse, at fysisk post er en meget mere personlig kommunikationsform end Facebook. Postvæsnet integrerede derfor Facebook med traditionel post, således at brugerne kunne printe et års Facebook dialog fra 10 udvalgte...Læs Mere