Ny dansk bog om virksomhedens gratis muligheder på LinkedIn

Pressemeddelelse

18. september udkommer den opdaterede udgave af bogen ’Arbejd professionelt med LinkedIn – uden det koster penge’. Den nye bog indeholder også to indsigtsfulde cases, der beskriver virksomheders succes med LinkedIn.

1. udgave var Danmarks første bog om professionel brug af LinkedIn i virksomheden.

LinkedIn vækster fortsat, og mere end 1,2 mio. danskere har nu en personlig profil. Desværre mangler virksomhederne fortsat at bruge de mange muligheder, platformen indeholder for markedsføring, employer branding, salg og berigelse.

På verdensplan har kun lige knap 3 mio. virksomheder etableret sig professionelt, og derfor vurderes væksten de kommende år at blive markant på dette område.

Med udgangspunkt i forfatternes succesfulde erfaringer guides læseren sikkert gennem de mange spændende muligheder, LinkedIn-platformen indeholder.

I bogen beriges læseren med:

  • hvordan virksomheden får en professionel tilstedeværelse på LinkedInLinkedIn bog - 2. udgave
  • profilering af virksomhedens produkter og services
  • gruppedannelse og professionel drift af grupper
  • medarbejdernes vigtige rolle på LinkedIn
  • sælgerens brug af netværket
  • værdien af dit personlige netværk samt dine kommercielle muligheder
  • LinkedIn som en vigtig platform for berigelse
  • 2 spændende cases, der viser, hvordan danske virksomheder bruger LinkedIn.

Læs mere og bogen og bestil den her.

Om forfatterne

Nicolai HæggelinNicolai Hæggelin, stifter af Digital Works, har siden 1998 arbejdet professionelt med digitale medier – tidligere bl.a. som adm. direktør for aok.dk samt dansk salgs- og marketingdirektør for den børsnoterede IP-telekoncern Telio. Hans spidskompetencer er inden for kommerciel brug af digitale kanaler, særligt bannerannoncering, nyhedsbreve og sociale medier.

Nicolai på LinkedIn

Charlotte Ø. Jørgensen
Charlotte Østergaard Jørgensen, medstifter af Digital Works, er uddannet fra CBS i Management of Creative Business Processes og har siden 2008 skabt solide resultater inden for digitalt salg og marketing. Charlotte arbejder til daglig primært i feltet mellem de sociale medier, nyhedsbreve, SEO og data.

Charlotte på LinkedIn

Om udgiveren Digital Works

Digital Works sikrer, at virksomheder og organisationer arbejder professionelt med de digitale medier. Arbejdet med LinkedIn for vores kunder omfatter bl.a. rådgivning, analyse, strategisk afklaring, uddannelse samt implementering.

Digital Works driver selv Danmarks største gruppe på LinkedIn inden for digitalt salg og marketing.

Digital Works har desuden udgivet LinkedIn-bogen på engelsk med titlen The Free-way to LinkedIn.

For yderligere information

Få mere information om bogen og anmeldereksemplar ved at kontakte os eller ved at kontakte Nicolai Hæggelin på 23 68 42 16 eller nh@digitalworks.dk.

 

Skriv en Kommentar